حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

iOS 9.0.2 و بتای سوم iOS 9.1 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

امروز اپل، بتای سوم iOS 9.1 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد که شامل ویژگی‌های جدیدی است و باگ‌ها، رفع شده است. همچنین iOS 9.0.2 منتشر شده که دومین به‌روزرسانی برای iOS 9 به حساب می‌آید و برای دانلود به صورت OTA در دسترس است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

در iOS 9.0.2، باگ‌های زیادی رفع شده و همچنین عملکرد سیستم‌عامل، بهبود یافته است. در این نسخه، باگ مربوط به داده‌ی تلفن همراه و مشکل فعال نشدن iMessage برای بعضی از کاربران رفع شده است. در iOS 9.0.2، همچنین مشکل مربوط به iCloud Backup و چرخش اشتباه صفحه‌نمایش در هنگام دریافت یک اعلانیه برطرف شده است. پایداری برنامه‌ی Podcasts نیز بهبود یافته است.

پیش از این، شاهد عرضه‌ی iOS 9.0.1 نیز بودیم و iOS 9.0.2، دومین به‌روزرسانی است که برای iOS 9 عرضه شده است. iOS 9 شامل ویژگی‌های جدیدی مانند برنامه‌ی News، سیری جدید و چند قابلیت دیگر است که مدتی پیش به صورت عمومی از سوی اپل عرضه شد.

امروز، بتای سوم iOS 9 (ساخت ۱۳B5130b) نیز برای توسعه‌دهندگان منتشر شد. در iOS 9.1، شکلک‌های جدید، پشتیبانی از Unicode 8 و چند ویژگی دیگر اضافه شده است. انتظار می‌رود نسخه‌ی نهایی آن در آینده‌ای نزدیک عرضه شود. توسعه‌دهندگان هم‌اکنون می‌توانند این نسخه را به صورت OTA دریافت کنند.

[su_button url=”http://www.macrumors.com/2015/09/30/apple-releases-ios-9-0-2/?utm_source=feedly&utm_medium=webfeeds” target=”blank” background=”#159f84″]macrumors[/su_button] [su_button url=”http://www.macrumors.com/2015/09/30/apple-seeds-third-ios-9-1-beta-to-developers/?utm_source=feedly&utm_medium=webfeeds” target=”blank” background=”#159f84″]macrumors[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

عاشق این بروزرسانیهای سریع اپلم…..سامسونگ یاد بگیر….

mostafasaeedix

عالیه ! پشتیبانی به این میگن ! واقعا سرعت دیوایس ها هم با هر اپدیت بیشتر و بیشتر میشه..

محمد کردزنگنه

دوستان یه سوال برای من پیش اومده اگر News و apple music برنامه هستن پس چرا از اونها به عنوان ویژگی های جدید ios 9 و ios8.4 یاد میشه؟ چون دیدم بعضی از دوستان اپلی apple music رو به عنوان یه ویژگی سیستم عامل به حساب میارن در مورد News اطلاعی ندارم ولی تا اونجا که می دونم قرار برنامه موسیقی اپل برای اندروید هم بیاد.

اميد

سرعت و روونى موبایل خیلى بهتر شده :yahoo:
یه کم دیگه مونده که عالى بشه در حد آى او اس ٧

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی