حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی اِی ۹ (Galaxy A9) در ۱۰ آذر معرفی خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

اخیرا، شایعات زیادی از گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی اِی ۹ (Galaxy A9) منتشر شده است. این گوشی در بنچمارک‌ها رویت شده بود و شاهد لو رفتن مشخصات سخت‌افزاری آن بودیم. امروز یک وب‌سایت ایرانی که محصولات سامسونگ را عرضه می‌کند، تاریخ معرفی گلکسی اِی ۹ را اعلام کرده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

با توجه به این وب‌سایت، گوشی جدید سامسونگ با نام گلکسی اِی ۹ در ۱ دسامبر (۱۰ آذر) معرفی خواهد شد. این دستگاه، به صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون ۶۲۰ و سه گیگابایت رم مجهز خواهد شد.

این گوشی با ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و یک اسلات MicroSD عرضه خواهد شد که تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه را پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات گلکسی اِی ۹، می‎‌توان به سیستم‌عامل اندروید ۵٫۱٫۱ آبنبات‌چوبی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و HDR، بلوتوث ۴٫۰ NFC ،LE و GPS اشاره کرد.

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/samsung-galaxy-a9-to-launch-december-1st/” background=”#07a467″]Geeky Gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad danesh

عجب میانرده خوبی اگه قیمت مناسبی داشته باشه بازار میانرده ها رو دست میگیره

mostafa panahi

الان ب جز رمش با ای ۸ من چ فرقی کرده ؟

milad danesh

منم قبل نوت ۵ نوت ۴ داشتم وقتی به مشخصات نگاه میکردم میگفتم این که فقط طراحیش عوض شده مشخصاتش یکیه اما وقتی در عمل باش کار کردم اولین چیزی که نظرم رو جلب کرد صفحه نمایش فوقالعاده ش بود شاید اینم همینطور باشه شاید رزولوشن تغیر نکرده ولی کنتراست …. صفحه بهتر شده باشه یا در مورد دوربین لزوما تغیر نکردن مگاپیکسل ثابت موندن کیفیت عکسا نیست مثلا ایفون ۴s هم هشت مگا هست ایفون ۶ هم همینطور ولی وقتی عکساشون کنار هم بزاری اصلا قابل قیاس با هم نیستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی