حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

T-Mobile فروش یکی از محبوب‌ترین موبایل‌های ویندوزی در آمریکا را متوقف کرد

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

ظاهرا وضعیت فروش دستگاه ویندوزفونی در آمریکا اصلا خوب نیست و مایکروسافت روزانه در حال از دست دادن سهم خود در این بازار است. طبق آمار به دست آمده سهم ویندوزفون در بازار آمریکا به ۳٫۲ درصد کاهش یافته است و این می‌تواند زنگ خطر را برای مایکروسافت به صدا در آورد.

با ترنجی همراه باشید…

طبق آماری که هفته‌ی پیش منتشر شد٬ لومیا ۶۴۰ هم‌اکنون یکی از پرفروش‌ترین موبایل مبتنی بر ویندوزفون ۸٫۱ در سطح کشور آمریکا است و ظاهرا به موفقیت خوبی دست یافته است اما امروز اپراتور T-Mobile (یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای موبایل در آمریکا) اعلام کرد تنها بعد از گذشت چندماه از معرفی این گوشی توسط مایکروسافت قصد دارد تا به فروش این تلفن خاتمه دهد.

microsoft-lumia-640-08

این خبر به‌طور حتم برای اهالی ردموند اصلا خوب نیست و باید فکر چاره‌ای برای کاهش فروش تلفن‌های همراه مبتنی بر ویندوزفون در آمریکا بیاندیشند. حال این بیانیه‌ی بسیار کوتاه T-Mobile برای قطع فروش این تلفن است

ما فروش گوشی مایکروسافت لومیا ۶۴۰ در آمریکا را متوقف کرده‌ایم. براساس خواسته‌ی بازار تنها گوشی‌های خاص را می‌فروشیم.

البته باید این نکته را گفت که فروش لومیا ۶۴۰ همانند قبل در دیگر اپراتور‌‌ها و خرده‌فروشی‌های آمریکا همانند AT&T و Cricket ادامه دارد و دوست‌داران گوشی‌های ویندوزی می‌توانند از این اپراتورها در آمریکا گوشی‌ لومیا ۶۴۰ را خریداری نمایند. ظاهرا فروش موبایل‌های ویندوزی در کشور آمریکا رونق خوبی ندارد و این برای مایکروسافت یک نوع اعلام وضعیت قرمز است.

Microsoft-Lumia-640-2

لومیا ۶۴۰ یکی از پایین‌رده‌های مایکروسافت است که از صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن HD بهره می‌برد و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۰۰ در آن‌ جای گرفته است. یک گیگابایت رم نیز به اجرای بی‌نقص ویندوزفون در این گوشی کمک می‌کند.

[su_button url=”http://wmpoweruser.com/t-mobile-drops-best-selling-windows-phone-in-usa/”]wmpoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sadeghi

خاک بر سر بی غیرت مایکروسافت معلوم نیست داره چه غلطی میکنه.تشکیلاتشو بیاره همین محله خودمون با بچه ها گوشیو سیتم عاملشو جوری طراحی کنیم بترکونه.وااااااالاااااااااااا :yahoo:

negar

چه برسر مایکی اومده که دوستان میخوان تو محلشون طراحی و ساخت لومیا کنن؟ای خدا :wacko:

raminrx7

به نظر من مایکروسافت باید یک یا چند ویژگی خاص که تو بقیه اسمارت فون ها نباشه تو گوشی هاش استفاده کنه تا جذب کنه مردم رو

Mr. Askari

این T-mobile با خودش درگیره :wacko:

اميد

توى پاراگراف اول “این نمى تواند زنگ خطر را براى ماکروسافت به صدا دربیاورد” به گمونم باید “مى تواند” باشه

amir_h

این امریکایی ها عقل درست حسابی ندارن وگرنه ۶۴۰هم از نظر کارایی هم از نظر زیبایی و هم از نظر مقرون به صرفه بودن موبایل عالی و فوق العاده ایه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com