حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‌اَپ: Insta Circle ؛ ساخت تصاویر دایره ای

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

همانطور که در پست قابلیت آپلود عکس عریض در اینستاگرام اضافه شد خواندیم دیگر نیاز به آپلود تصاویر مربع شکل در اینستاگرام نیست و از این به بعد می‌توانید تصاویری با طول و عرض متفاوت را بر روی صفحه خود در این شبکه قرار دهید. امروز برنامه بسیار کاربردی به شما معرفی خواهیم کرد که توانایی دایره‌ای کردن تصاویر را به شما می‌دهد و می‌توانید به راحتی تصاویر زیبای خود را آپلود کنید. در ادامه با ترنج اَپ همراه باشید…

Insta Circle که به تازگی معرفی شده است نرم‌افزاری بسیار جالب در زمینه ساخت تصاویری با کادر مربع یا دایره‌ای شکل است.این برنامه دارای محیط کاربری بسیار ساده و روانی است که بدون داشتن هیچ دکمه یا نوشته ی اضافی به شما در زمینه ساخت تصویر کمک خواهد کرد.

بعد از ورود به برنامه شما سه گزینه را در زیر صفحه مشاهده خواهید کرد که یکی وظیفه ذخیره کردن دیگری به صورت مستقیم عکسی را که ساخته‌اید بر روی اینستاگرام آپلود خواهد کرد و دیگری همان گزینه share همیشگی است.

همانطور که اشاره کردیم محیط کاربری این برنامه بسیار روان است و طراحی این اَپ طبق استاندارد متریال گوگل است و از کیفیت خوبی برخوردار است.با جابه جایی عکس می توانید مکان دقیق قرارگیری در دایره را انتخاب کنید و یا می توانید کل عکس را در چندین زاویه بچرخانید.

اگر کمی خلاقیت را به هنر عکاسی خود اضافه کنید می‌توانید تصاویر بسیار زیبایی را با استفاده از این اپلیکیشن درست کنید و به اشتراک بگذارید.

it-icon

Insta Circle

miniple

اندروید

۱٫۲ مگابایت

قیمت: رایگان

 

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سروش نصرپور
سروش هستم. گرافیست ترنجی و عاشق دنیای اپلیکیشن‌ها و تکنولوژی