حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوتوس الیس اسپرت ۲۰۱۶، با رنگ های جدید و متنوع می آید

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

دو مدل جدید از لوتوس در این هفته اعلام شدند، یکی از آنها الیس اسپورت و دیگری الیس اسپورت ۲۲۰ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با مدل های جدید این شرکت متفاوت بریتانیایی آشنا شوید.

این مدل ها جایگزین الیس ۱٫۶ و الیس S هستند که با مجموعه ای از رنگ های جدید و آپشن های تر و تمیزتر و همچنین با کاهش وزن چشمگیری نسبت به مدل های قبل عرضه شده اند. این مدل ها ۱۰کیلوگرم از مدل های قبلی سبک تر هستند. وزن لوتوس اسپرت به ۸۶۶kgو لوتوس اسپرت ۲۲۰ به ۹۱۴ kg رسیده اند. کاهش وزن در اینجا بخشی از آنچه لوتوس مدنظر داشته است را نشان می دهد. به دنبال سبک تر بودن این دو مدل سریع تر بودن هم به آنها اضافه شده است. برای کاهش وزنشان برخی از موارد از بخش های غیرضروری حذف شده که این کار در راستای اهداف اصلی طراحی لوتوس است.

لوتوس اسپرت ۰ تا ۱۰۰ را فقط در ۶٫۵ ثانیه می رود و بیشترین سرعتی که این ماشین اسپورت می تواند برود ۲۰۴ کیلومتر بر ساعت است. موتور این ماشین ۱۳۴ اسب بخار قدرت و ۱۱۸ نیوتن متر در ۱۶۰ دور در دقیقه گشتاور دارد و مقدار co2 تولیدی ۱۴۹ g/km است. لوتوس اسپرت ۲۲۰ هم ۰ تا ۱۰۰ را در ۴٫۶ ثانیه می رود و بیشترین سرعت این ماشین ۲۳۴کیلومتر بر ساعت است. موتور این ماشین ۲۱۷ اسب بخار قدرت و گشتاوری معادل با ۱۸۴ نیوتن در ۲۵۰ دور در دقیقه دارد که ۱۷۳گرم بر کیلومتر CO2 تولید می کند.

ژان مارک گالس، مدیرعامل شرکت گروه PLC لوتوس گفت:

“ما در حال تولید ماشینی برای ارائه رانندگی بهتر و با سرعت تر برای دوستداران سرعت هستیم که این کار با لوتوس الیس امکان پذیر است. لوتوس الیس ۲۰۱۶ بهترین ماشین اسپرتی خواهد شد که می تواند بهترین فروش ۲۰ سال گذشته را داشته باشد”.

این دو مدل جدید، لوتوس اسپرت و لوتوس ۲۲۰، اکونیک اسپرت را با طراحی و خصوصیات جدیدشان احیا می کنند. در طول این سال ها با توجه به پیشرفت الس شاهد این هستیم که خلوص تجربه رانندگی در ماشین های الیس حفظ و حتی ارتقا هم یافته است و با این دو مدل جدید می توانیم بگوییم که الیس به سطح بالاتری هم دست یافته است.

مدل الیس اسپرت۲۹۹۰۰یورو و الیس اسپورت ۲۲۰ با قیمت ۳۶۵۰۰ یورو با رنگ های متنوعی مثل قرمز، زرد، سبزمتالیک، آبی نقره ای متالیک، سفید متالیک، خاکستری متالیک، نارنجی متالیک، مشکی متالیک و خاکستری به دفیوز عقب مشکی براق عرضه خواهد شد.

12 3

4

78496_Elise-Sport-&-Elise-Sport-220-Mundesley--05_11_15-37_330x230

[su_button url=”http://www.slashgear.com/2016-lotus-elise-sport-models-lighten-up-come-in-variety-of-new-colors-13414477/#” background=”#189d5c”]Slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

ههههیییییییییی
خدایا قیمت رو ببین
هههههه
ما چی میخریم اصن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

diho

مدل الیس اسپرت ۲۹۰۰۰۰یورو
فکر کنم باید یه صفر ازش برداری چون این قیمت یه سوپر اسپورته 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....