حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو سوم از آیفون ها به iOS 9 ارتقا پیدا کرده اند

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

iOS سیستم عامل انحصاری اپل است که آیفون، آیپاد و آیپدها از آن استفاده می کنند. اپل به ارایه به روزرسانی های سریع و یکباره برای کل دستگاه هایش مشهور است. این یک سیستم است برای یک شرکت که بر روی دستگاه هایی با جمعیت کمتر از انگشتان دست نصب شده است و در نتیجه در موعد ارایه به روزرسانی، همه کاربران می توانند این به روزرسانی را همزمان با هم و به صورت OTA (دانلود فایل به روزرسانی و انجام آن توسط خود دستگاه که اصطلاحا به آن On The Air گفته می شود.) دریافت کنند. این بی نظیر و کم رقیب ترین حالت ممکن است و یکی از اصلی ترین برتری های این سیستم عامل نسبت به اندروید و ویندوزفون. حالا اما اپل آخرین آمار و ارقام دستگاه های به روز شده به آخرین سیستم عامل این شرکت را اعلام کرده است. در ادامه با ترنجی باشید تا ببینیم اوضاع iOS 9 به چه شکل است.

iOS 9 adaption rate

همانطور که می بینید در مدت نزدیک به ۱٫۵ ماه ۱۴٪ افزایش در تعداد دستگاه های مجهز به iOS 9 افزایش حاصل شده است. مشخصا این خیلی عالی است و از نرخ به روزرسانی iOS 8 هم بیشتر است. باید توجه داشته باشید که iOS 9 کمی بیش از ۲ ماه است که به بازار عرضه شده و این نرخ به روزرسانی به نوعی شگفت انگیز هم هست. اپل برای اعلام این موفقیت عناون کرده است که این سریع ترین نرخ به روزرسانی در بین سیستم عامل های ساخت این شرکت است.

اما شاید برای شما جالب باشد که این داده ها چطور جمع آوری شده است؟ به سادگی! از آمار دستگاه هایی که به فروشگاه نرم افزاری اپل یعنی App Store مراجعه می کنند. iOS 9 در حال حاضر روی ۶۶٪ از دستگاه های اپل نصب شده است و پس از آن iOS 8 با ۲۵٪ در دومین رتبه نشسته است. مابقی دستگاه ها که مجموعا ۹٪ می شوند از نسخه های قبلی تر iOS استفاده می کنند. همیشه کاربرانی هستند که از به روزرسانی دستگاه خود خاطره خوشی ندارند و البته برخی هم اعتقادی به آن ندارند! شما از کدام دسته هستید؟

نظر شما درباره سیستم عامل iOS و نرخ به روزرسانی آن چیست؟ این فاکتور چه اهمیتی برای شما دارد؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/twothirds_of_apples_mobile_devices_are_now_running_ios_9-news-14822.php” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)