حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس از ساعت هوشمند ZenWatch 2 رونمایی کرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند معرفی شده در سال گذشته، ZenWatch ایسوس بود که از طراحی بسیار خوبی بهره‌مند بود. امروز در IFA 2015، ایسوس از نسل دوم این ساعت یعنی ZenWatch 2 رونمایی کرد. زبان طراحی این ساعت شبیه به نسل اول است. این ساعت هوشمند در دو سایز مختلف عرضه خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

یکی از مدل‌ها دارای صفحه‌نمایش ۱٫۶۳ اینچی با رزولوشن ۳۲۰×۳۲۰ پیکسل می‌باشد. مدل دیگر این ساعت هوشمند به یک صفحه‌نمایش کوچکتر مجهز شده است، این مدل دارای یک صفحه‌نمایش ۱٫۴۵ اینچ با رزولوشن ۲۸۰×۲۸۰ پیکسل می‌باشد. پردازنده‌ی این ساعت هوشمند، اسنپدراگون ۴۰۰ کوالکام با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز می‌باشد. این دستگاه، ۵۱۲ مگابایت رم LPDDR2 و ۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی داخلی دارد.

ZenWatch 2 بزرگتر دارای باتری ۴۰۰ میلی‌آمپری می‌باشد اما مدل کوچکتر، یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپری دارد. مدل بزرگتر، ۲٫۵ روز عمر باتری در حالت Ambient و مدل کوچکتر، عمر باتری ۲ روزه در حالت Ambient دارد. اگر این دستگاه را به مدت ۳۶ دقیقه شارژ کنید، تا ۵۰ درصد باتری آن پر خواهد شد.

هر دو مدل در ماه اکتبر (مهر) و در تمام بازارهای بزرگ در دسترس خواهند بود. این ساعت هوشمند در سه رنگ متفاوت نقره‌ای، خاکستری و رز گلد (طلای قرمز) عرضه خواهد شد. قیمت ۲ ZenWatch با صفحه‌نمایش ۱٫۶۷ اینچ، ۱۴۹ یورو (حدود ۱۶۷ دلار) و قیمت مدل کوچکتر، ۱۶۹ یورو (حدود ۱۹۰ دلار) خواهد بود.

Asus-ZenWatch-2 (1)

Asus-ZenWatch-2 (2)

Asus-ZenWatch-2 (3)

Asus-ZenWatch-2 (4)

Asus-ZenWatch-2 (5)

Asus-ZenWatch-2

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Asus-announces-the-ZenWatch-2—different-sizes-magnetic-chargers-lots-of-customizability_id73275″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Behzad 1280

وای محشره
حاشیه هاش منو یاد اولین نسل اپل آیبد میندازه که خیلی انقلابی بود !!!
:wacko:

bimaqz

:scratch: :wacko:
خیلی مثال قشنگی بود
خخخخخ

علی شاکری

ساعت قشنگیه مبارک خریداراش :bye: :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی