حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال عرضه‌ی آیفون ۵ اس ۸ گیگابایتی در ماه دسامبر

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

اخیرا گزارشی منتشر شده است که می‌گوید اپل قصد دارد تا نسخه‌ی ۸ گیگابایتی آیفون ۵ اس را برای بازارهای نوظهور عرضه کند. این نسخه، جایگزین اپل آیفون ۵ سی خواهد شد و قیمتی پایین‌تر نسبت به نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی آیفون ۵ اس خواهد داشت. انتظار می‌رود که این نسخه در بازارهای نوظهور مانند چین و هند عرضه شود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

دو سال پیش، آیفون ۵ اس به صورت رسمی معرفی شد. آیفون ۵ اس، آخرین آیفونی بود که به صفحه‌نمایش ۴ اینچی مجهز شد و بعد از آن، شاهد عرضه‌ی آیفونی با صفحه‌نمایش بزرگتر بودیم.

اپل آیفون ۵ اس ۸ گیگابایتی به همان مشخصات اصلی آیفون ۵ اس مانند پردازنده‌ی A7 و پردازنده‌ی حرکتی M7 مجهز خواهد شد و میزان حافظه ذخیره‌سازی داخلی آن، ۸ گیگابایت خواهد بود. هم‌اکنون نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی آیفون ۵ اس با قیمت ۴۹۸ دلاری در کشور هند به فروش می‌رسد و انتظار می‌رود که قیمت نسخه‌ی ۸ گیگابایتی این گوشی، پایین‌تر از نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی باشد. همچنین انتظار می‌رود که آیفون ۵ اس ۸ گیگابایتی در ماه دسامبر (آذر) به صورت رسمی عرضه شود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/8GB-Apple-iPhone-5s-coming-as-soon-as-December-to-emerging-markets_id73664″ background=”#5ab28d”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hamid Reza Majidi

واقعا اپل با خودش چی فکر‌کرده؟
۸ گیگ فضا؟ این دیوونگی محضه!
لاقل قیمت نسخه ۱۶ گیگ رو کاهش میداد.

Ali SONY

وات د فاز؟ هشت گیگ! والا ۱۶ گیگیش همینطورش ۵ گیگش پره!
بعد بیاد ۸ گیگ بده فقط سه گیگ خالی داره!
فک کنم فقط جای اس ام اس و زنگ باشه!
اونوقت کسی آیفون برای زنگ و اس ام اس فقط میخره؟

pouya

که چی بشه اخه ؟؟؟ :unsure:

aarshiaa80

خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی