حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی دستبند جدیدش را با نام Mi Band 1S معرفی کرد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

امروز روز جشن رنگ‌ها است. شیائومی یک بار دیگر با دستبندهای جدیدش قصد دارد همه توجه‌ها را به خود جلب کند. امروز این شرکت دستبند هوشمند جدیدش را تنها با قیمت ۱۵ دلار معرفی کرد.

شیائومی اکنون برند معتبری در بازار چین و حتی سایر کشورهاست این برند تقریباً در هر صنعت الکترونیکی درحال وارد شدن است و به تازگی از تلوزیون خود هم رونمایی کرده است. در تابستان گذشته بود که این کمپانی موفق شد ۶ میلیون دستبند هوشمند را به فروش برساند و همین موفقیت چشم گیر موجب شد تا این کمپانی به عنوان دومین تولید کننده‌ی بزرگ دیوایس های پوشیدنی در جهان شناخته شود.

در Mi Band 1S برخلاف نسل قبلی این دستبند یعنی Mi Band شاهد اضافه شدن حسگر ضربان قلب و حسگر قدم‌شمار هستیم همچنین همانطور که در شایعات هم ذکر شد، مانیتور کردن وضعیت خواب در این دستبند نسبت به نسل قبلی با دقت بیشتری انجام می‌شود. این گجت کوچک همچنین به شما کمک می‌کند تا بتوانید از میزان کالری‌هایی که طی ورزش کردن سوزانده‌اید نیز مطلع شوید تا مناسب با کالری که می‌سوزانید رژیم غذایی خود را کنترل نمایید. علاوه بر همه این امکانات شاهد لرزش و روشن شدن لامپ LED روی دستگاه به منطور گوشزد کردن نوتیفیکیشن ها  هم هستیم. همچنین در این دستبند نیز همانند نسل قبلی می‌توانید تلفن خود را با نزدیک کردن به این دستبند از حالت قفل خارج کنید.

Xiaomi-Mi-Band-1S-1-620x414

شیائومی بند جدید واقعاً زیباست ابعاد این دستبند ۳۷ در ۱۳.۶ در ۹.۹ میلی‌متر است که به دلیل متفاوت بودن ابعاد این دستگاه با Mi Band متاسفانه بندهای نسخه‌ی قبلی با نسخه‌ی جدید سازگار نیست. همینطور این دستبند که از سیستم عامل‌های iOS و اندروید نیز پشتیبانی می‌کند،از استاندارد IP67 بهره مند بوده و این امکان را فراهم می‌آورد که تا ۳۰ دقیقه در عمق یک متری از سطح آب با آن شنا کنید و هیچ نگرانی از بابت آسیب دیدن دستبندتان نداشته باشید. اما  Mi Band S  اکنون کمی سنگین‌تر شده است و با نیم گرم وزن بیشتر نسبت به نسخه‌ی قبلی هنوز هم مانند قبل از باتری ۴۵ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند با این تفاوت که به دلیل اضافه شدن سنسور ضربان قلب، شارژدهی این دستبند از ۳۰ روز کمتر شده است و به خصوص استفاده‌ی طولانی مدت از این سنسور، عمر باتری این دستبند را به شدت کاهش می‌دهد.

xiaomi-mi-band-1s-official-1

همانطور که در بالا ذکر شد، Mi Band S با قیمتی معادل ۱۵ دلار از روز ۱۱ نوامبر در بازار چین عرضه خواهد شد. همچنین قیمت نسخه‌ی قبلی این دسبند هم به  ۱۱ دلار تقلیل پیدا خواهد کرد. با این نحوه قیمت گذاری به نظر می رسد، شیائومی قصد دارد با هر روش ممکن حتی استفاده از اهرم قیمت در این بازار رقابتی حرف اول را بزند .نظر شما چیست آیا می‌توان با ورود این دستبند به کشور عزیزمان شاهد افزایش سطح فرهنگ استفاده از گجت های پوشیدنی باشیم؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Xiaomi-Mi-Band-1S-is-official-15-device-tracks-your-heart-rate-quality-of-sleep-and-more_id75549″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena.com[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mosayeb

والا تو ایران دوبرابر قیمت جهانی میفروشن :wacko:

fable

کی میاد ایران و از کجا باید تهیه کنیم؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....