حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Google Now آپدیت شد؛ افزوده شدن قابلیت Now On Tap، به شرط داشتن نسخه سوم پیشنمایش اندروید M

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

آخرین نسخه از Google NOW، تحت ورژن ۵٫۳٫۱۹٫۱۹٫arm منتشر شده است که البته تنها بر روی نسخه سوم پیشنمایش اندروید مارشمالو نصب خواهد شد. این نرم‌افزار در آخرین ورژن خود دارای ویژگی هوشمندتری به نام Google NOW on Tap می‌باشد که باعث می‌شود گوگل در همه حال، به سوال‌های شما پاسخ دهد و در صورت نیاز لینک‌هایی را در اختیارتان بگذارد. برای مثال وقتی شما آهنگی را گوش می‌دهید و جویای نام واقعی خواننده می‌شوید، تنها با یک سوال از گوگل مانند “نام اصلی خواننده چیست؟”، می‌توانید جواب خود را دریافت کنید. در ادامه برای مشاهده تصاویر بیشتر و آشنایی بهتر با این ویژگی، با ترنجی همراه باشید.

Google Now On Tap، یکی از ویژگی‌های رسمی و اختصاصی اندروید مارشمالو بود که گوگل قول انتشار آن را در پاییز سال ۲۰۱۵ داد؛ اما بنظر می‌رسد گوگل کمی زودتر به قولش عمل کرده و این ویژگی‌ را برای کاربران سومین نسخه پیشنمایش اندروید M، منتشر کرده است.

با این ویژگی، گوگل همیشه در رابط کاربری، منتظر سوال‌ها و درخواست‌های شما خواهد بود. اینکه این قابلیت حتی برای افرادی که نسخه دوم پیشنمایش اندروید M را دارند در دسترس نیست، ناراحت کننده است.

در ادامه می‌توانید چندین تصویر از این قابلیت را مشاهده نمایید که به خوبی می‌تواند به شما این مفهوم را القا کند که گوگل، به سمت دنیای دستگاه‌های هوشمند و صفحه نمایش‌ها کشیده شده است؛

Google-Now-on-Tap Google-Now-on-Tap (1) Google-Now-on-Tap (2) Google-Now-on-Tap (3) Google-Now-on-Tap (4) Google-Now-on-Tap (5)

اگر از این ویژگی استفاده کرده‌اید، نظر خود را با ما در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Google-Now-on-Tap-is-available-in-the-latest-Google-app-update-only-works-on-Android-M-Dev-Preview-3_id73826″ background=”#5ab28d”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

متریال دیزاین تو این عکسا چقدر زیباست….

داشتن نکسوسم آرزوست… 😥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....