حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش‌ها از مشخصات هوآوی میت اس ۸ حکایت می‌کند

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

طبق آخرین گزارش‌ها انتظار می‌رود گوشی هوشمند هوآوی میت اس ۸ که اخیراً در وب‌سایت China’s 3C دیده شده بود در تاریخ ۸ آذر ۱۳۹۴ و در سایزهای مختلف با مشخصات سختافزاری متفاوت عرضه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق این گزارش برای این محصول در سه رده‌ی مختلف، صفحه نمایش‌هایی با اندازه‌های ۵٫۵ تا ۵٫۷ اینچ، ۶ اینچ و ۶٫۲ اینچ در نظر گرفته شده است. کدل پایه با حافظه داخلی و ۳۲ گیگابایت و ۳ گیگابایت رم و بالاترین مدل از ۱۲۸ گیگابایت  حافظه داخلی بهره خواهد برد.


gsmarena_002gsmarena_002


این گزارش همچنین می‌افزاید مدلی که دارای صفحه ۶٫۲ اینچی است با رزولوشن ۲K(هرچند که احتمالاً منظور کواداچ‌دی نبوده) خواهد بود. در حالی که صفحه نمایش کوچک‌ترین مدل فول اچ‌دی پیش بینی می‌شود و هر سه دستگاه با سیستم عامل اندروید ۶ یا مارشمالو عرضه خواهند شد.

لازم به ذکر است که هیچ یک از این سه مدل از هوآوی میت اس ۸ توسط این شرکت چینی هنوز معرفی نشده‌اند. به نظر شما مشخصات این سه مدل چطور است؟

 


[su_button url=”http://www.gsmarena.com/report_says_huawei_mate_8_will_have_several_variants-news-15024.php” background=”#189d5c”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.R.P

خدا بخیر بگذرونه اینهمه تنوع و اندازه و سخت افزار و … فقط ای کاش، ای کاش و باز هم ای کاش گوگل کاری میکرد که چیپ اختصاصی خودشو داشته باشه مثل اپل و بقیه ازون چیپ استفاده کنند تا همه بصورت یکجا آپدیت بشن و تمام نرم افزار های اندروید هم با همه دستگاه ها به خوبی کار کنن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی