حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‌اَپ: ۲۴ ؛ مغز خود را به چالش بکشید

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

۲۴ یا همان Twenty Four بازی چالش برانگیزی است که به تازگی از شرکت Liperim انتشار یافته است و طرفداران زیادی نیز به خود جلب کرده و رتبه بسیار خوبی را در گوگل‌پلی کسب کرده است.برای انجام این بازی به غیر از سرعت عمل بسیار بالا به تمرکز هم نیاز دارید. این بازی دارای سه بخش کاملا متفاوت است و در هر بخش با چالش های جدیدی رو به رو خواهید شد. در ادامه با ترنج‌اَپ همراه باشید…

قسمت اول یا همان classic تقریبا آسان ترین بخش به شمار می‌رود. در این بازی شما می‌بایست نقطه های زرد را از نقطه های سفید تشخیص بدهید و بدون مکث بر روی آنها ضربه بزنید تا امتیاز کسب کنید. فقط توجه کنید که زمان زیادی برای انجام این عملیات ندارید و در صورت بروز اولین خطا و یا ضربه زدن به دایره های سفید شما می‌بازید.

  برای انجام بخش دوم که Extra نام دارد شما باید تمرکز خود را بیشتر کنید تا بتوانید سریعتر به دایره های زرد ضربه بزنید. فرق این بخش با قسمت قبل در این است که دایره های سبز رنگی نیزبه طور ناگهانی نمایش داده می‌شوند که نباید آن ها را لمس کنید. در تمامی بخش ها شما سه فرصت اشتباه دارید و اگر فرصت های بیشتری برای اشتباه کردن می‌خواهید باید به این بازی در گوگل پلی امتیاز پنج از پنج را بدهید.

قسمت سوم Time نام دارد. این بخش آسان تر از دو بخش دیگر است و همانطور که از نامش معلوم است با زمان سروکار دارد. در این بخش شما ۳۰  ثانیه فرصت دارید تا هرچه که می‌توانید دایره های زرد را لمس کنید و امتیاز بگیرید ولی در این قسمت نیز با انجام کوچکترین ا شتباه بازنده می‌شوید.

در این بازی از صداهای بامزه و جدیدی استفاده شده است که به شما حس تازه ای می‌بخشد.درکل این بازی با داشتن گرافیک نسبتا خوب و ایده‌ای جالب می تواند شما را ۲۴ ساعته در روزهای پایانی تابستان سرگرم کند.

24-icon

  Twenty Four

Liperim

اندروید

۴٫۸ مگابایت

قیمت: رایگان

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sina sharif

به نظر جالب میاد

امیررضا صحرائی

بازی جالب و سرگرم کننده ای به‌نظر می‌رسه.ممنون بابت بررسی خوب شما.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سروش نصرپور
سروش هستم. گرافیست ترنجی و عاشق دنیای اپلیکیشن‌ها و تکنولوژی