حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت Mi Pad 2 همراه با Redmi Note 2 Pro در ۳ آذر معرفی خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، شیائومی در تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر) کنفراس خبری را برای معرفی اولین گوشی‌هوشمند خود با حسگر اثرانگشت برگزار خواهد کرد. در این مراسم، انتظار می‌رود شیائومی از Redmi Note ۲ Pro به‌همراه تبلت نازک Mi Pad ۲ رونمایی به‌عمل آورد. در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

پیش‌تر اعلام شد شیائومی Redmi Note ۲ Pro، با تغییرات اندکی نسبت به Redmi Note ۲ معرفی می‌شود و بدنه فلزی به‌همراه یک حسگر اثرانگشت، تنها وجه‌تمایز بین این دو گوشی را تشکیل خواهند داد. چند روز پیش، بنیان‌گذار شیائومی، لین‌بن تصویری را از این گوشی منتشر کرد و امروز، وی تصویری را از تبلت Mi Pad ۲ ارایه داده است.

Teaser-hints-that-the-Mi-Pad-2-will-be-unveiled-on-November-24th-and-will-be-thinمشخصات این تبلت در هفته گذشته از طریق بنچمارک AnTuTu درز کرد. طبق اطلاعات فاش‌شده، Mi Pad ۲ به تراشه چهارهسته‌ای اینتل X۵-Z۸۵۰۰ مجهز خواهد بود که فرکانس کاری هرهسته برروی ۲.۲ گیگاهرتز تنظیم شده است. نسخه قبلی این تبلت یعنی Mi Pad، توسط چیپ‌ست چهارهسته‌ای ۲.۲ گیگاهرتزی انویدیا Tegra K۱ قدرت می‌گیرد.

Picture-of-Xiaomi-Mi-Pad-2-leaked-by-co-founder-Lin-Bin.jpgاگر به دو تصویر منتشرشده توجه کنید، احتمالا بابت نازکی Mi Pad ۲ هیجان‌زده خواهید شد. در ابتدا، گمان می‌رفت این تصویر منتسب به Redmi Note ۲ Pro باشد؛ با این‌حال، تصویر فوق مربوط به Mi Pad ۲ است و از معرفی آن در ۲۴ نوامبر خبر می‌دهد. علاوه بر این، در حالی‌که برخی شایعات از عرضه این تبلت با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ خبر داده‌اند، گزارشات اخیر فاش کرده است که Mi Pad ۲ با سیستم‌عامل اندروید گوگل عرضه خواهد شد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Sleek-Xiaomi-Mi-Pad-2-to-join-Xiaomi-Redmi-Note-2-Pro-with-November-24th-unveiling_id75942″ target=”blank” background=”#29976c”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی