حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه سرعت و عملکرد گوگل نکسوس ۶ (اندروید مارشمالو) با سامسونگ گلکسی نوت ۵

نوشته

8 سال قبل | 28 دیدگاه | ترنجی

تاکنون مقایسه‌های زیادی را در ترنجی داشته‌ایم. اندروید ۶  عرضه شده  و بهترین زمان است که بخواهیم مقایسه‌های عملکردی آن را با دیگر دستگاه‌های بازار داشته باشیم. به سراغ گلکسی نوت ۵ خواهیم رفت. سامسونگ در نسخه‌جدید تاچ‌ویز خود تمرکز اصلی را بر تجربه کاربری قرار داد تا امکاناتی که شاید برای کاربر سالی یک بار نیز مهم نباشد! در ادامه همراه باشید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/GJy3v[/aparat]

نظر شما چیست؟ آیا اندروید خام را ترجیح می‌دهید یا رابط کاربری سامسونگ؟

اشتراک در
اطلاع از
28 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hoseyn Zx

نوت ۵ کاملا پیروز شد .
بخدا قسم اگر ایفون ۶ اس را در دست راستم و نکسوس ۶ را در دست چپم قرار دهند باز هم نوت ۵ را انتخاب خواهم کرد. :bye:

حسین

دوست عزیز برای بیان مطلبتون لازم نبود حدیث پیامبر رو جعل و تحریف بکنید !!!
این کار شما دست کمی از کسی که کاریکاتور موهن می کشه نداره !!!
یه ذره مراقب گفته هامون باشیم !!!

Hoseyn Zx

اصلا این حرفه من چه ربطی به پیامبر داشت بیخود جو میدی برا خودت .. درسته شاید حدیثه پیامبر بوده ولی قصد تمسخر نداشته ام من پس شما بیخودی جو نده :rose:

حسین

عزیز مزخرف نگو . جو نمی دم . حدیث پیامبر این بود که گفته بود به خدا قسم اگر خورشید را در دست راستم و ماه را در دست چپم بگذارند تا از دعوت مردم به حق منصرف شوم این کار را نخواهم کرد.

خاک بر سرت که حدیث پیامبر رو اون قدر بی ارزش می دونی که به موبایل ربطش میدی

ببین احترام خودت رو نگه دار و به پیامبر توهین نکن !!!
قصد داعشی ها هم برای کشتن مسلمانان و تجاوز به زنان از تمسخر نیست . اگر حرف شما رو سند بگریم پس کار داعشی ها هم درسته !!!

Hoseyn Zx

بهتره بحث نکنی دیگه من هیچ بی احترامی یه پیامبر نکرده ام خیلیها روی این حدیث جک هم ساختن پس بیخود جو نده و به شما هم هیچ ربطی نداره مفهوم شد ؟

Ashkan-a2

با ارز پوزش خدمت همه ی دوستان , برادر حسین تا آدم هایی مثل شما فکر میکنن چیزی جز نابودی برای بشر مناسب نیست !!!

milad rostami

ایشون هیچ توهینی یا هیچ حرفی که باعث بد جلوه دادن پیامبر بشه نزدن.
اصلا پیامبر اون حرفو گفته ایشون مگه حرفی از پیامبر میزنه؟

حسین

پس عزیز دیگه خیلی گیر نده که چرا مامورای پلیس به نوع پوشش تو و امثال تو گیر میدن !!! یا میان رو پشت بوم دیشتو پرت می کنن پایین

حق بده بهشون که تو تمام زندگیت دخالت کنن. منم خدمتت عرض کنم نه تنها آدم مذهبی نیستم بلکه از مذهب متنفرم و از زمانی که یادم میاد ده بار تو عمرم نماز نخوندم . ولی حرمت ماه رمضون و ماه محرم رو نگه داشتم !!! سعی هم نکردم خدا و پیغمبر و امام رو واسشون جک بسازم !!!

Hoseyn Zx

واقعا متاسفم برا ایشون که فک میکنه استفاده از جملات پیامبران و امامان بی احترامی به اوناس و حرفه بیخود میزنه اگه این دینه اسلام باشه همون بهتر که هیچکس مسلمون نباشه ..
شما با این حرفت ابروی اسلام رو بردی بچه جون .. من هم به خاطر ماه محرم چیزی نمیگم بهت وگرنه خیلی سختتر از این باهات برخورد میکردم و جواب توهیناتو میدادم ..
بعد هم من نگفتم با جملات پیامبر جوک ساختم ابله گفتم دیگران ساختن .. من نه اسمی از پیامبر اوردم نه به ایشان ناسزا گفتم که میگی بی احترامی کردی از تو انتظاری جز این نیس ..
یه بار گفتم و یه بار دیگم میگم به تو هیچ ربطی نداره و همچنین به تو ربطی نداره کع مردم رو پشت بومشون چی دارن چی ندارن جز حریم خصوصی خودشونه .
تا تو و امثال تو که اینقد کوته فکر و تنگ نظر هستین تو این دنیا هستن همون بهتر که دنیا نابود بشه
شایعه شده مسلمانان جهان بعد از کامنت ایشون خودشونو غرق کردن از خنده
خدایا ببین با کیا شدیم هشتاد میلیون

Syd Amir

چقدر عصابی رفیق! خوده اهل بیت اینقدر حساس نبودن که شما ..
یه بار یکی به امام باقر گفت بقر(یعنی گاو) برخورد امام خیلی جالبه برید بخونین ..
اگه یکی مثل سلمان رشدی که پول بگیره که اجیر بشه که از روی غرض و … با کلی تحقیق و … که اونم شاید یه مرجع بتونه بهش گیر بده! وگرنه حرف این دوستمون که مزاح بود فکر کنم خوده پیامبر یه لبخندی با شنیدنش میزنه(چون با اوصافی که من راجع به پیامبر خوندم به نظرم سوسول ترین(با معنی خوبش به ماام گیرندی) آدمی هست که میشه پیدا کرد). کلی از این شوخیها با حضرت علی میشده برید بخونین.
کلا فکر میکنم سخترین کاری که تو اسلام هست قضاوت کردنه( پدر آدم باید دربیاد تا ثابت کنی یه نفر مثلا دزدی کرده) بعد شما هم قضاوت میکنی هم حکم میدی …

abbas1982

مسئله رو کشش ندیدن
این که دیگه حدیث نیست :yes:

امین

حسین جان حرص نخور سکته میکنی میری پیش هادی نوروزی خدایی نکرده…!!! :)))

amir Narimnpour

من خودم موافق این نیستم ک هرکی هرچی گف گیر بدیم ک اقا چرا اینجوره و اونجوره و به در دیوار گیر بدیم
اما این دوستمون بهتر بود نمیگف اون حرفو

hossein s

حسین چقدر جلویی شما.واقعا آدم کوته فکری هستی . تو که پیغمبر رو حتی نشناختی و نمیدونی اسلام آزاد ترین دین دنیاست پس چرا زود قضاوت کردی.اون بنده خدا توی کامنتش حتی ذره ای توهین به پیغمبر و اهل بیت نبود .واقعا تا امثال شماها هستند با این افکار وضعیت ما بهتر نخواهد شد.

hamidreza

Hoseyn Zx جان
درسته منظور شما مسخره کردن نبود ولی بهتره از اینطور جملاتی که تداعی کننده حدیث یا آیه هستند پرهیز کنیم , بالاخره معصومین حرفشون جدّی بوده و درست نیست ما از حرف اونا برای شوخی و مزاح استفاده کنیم چون اصل این جمله رو توی حدیث خوندید که با تغییر , اون رو اینجا نوشتید و ممکنه این کارها باعث بشه خدای نکرده بعضیا هم که میبینن یاد بگیرن و مدام از احادیث و… برای جملات طنز استفاده کنند که اصلا کار خوبی نیست, چون سخنانی که برای سعادت و هدایت انسانها گفته شده و نصیحتی توی اون حرفا هست, فکر کنم درست نیست وسیله سرگرمی برای ما بشه و از همه دوستان خواهش میکنم به همدیگه توهین نکنید.
ممنون

ahmadreza1331

نوت بهتر بود در سرعت . نمایش رنگ سفیدهم بهتر از نکسوس بود .

milad rostami

دقیقا
تو سرعت نوت ۵ کاملا سر تر بود.
تقریبا تو همه موارد

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

واقعا این مالتی تسکینگ سامسونگ خیلی ضایع است 😐

نظر شخصی : نهایت ۰٫۵ ثانیه تو اجرای اپ ها چیزی نیس که نظر من رو عوض کنه! ولی موقع مالتی تسک با رم ۴ گیگ بازی یا اپ از اول لود شه اعصابم به هم میریزه :unsure: یا موقع وب گردی باید بعضا رو لینک ها ۳-۲ بار بزنی تا کار کنه؟! 🙁

امین

ناموس جان راه حلش تو فروم xda اومده.
ولی خداییش برای منکه پیش نیومده بیشتر از ۵ برنامه باز بزارم.
چون نیازی ندارم و از طرفی مصرف شارژ بیخود بالا میره.
جالب اینجاس او زمان که این قابلیت نبود و روی نوت ۴ تا ۱۰ تا برنامه هم میشد توی رم نگه داشت ،ولی هیچ کس توی تست ها مالتی تسکینگ رو مقایسه نمیکرد ولی حالا که سامی بخاطر مصرف انرژی اومده محدودش کرده دیگه همه گیر دادن به مالتی تسکینگ اونم تا ۲۰ تا برنامه هم زمان….!!! مگه جنگه…!!!!؟ :)))))
فک نمیکنم کسی در آن واحد بیشتر از ۵ برنامه باز بزاره.
البته که الان ترول های همیشه در صحنه میان میگن ما ۲۰ تا برنامه همزمان کار میکنیم و نیاز شدید داریم که بسته نشن…!!! :)))))

amir Narimnpour

دوست عزیز من خودم بارها بیش از پنج برنامه رو باز گذاشتم
استدلالتون جالب نی

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

امین جان بنده خودم گوشی بگیرم، ۴ ساعت اول بوت لودرش رو آنلاک نکنم و روتش نکنم شب نمیتونم بخوابم و برای من مشکل حساب نمیشه.
همون روش رو برای ۳ تا از دوستام که اس ۶ و نوت ۵ داشتن انجام دادم و درست شد.
ولی منطقی باشیم، چند درصد از کاربرا دانش یه همچین کاری رو دارن؟ اسم روت کردن جلوی طرف میاری سکته ی ناقص میزنه! چه برسه به ادیت کردن فایل های سیستمی.

مالتی تسکینگ من : تلگرام یا واتس اپ + کروم + قند شکن + یوتیوب + گوگل پلاس
شدید ترین مالتی تسکینگ من همینه، ولی وسط همین کار هم خیلی پیش میاد یه نوتیفیکیشن از اینستاگرام یا feedly reader بیاد و برنامه رو باز کنم. یا بعضا sms داشته باشم و. یا حتی بخوام از دوربین استفاده کنم! یا خیلی ساده بخوام برم یه چیزی رو از تنظیمات گوشی عوض کنم! یا یه آهنگی رو از اسپاتیفای share کنم.

اینطوریه که برنامه هام بسته میشه.

مطمئنم خیلیای دیگه هم همین مشکل براشون پیش میاد منتها با اپ دیگه!

امین

فرمایش شما کاملا درسته.
به نظرم سامسونگ باید حق انتخاب میداد به کاربر که هر چند تا برنامه دوس داره باز بمونه ، خودش تنظیم کنه.
شایدم تو اندروید ۶ این مشکل حل بشه.

crackdown

خب پرچمدار جدید رو نباید با پرچمدار تقریبا ۱سال پیش مقایسه کرد
نکسوس۶ رو باید با نوت۴ بررسی میکرد اینطوری عادلانه بود یا یه کم صبر میکرد بعد نوت۵ رو با نکسوسهای جدید مقایسه میکرد
اما در کل اختلاف زیادی نبود

bvb

فیلمو نگا نکردم ناعادلانس توی تمام موارد چه cpuچهgpuچه تو صفحه و دوربین توی همه موارد نت یه نسل جلوتر از نکسوس۶ هست الان۶پی باید با نت مقایسه بشه

Different_boy

این رو هم در نظر بگیرید که نکسوس اپدیت شده هست و اندروید جدیدتر و سریع تر رو در اختیار داره.همچنین تاچویز خیلی خیلی سنگین تر از اندروید خام هست.با این محاسبات میتونن مساوی باشن.البته سخت افزار امسال سامسونگ واقعا غول بود و ی سر و گردن از کل بازار بالاتر بود.کاش این مشکل رم رو برطرف کنه سامسونگ و بذاره هرکس هرچقدر میخاد برنامه باز نگه داره!!!!

fallen

یعنی عاشق تحلیلهای شما عزیزان هستم!

bvb

نه آقا این چه تحلیلیه اندروید آپ شده روی صفحه نمایش دوربین که تاثیر نمیزاره هر چقدم بهینه شده باشه ابدن نمیتونه فاصله بین این دو نسل پر کنه

abbas1982

ویدئو رو ندیدم ولی دوستان بگن که یعنی قدرت سخت افزاری نوت ۵ بر اندروید خالص گوگل برنده شد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....