حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه توسعه‌دهندگان هولولنز در نیمه اول سال ۲۰۱۶ و با قیمت ۳ هزار دلار عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

با یکی از جذاب ترین مراسم های مایکروسافت رو به رو بودیم. در این مراسم مایکروسافت از نسل جدید دستگاه های خود تحت عنوان سرفیس بوک رونمایی کرد و در کنار سرفیس پرو ۴ و دستگاه‌های جدید لومیا کاملا خودنمایی می‌کرده اما هولولنز را به یادآورید. این گجت مایکروسافت پتانسیل ان را دارد که بتواند در نوع خود انقلابی را شکل دهد. خبر عرضه برای توسعه دهندگان منتشر شده است. در ادامه همراه باشید.

مایکروسافت را به عنوان یک غول نرم افزاری می شناسیم و آن را قبول داریم از همین جهت امیدوار هستیم برای این محصول بتواند بانک نرم افزاری بسیار قوی را توسعه دهد. مایکروسافت با نام بردن از بازی  Project X-Ray توانست قدرت نرم افزاری این دستگاه را بیشتر نشان دهد و از ان به عنوان یک دستگاه که می‌تواند تفریحات دنیای مجازی را به دنیای واقی بیاورد، یاد کرد.

لازم به ذکر است که در این مراسم نیز به صورت رسمی مایکروسافت یادآور شد نسخه مخصوص توسعه‌دهندگان هولولنز با قیمت  ۳۰۰۰ دلار در نیمه اول سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.  Terry Myerson  از مایکروسافت این نکته را نیز اضافه کرد هولولنز می‌تواند به عنوان یکی دستگاه کامل در بین اسمارت فون و سیستم شخصی شما باشد تا بنواند بخشی از نیاز شما را برطرف کند.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/hololens-development-edition-to-cost-3000-coming-in-q1-2016″ target=”blank”]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

جدا هیچ حرفی واس گفتن نداره
فقط باید نشست و لذت برد ازین محصول
هیچ هیچ هیچ نقدی نیست بهش

MJS.00824

خوب این به نوبه ی خودش اولینه. بزار چند ساله دیگه رقابا هم بیان بعد حتما کار به دادگاه هم کشیده میشه و شک نکن اولین رقیبش هم سامسونگ خواهد بود. درست مثل آیفون که یه زمانی تنها گوشی هوشمند با صفحه نمایش تمام لمسی و بدون کیبرد بود. ولی فعلا مایکروسافت یه نوآوری فوق العاده ای رو به جهان ارایه داد. تا قبل از این فقط تو فیلم های علمی تخیلی میشد یه همچین چیزی رو دید.

Chalton

🚶‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....