حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لکسوس LF-FC مفهومی، پاسخ قاطع ژاپن به کلاس S

نوشته

8 سال قبل | 14 دیدگاه | ترنجی

LF-FC مدل جدیدی از کمپانی لکسوس است که در یک نگاه می شود عاشق آن شد. دوستداران ماشین با دیدن تصاویر این کوپه چشم نواز این جمله مرا تایید می کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.
ماشینی که طولانی همچون لیموزین بنظر می رسد و در ظاهر بیرونی LF-FC بیش از همه چراغ های عجیب L شکلش، جلو پنجره لانه زنبوری، ورودی هوای بزرگ، شیشه ی جلو دو جداره بزرگ و همچنین عقب عضلانی آن خودنمایی می‌کند. چرخ های ۲۱ اینچی و رینگ هایی از فیبرکربن جلوه ی خاصی به این کوپه لوکس داده است.

1
لکسوس LF-FC موتوری ۸ سیلندر دارد که دارای دو توربوشارژ است و ۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد. جالب است بدانید محصول مفهومی لکسوس از یک سیستم سوخت سلولی پیشرفته که قدرت را همزمان به چرخ های عقب و به دو موتور در چرخ های جلو می فرستد. مخازن سوخت هیدوژن در عقب برای تعادل وزن مطلوب قرار داده شده اند.

2

نکته بسیار جالب درباره ماشین مفهومی لکسوس اینست که LF-FC دارای فناوری رانندگی خودکار است. با معرفی و ساخت LF-FC این گمان می رود که می تواند جایگزین خوبی برای LFA باشد و به گفته ی مدیران بخش ساخت کمپانی، LF-FC آینده ی خودروهای لکسوس را نشان می دهد. لکسوس می گوید LF-FC بالاترین سطح در طراحی و فناوری را دارد و ما می توانیم شاهد گل سر سبد لکسوس باشیم.

3

[su_button url=”http://www.slashgear.com/lexus-lf-fc-concept-is-japans-sleek-answer-to-the-s-class-28411968/” target=”blank” background=”#159f84″]Slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HAMID3D

لطفا عکس این ماشینها رو نذارین آدم وقتی این ماشینها رو با ماشینهای ایرانی مقایسه میکنه قلبش میگیره :wacko: 😥

M.R.P

ماشین کانسپتی که بنز معرفی کرد واقعا دهان همرو از تعجب باز گذاشته بود! در حین سرعت گرفتن به طول جلو و عقب ماشین افزوده میشد و شکست مقاومت هوارو با یکسری خط های بخار مانند نشون میدادن! در یک کلام میشد گفت بی نظیر بود. طراحی بیرونی و داخلی بسیار مدرنی هم داشت.
آدم وقتی میبینه همین ماشین های معمولی الان رو نمیذارن بخره و نمیتونه (مسئولان محترم با سیاست گذاری عالیشون در قبال تعرفه واردات خودرو و فروش فرغون داخلی) به این فکر میکنه بچه هاش در آینده بتونن این نمونه هارو بخرن و لذت ببرند(اون زمان امیدارم نسل مسئولان خودخواه منقرض بشه)

Sajjad

ترکیبی از تسلا اس و اون ماشینیه که فقط ۷ تا ازش ساخته شده! البته با زبان لکسوس
اسکی رفته ولی خوب رفته

riofarina

مقایسش با کلاس اس که بیشتر به شوخی میمونه.
ولی خوشحالم بالاخره لکسوس داره تو طراحی پیشرفت میکنه و دارای زبان طراحی میشه، لکسوس یکی از بهترینهاست.
تو ماشینای ژاپنی فقط و فقط طراحی اینفینیتی و دوس دارم یک سر و گردن از بقیه برندهای ژاپنی بالاتره.

Moazez

همیشه تو ماشین های لوکس لکسوس نماینده های بیشتری از بنز و بی ام دبلیو داره. لکسوس بی نقص ترین ماشینای جهانو میسازه. این ماشینم خیلی وقته خبرش هست واقعا شاهکاره.

HALA MADRID

یعنی بگی لکسوس و تویوتا بهتر از بنز و بی ام و و پورشه ….. کلا از تکنولوژی خودرو هیچی نمیدونی :negative: :negative: :negative:

Dr.Zed

لکسس ی چیز دیگس:)))

MEGA08

معزز است دیگردوس داره نظر بده فقط :yes:

iamalij

به نظرم اصلا مقایسه بنز و خودرو های ژاپنی درست نیست … مخصوصا با کلاس اس :)))
اگر یه روز خودرو های ژاپنی به بنز برسند اون روز اخر دنیاست ….

Diamond technology

واقعاً چطوری میشه این اسباب بازی ژاپنی رو با کلاس اس مرسدس مقایسه کرد کلاس اس جواهری به تمام معناست

Dr.Zed

اتفاقا چن سالی میشه آخر دنیارو رد کردیم:)

Goodi

یادی کنیم از LFA :heart: :rose:

mazygene

بادرود

یه کپی کامل از طراحی کادیلاک المیراج

Dr.Zed

متاسفانه شباهتی بینشون نیست:|

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....