حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات بیشتری از گلکسی اس ۷ در بنچمارک انتوتو لو رفت، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ صفحه نمایش QHD

نوشته

8 سال قبل | 18 دیدگاه | ترنجی

هنوز عمر گلکسی نوت ۵ به ۱ ماه هم نرسیده شایعات و حدس و گمان‌ها پیرامون گلکسی بعدی با نام احتمالی اس ۷ آغاز شده و اکنون شاهد آن هستیم که مشخصات این محصول در بنچمارک آنتوتو لو رفته است و اگر شایعه‌ی جدید صحت داشته باشد با دو مدل گلکسی اس ۷ با دو سایز مختلف روبرو هستیم چیزی که تا این لحظه سابقه نداشته است معمولا رونمایی همزمان از دو مدل پرچمدار سری S با ابعاد کاملا متفاوت عجیب به نظر می‌رسد. در ادامه با ما باشید.

در روزهای اخیر شایعات مبنی بر اینکه سامسونگ همزمان از دو مدل ۵٫۲ و ۵٫۷ اینچی در گلکسی اس ۷ استفاده خواهد کرد به اوج خود رسیده بود و اکنون ظاهرا مشخصات مدل ۵٫۷ اینچی آن لو رفته است که دیدن آن خالی از لطف نیست. طبق آنچه بنچمارک انتوتو ادعا می‌کند، در مدل ۵٫۷ اینچی گلکسی اس ۷ شاهد استفاده از پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ هستیم و در صورتیکه این شایعه رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرد، شاهد آن هستیم که سامسونگ پس از یک وداع یک ساله، مجدد به آغوش کوالکام برگشته و قصد دارد به این شرکت بابت پردازنده‌ی جدیدش اطمینان کند.

طبق گزارش منتشر شده، مدل ۵٫۷ اینچی با نام رمز Lucky شناخته می‌شود. مشخصاتی که در اینجا دیده می‌شود به احتمال فراوان تا زمان عرضه‌ی رسمی دستخوش تغییرات فراوانی خواهد شد چرا که این نسخه که در بنچمارک انتوتو شرکت کرده، یک نسخه‌ی اولیه از اس ۷ است و مشخص نیست که چند درصد از مشخصات آن تا زمان عرضه‌ی نهایی ثابت باقی خواهد ماند.
همانگونه که اشاره شد صفحه‌نمایش گلکسی جدید ۵٫۷ اینچ خواهد بود که با وضوحیت مشابه آنچه در اس۶ شاهد بودیم یعنی ۱۴۴۰*۲۵۶۰ پیکسل خودنمایی خواهد کرد و در قلب خود اسنپدراگون ۸۲۰ را با چیپ گرافیکی آدرنو ۵۳۰ استفاده خواهد کرد که باعث می‌گردد این محصول بیش از هر زمان دیگری برای بازی‌خورها قدرتمند و ایده‌آل باشد و اگر شایعات پیرامون این پردازنده به واقعیت تبدیل شود، سامسونگ اولین شرکتی خواهد بود که از آن استفاده خواهد کرد و ظاهرا واگذار شدن خط تولید آن به این شرکت باعث نزدیکی هرچه بیشتر سامسونگ و کوالکام شده است.

از دیگر مشخصات این محصول که در بنچمارک انتوتو منتشر شده، استفاده از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است که تقریبا مشاهده آن چیزی است که در گلکسی نوت۴ شاهد آن بودیم و باز تاکید می‌کنیم که این مشخصات اولیه و آزمایشی گلکسی اس ۷ است و این احتمال وجود دارد که تا زمان عرضه‌ی نهایی تمامی این مشخصات یا حداقل بخش قابل توجهی از آنها دستخوش تغییر و اصلاح شوند.

lucky

دوربین اصلی در این گزارش ۱۶ و دوربین سلفی نیز ۵ مگاپیکسل اعلام شده که با نسل فعلی تفاوتی در این بخش دیده نمی‌شود و باید ببینیم که این بار سامسونگ در بین ایزوسل خود و IMX سونی کدام سنسور را انتخاب خواهد کرد.

با وجود اینکه در مشخصات لو رفته وضوحیت صفحه‌نمایش این گوشی QHD است اما انتظار می‌رود که در زمان عرضه سامسونگ از صفحه‌نمایشی ۴K با ساختار آمولد در آن استفاده کند هرچند که استفاده از هریک از آنها چندان تفاوتی را ایجاد نخواهد کرد و شاید استفاده از ۴K بیشتر از جنبه‌ی کاربردی جنبه‌ی رقایتی با رقبای قدرتمند را داشته باشد.

به نظر شما چند درصد از مشخصات اعلام شد در نهایت تبدیل به واقعیت خواهند شد و شاهد یک گلکسی اس ۷ با چنین مشخصاتی خواهیم بود؟ به نظر شما سامسونگ باز به سمت کوالکام برخواهد گشت یا این بار هم به پردازنده‌ی اگزینوس خود اطمینان خواهد کرد؟ نظرات خود را در این زمینه با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/more-samsung-galaxy-s7-details-revealed-by-benchmarks-10-09-2015″ background=”#5ab28d”]geeky-gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

خیلی به اسنپ دراگون ۸۲۰ امیدوارم

Nfs

حالا چرا دو مدل؟؟ :scratch:

K.m

به همون دلیل سونی و آیفون

Nfs

سونی و ایفون کی اندازه سامسونگ مدل زدن بیرون؟؟؟ سونی سه مدل زده و ایفون هم سه مدل زده ولی سامسونگ سری s میخواد دو مدل بزنه سری اج هم دو مدل زد سری نوت هم دو مدل زد یکی نوت ۵ و نوت ۵ اکتیو

حسین

سامسونگ همیشه با دو مدل شروع می کنه بعد از همین دو مدل ۲۲ مدل دیگه در میاره !!!

shantia

نمیدونیم واقعا سامسونگ چی توی ذهنشه که می خواد یه ۵٫۷ اینچی کنار اس۷ بده
اصلن نمیپسندم
ولی چون اسم پروژه ش lucky هست ممکنه یه نوآوری جدید مثل اس۶ اج بده بیرون

Ari khan

:scratch:

iman

بجز اسنپ ۸۲۰ هیچ چیزیش تغییر نمیکنه این کامنت من رو اسکرین شات بگیرید روز معرفی نشونم بدید اگه چیزی بجز اسنپ ۸۲۰ بهش اضافه شد

Cortex

اسکرین گرفتم…جرعت داری دروغ گفته باشی…ابروتو میبرم 😐

Hamid Reza Majidi

این که تو مدت زمان کوتاه،سامسونگ،موبایل میده بیرون،فقط ارزش شرکت رو بین مردم کم می‌کنه.
تو سال های بین ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ سامسونگ تو اوج خودش بود،و به نظر من به واسطه عرضه موبایل ها تو مدت زمانی معقول بوده،اما الان همینجوری داره موبایل میده بیرون که هم واسه خودش از نظر تحقیقات و توسعه،ضرر مالی داره و هم ارزش شرکت پیش مردم کاهش پیدا می کنه.
قبول دارین؟

Moazez

۴k که خیلی بده چرا ۴k؟!!!

حسین

معزز دمت گرم پوکیدم از خنده !!!

آقا یه سوال چرا از بنچمارک گوشی اچ تی سی آ۹ با پردازنده هلیو اکس ۲۰ که تو بنچمارک GeekBench خاک و خون به پا کرد، مطلبی نمی زارید ؟

صدرا مخملی

منتشر میشه دوست عزیز

Amir Sepehr Ghasedi

آقای رحمانی پس این چی می گه؟
http://www.sammobile.com/2015/09/10/exclusive-first-galaxy-s7-details-emerge-codenamed-project-lucky/
اسنپ دراگون ۸۲۰ یا اگزینوس ۸۸۹۰(M1) در کنار سنسور ۲۰ مگاپیکسلی ایزوسل و رونمایی در ۷ نوامبر.

Sattar Panjehshahin

اصن کاری به سیاست های مسخره سامسونگ ندارم، کاری به فروش مروششم ندارم، فقط امیدوارم که این S 5.7 اینچی رو جایگزین سری نوت نکنه 😥

Cortex

نوت و اس دارن خیلی به هم نزدیک میشن طوری که فقط فرقشون داره دیجیتایزر و قلم میشه…ولی دلیل نمیشه سامسونگ حماقت کنه و اس و نوت رو یکی کنه ولی ارائه دو فبلت پرچمدار از سوی یک شرکت به فاصله زمانی کوتاه حماقته…بهتر بود بجای نخسه بزرگتر نسخه کوچیک تر بده در کنار نسخه بزرگ سری اج…بهترین کار…سری نوت سرجاش…s7 و s7 edge و s7 compact (مثلا گفتم سونیا بهم گیر ندید) 😐

Nfs

😐

f.khabiry

خدایی نوت۴ واقعا غوغا کرد هنگام اومدن مثل گلکسی اس۶ ولی نوت چندان غوغایی نکرد.من ولی دلم یه تبلت نوت جدید می خواد نه گوشی نوت.ای کاش سامسونگ به فکر منم باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...