حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا کیس‌های آیفون ۶ و ۶ پلاس می‌توانند برای آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس هم استفاده شوند؟

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

یکی از مزایای داشتن گوشی هوشمند محبوب مانند آیفون تنوع لوازم جانبی آن است؛ ممکن است که هزاران فرد در این کره خاکی آیفون‌های نسل قبل را داشته‌باشند و در همین حال بخواهند به آیفون‌های جدید مهاجرت کنند، فرض کنید که درصد زیادی از این اشخاص از کیس و کاوری که در حال حاضر استفاده می‌کنند راضی باشند و نخواهند آن را تعویض کنند. در اینصورت تکلیف چیست؟ آیا کیس قدیمی مناسب آیفون‌های جدید خواهد بود؟

با ترنجی همراه باشید.

در ابتدا این را بگوییم که به این سوال نمی‌توان پاسخ قطعی داد. از یک طرف آیفون‌های جدید ضخیم‌تر، بلندتر و سنگین‌تر هستند که می‌توانید مقدار این تفاوت را در تصاویر زیر مشاهده کنید:

 size front

side view

و اما از طرفی این تفاوت بسیار کم است، همانطور که مشاهده کردید تفاوت قطر آیفون‌های جدید و قدیم در بیشترین حالت فقط به ۰٫۲ میلی‌متر می‌رسد. در حقیقت طبق اعلام اپل کیس‌های سیلیکونی و چرمی که به طور ویژه برای آیفون ۶ و ۶ پلاس طراحی شده‌بودند با آیفون‌های جدید هم سازگار خواهند بود و می‌توان از آن‌ها در آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس استفاده کرد. این را هم ذکر کنیم که در بازار صدها کیس و کاور مختلف برای آیفون‌های ۶ و ۶ پلاس طراحی شده‌بود و به سبب تفاوت در جنس آن‌ها نمی‌توان قاطعانه پاسخ این سوال را اعلام کرد.

پیشنهاد ما به شما این است که حتماً قبل از خرید آیفون جدید کاور فعلی خود را هم به منظور سازگاری با آن تست کنید؛ نظر شما در این مورد چیست؟

[button url=”http://www.phonearena.com/news/Will-iPhone-6-cases-fit-the-thicker-iPhone-6s_id73602″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mehdi_tr74

فک کنم اکثر قاب ها و کاور هارو بشه استفاده کرد
فقط اون بامپر های فلزی فک نمیکنم بشه چون اصلا انعطاف پذیر نیستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com