حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌روزرسانی iOS 9 اپل، تنها به ۱٫۳ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

کمتر از دو ساعت به عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی iOS 9 زمان باقی مانده است و کاربران برای دریافت این نسخه آماده می‌شوند. این به‌روزرسانی برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی، تنها به ۱٫۳ گیگابایت فضای خالی برای دریافت نیاز دارد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

زمانی که iOS 8 منتشر شد، شما برای نصب، به ۴٫۵۸ گیگابایت فضای خالی نیاز داشتید و کاربرانی که نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی آیفون یا آیپد را داشتند، مجبور بودند تا فضای خالی دستگاه خود را بیشتر کنند اما در iOS 9 این‌طور نیست و برای دریافت این نسخه، تنها به ۱٫۳ گیگابایت فضای خالی نیاز دارید.

در این نسخه، عمر باتری دستگاه بهبود یافته و همچنین قابلیت‌های جدیدی به iOS اضافه شده است. iOS 9 برای آیفون ۴ اس و بالاتر، آیپد ۲ و آیپد مینی و بالاتر و نسل پنجم آیپاد تاچ در دسترس خواهد بود. این به‌روزرسانی، ساعت ۲۱:۳۰ امشب به وقت تهران، عرضه خواهد شد.

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/apple-ios-9-update-uses-just-1-3gb-of-free-space-16-09-2015/” background=”#5ab28d”]Geeky Gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hosein95

بنظر من بروز رسانی های شرکت اپل عالی هستن!

mahyar Apple

خدا کنه حجمش خیلی زیاد نباشه امشب سرعت نت خیلی بده :/ :unsure:

mehdi s

سلام دوستان عزیز
آپدیت جدید واسه نوت ۴ نسخه N910F تو آلمان اومده ۶۳۸٫۲۷ مگابایت 🙂

Mahdi M

مهندس جان، اون فقط یک آپدیت ناقابل بوده. الان با ارتقاع به Ios9 کل حجمی که سیستم عامل میگیره ۱.۳ گیگه. اپل اینو توی کنفرانسش گفت که هم سیستم عامل هم نرم افزارهای نصب شده حجمشون کم میشه که خیلی مناسبه

M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

دِ بیا جانم به فدات بیا :yahoo:

Mehdi Saedi

agha ru 4s kasi test karde? chetore?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی