حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‌اَپ: Pass it ؛ با برادر دوقلوی aa آشنا شوید

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

pass it نام جدیدترین بازی هیجان انگیز شرکت toast it است که در مدت زمان بسیار کم شهرت زیادی را کسب کرده است. این بازی را می‌توان به بازی aa تشبه کرد ولی سبک و روش این بازی تفاوت کمی با بازی aa دارد. در ادامه با ترنج‌اَپ همراه باشید…

برای انجام این بازی نیاز به کمی تمرکز و دقت دارید تا به راحتی مرحله های بی پایان این بازی را پشت سر بگذارید و رکورد بزنید. این بازی را می توانید با استفاده از یک انگشت انجام دهید و مراحل را سپری کنید.

در ابتدا آموزش کوچکی از روش بازی برای شما نمایش داده می‌شود که به احتمال زیاد بدون خواندن متن آن را رد می‌کنید و به سراغ بازی می‌روید. در این بازی شما کنترل یک ستاره را بر عهده دارید و باید تلاش کنید تا این کاراکتر را از موانع  رد کنید و به مرحله بعد برسید. مستطیل هایی با سایز های متفاوت درون مسیردایره ای حرکت می‌کنند و مانع عبور آسان شما از مسیر می‌شوند.

برای عبور از موانع یا همان مستطیل های کوچک  به زمان زیادی احتیاج ندارید و هر لحظه که بین مستطیل ها فاصله ای را مشاهده کردید صفحه را لمس کنید تا کاراکتر از بین موانع رد شود و به موانع جدید برسد. اگر بازی aa را یادتان باشد شما باید توپ‌هایی را به دور یک دایره پرتاپ کنید اما تنها این نیست! بلکه باید با دقت زیاد توپ‌ها را در مکان‌های خالی پرتاب کنید. در مراحل اول، بازی ساده به نظر می‌رسد و سرعت چرخش دایره پایین است اما هرچه مراحل بالاتر می‌رود بازی سخت‌ترشده و سرعت چرخش بسیار بالاتر می‌رود و همچنین تعداد توپ‌ها بالا می‌رود؛ این بازی نیز وضعیت مشابه ای دارد.

موسیقی پس زمینه حرف اول را در بازی های هیجان انگیز و رکوردی می‌زند و باعث افزایش شور و هیجان در بازی می‌شود، toast it نیز در این بازی از موزیک بسیار خاص و خوبی استفاده کرده  و این موسیقی هیجان بازی را تا چند برابر افزایش داده است.

گرافیک این بازی بسیار ساده و روان است و به همین دلیل حجم این بازی نیز بسیار کم است ولی همیشه سادگی خوب نیست و گاهی باید مانند شرکت ketchapp سادگی را به زیباترین نحو به نمایش گذاشت.

این اولین بازی شرکت toast it که بررسی کردیم و امیدواریم دیگر بازی های این شرکت را مانند ketchapp بررسی کنیم تا اگر مایل بودید این بازی ها را دانلود کنید و لذت ببرید. بخش نظرات را هم فراموش نکنید.

Pass It

toast it

اندروید

۲۵٫۴ مگابایت

قیمت: رایگان

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سروش نصرپور
سروش هستم. گرافیست ترنجی و عاشق دنیای اپلیکیشن‌ها و تکنولوژی