حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ام‌اس‌آی از مادربورد Z170A SLI Plus رونمایی کرد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

شرکت ام‌اس‌آی، اخیرا از مادربورد جدید خود با نام Z170A SLI Plus رونمایی کرد. این مادربورد در رنگ مشکی تولید شده است و از نظر طراحی با دیگر مادربوردها فرق دارد. Z170A SLI Plus، مناسب کسانی است که به زیبایی، حتی در مادربورد نیز اهمیت می‌دهند. در ادامه همراه ترنجی باشید تا بیشتر با مادربورد جدید ام‌اس‌آی، Z170A SLI Plus آشنا شویم.

Z170A SLI Plus به چهار اسلات DDR4 DIMM مجهز شده است که تا ۶۴ گیگابایت رم را پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر اسلات‌ها و پورت‌های مادربورد جدید ام‌اس‌آی، می‌توان به چهار پورت PCi-E x16 Gen3، چهار اسلات PCI-E x1، شش پورت SATA با سرعت ۶ گیگابایت بر ثانیه، یک پورت GbE LAN ،M.2 SATA SSD، شش پورت ۳٫۱ Gen 1، یک پورت USB 3.1، یک پورت Type-C، شش پورت USB 2.0 و غیره اشاره کرد.

متاسفانه هنوز ام‌اس‌آی، قیمت و زمان عرضه‌ی این مادربورد را اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود در روزهای آینده، جزئیات بیشتری از آن منتشر شود.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/11/msi-all-black-z170a-sli-plus-mobo/?utm_source=mainrss” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nimacr7

msi فوقولادس

fallen

بورد خوبیه یکم جا مونده نسبت به رقباش Asus و Gigabyte همین تکنولوژی رو اونا زودتر پیاده کردن
تازه الان سرعت پورت sata رو رسونده به ۶ گیگ بر ثانیه خاطرم هست ۲سال پیش Asus تو سری Maximus این سرعت رو به ۱۰ گیگ برثانیه رسونده بود…..

fallen

آقای ایزدی ممنون بابت این پست یه خواهش اونم اینکه لطفا یه پست یا چنتا پست مفصل در مورد مادربورد و گرافیک و لپ تاپ های سری ROG Asus بذارید چون واقعا داره امپراطوری میکنه تو این سری حیفه ترنجی مطلب نداشته باشه در این زمینه…
خیلی جاها نوآوری کرده و یا مشکلو حل کرده مثلایادم نمیره موقعی که کارت گرافیک انویدیا سری ۷۸۰ رو زد تو بازیهای سنگین درجه حرارت وحشتناکی داشت که این مشکلو Asus تو سری ROG حلش کرد در ضمن مانیتور های حرفه ایش یادم رفت تکنولوژی ۱۴۴Hrz و ۳D و ۴k رو آورد و …..

far_zad

تو مادربردها ایسوس تو هر رده بخوایین حساب کنین پیشتاز هستن.
اما تو کارت گرافیک بعد از معرفی سری ۹۰۰ انویدیا msi و giga هم از نظر خنک کنندگی و هم پرفورمنس کمی بهتر از ایسوس ظاهر شدن.
تو ۹۷۰ از لحاظ پرفورمنس اول گیگا هست بعد msi بعد ایسوس
از نظر پایین بودن دما و نویز اول msi بعد گیگا بعد ایسوس

همین روند در مورد ۹۸۰ و ۹۸۰ti هم صدق میکنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی