حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل از چیپ‎های درایور صفحه‌نمایش Synaptics برای آیفون بعدی استفاده خواهد کرد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

اخیرا وب‌سایت تایوانی DigiTimes، اطلاعات جالبی را از پرچم‌دار بعدی اپل یعنی آیفون ۷ منتشر کرده که انتظار می‌رود در ماه سپتامبر آینده (شهریور ۱۳۹۵) معرفی شود. این وب‌سایت می‌گوید که اپل در نظر دارد تا از چیپ‌های درایور صفحه‌نمایش (Synaptics (Display Driver Chips برای آیفون بعدی استفاده کند. اپل پیش از این، قصد توسعه دادن درایور صفحه‌نمایش و لمسی خود را داشت. در ادامه همراه ترنجی باشید.

در سال ۲۰۱۴، شایعات گفته بودند که اپل اقدام به خرید Renesas SP Drivers کرده است که یک بخش از Renesas Electronics به حساب می‌آمد و تامین‌کننده‌ی انحصاری چیپ‌های درایور LCD برای آیفون بود. این قطعات به بهبود وضوح تصویر و عمر باتری کمک می‌کردند و به همین دلیل، اپل قصد داشت تا از چیپ‌های درایور LCD برای آیفون استفاده کند ولی این اتفاق رخ نداد.

جالب است بدانید که این شرکت، مهندسین ارشد Renesas را برای تکمیل پروژه‌ی چیپ درایور صفحه‌نمایش خود استخدام کرده بود. استفاده از چیپ درایور صفحه‌نمایش، به این شرکت اجازه خواهد داد تا عمر باتری را بهینه‌سازی کند و بهینه‌سازی‌های بیشتری را در کنار استفاده از چیپ‌های کمتر انجام دهد. با این حال، احتمالا شاهد استفاده از چیپ‌های درایور صفحه‌نمایش Synaptics در آیفون ۷ خواهیم بود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-places-orders-for-Synaptics-display-controllers-for-the-iPhone-7-in-house-solution-falls-behind-schedule_id75531″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی