حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیا اسپورتیج ۲۰۱۷، UVO3 با پشتیبانی اندروید و آیفون

نوشته

8 سال قبل | 13 دیدگاه | خودرو

کیا به وعده هایی که درمورد اسپورتیج ۲۰۱۷ داده بود عمل کرد و کم نیاورد. حتی میتوان گفت که فراتر از آنچه پیش بینی شده بود را ارائه داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اسپورتیج ۲۰۱۷ در شهریور امسال در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درآمده بود ولی این روزها در حال عرضه در نمایشگاه لس آنجلس است. قوی تر، بهتر و مجهزتر و با طراحی داخلی تمیزتر و شکیل تر از آنچه قبلا دیده بودید. CUV جمع و جور که از یک سیستم سرگرمی جدید بهره می برد.

برای اسپورتیج ۲۰۱۷ سه تیپ و دو موتور به شما پیشنهاد خواهد شد. موتور ۴ سلیندر خطی که ۲٫۴ لیتری است و ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۱۷۵ پوند فوت گشتاور دارد نسبت به موتوری که در نمایشگاه فرانکفورت معرفی شده بود قدرت بیشتری گرفته است. آن موتور ۱٫۶ لیتر داشت و ۱۳۰ اسب بخار قدرت داشت.  اما موتور پیشنهادی دوم جالب تر است، موتور ۲/۰ لیتری توربویست که روی SX نصب شده و ۲۴۱ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ پوندفوت گشتاور دارد. این موتور هم ارتقا داشته است و از ۱۱۴ تا ۱۸۲ اسب بخار به قدرت حال حاضر خود رسیده است.

هم با چرخ های جلو و هم با تمامی چرخ ها میتوان این ماشین را راند

هم با چرخ های جلو و هم با تمامی چرخ ها میتوان این ماشین را راند، با قفل مرکزی متفاوت که نیرو را بصورت ۵۰/۵۰ به محورهای عقب و جلو توزیع می‌کند. این را هم باید اضافه کرد که هر دو موتور گیربکس ۶ سرعته دارند. سیستم تعلیق اسپورتیج ۲۰۱۷ نسبت به مدلهای قبلی محکم‌ تر شده و دارای چرخ های بزرگتری شده است. کیا در توقف مسافت بهبودی ۱۲ درصدی داشته است.

مشخصات مصرف سوخت هنوز منتشر نشده است، اما آنچه می دانیم اینست که اسپورتیج ۲۰۱۷ در استفاده از فناوری کم نگذاشته است. بعلاوه این خودرو دارای ترمز اضطراری مستقل، تشخیص عابر پیاده، هشدار عبور و مرور در عقب و یک دوربین استاندارد پشتیبانی کننده و همچنین مجهز به هشدار نقاط کور در تمامی سه تیپ خود می‌باشد.

کیا اسپورتیج 2017

کیا اسپورتیج 2017

همانطور که در عنوان خبر گفته شد، اسپورتیج ۲۰۱۷از یک سیستم سرگرمی جدید به نام UVO3  استفده کرده است که دارای صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی برای مدل LX و ۷ اینچی برای مدل EX می‌باشد. UVO3  توسط اندروید خودرو و Car play پشتیبانی می شود که هر ساله بروزرسانی می‌شود. ۸ گیگابایت حافظه موسیقی، قابلیت اتصال به WIFI و ۱۴ اپلیکیشن تلماتیکی که میتوان به geofencing اشاره کرد.

سیستم صوتی استاندارد ۱۶۰ واتی با ۶ اسپیکر دارد، اما سیستم Harman Kardon آن ۳۲۰ وات است و ۸ اسپیکر، یک ساب و پردازش Clari- Fi دارد.

این بزرگترین بدنه از کیاست. پنجره های دولایه و چرخ های ۱۷ تا ۱۹ اینچی را در اسپورتیج ۲۰۱۷ میتوان دید. فضای صندوق عقب از ۲۶٫۱ به ۳۰٫۷cu.ft افزایش داشته و لبه های صندوق عقب پایین تر آمده است. سقف و جای پای سرنشینان جلو و عقب بیشتر شده و کیا ۱۰ حالت برای صندلی جلوی قابل تنظیم خود ارائه داده است. اسپورتیج کیا ۲۰۱۷ در سال جدید به بازار عرضه می‌شود و قیمت این خودرو به زودی اعلام می‌شود.

نظر و تجربه شما در استفاده از کیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad danesh

ببخشید برای من عکسایی که لومیا گرفته بود جای عکسای اسپورتیج نشون میده :wacko:

monarch

بله داریم برای من هم همین مشکل هست

riofarina

عکس دوم و سوم عکس لومیاس

حبیب

من از همون دقایق اولیه که این پست اومد رو سایت همچین مشکلی نداشته و ندارم! ولی ظاهراً واسه بعضی دوستان پیش اومده!

riofarina

درست شد :good:

sina

اسپورتیج فقط ظاهر گول زنک داره (همه ماشینای کره ای) ماشین شاسی بلند فقط امریکایی واقعا شاسی بلند به تمام معناس البته اسپورتیج و توسان و …. در دسته کراس اور قرار میگیرن.
اینه که گول ظاهر ماشینای کره ای رو نخورید پشیمون میشید

bimaqz

دوتا عکس اول چرا عکسای گرفته شده با L950 اومده برا من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :wacko:

Sajjad

عکسای لومیاس که
ساعت ۱۱:۱۵

just samsung

گند زدن به قیافه اسپورتیج تایلو هست که از پورشه کاین الهام گرفته اما نیسان جوک‌از توش در اومده انا بشکل کاملا نامفهوم :negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....