حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیلد ۱۰۵۳۲ ویندوز ۱۰ کامپیوتر برای اینسایدر‌های حلقه‌ی Fast منتشر شد [بروزرسانی]

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

پس از انتشار بیلد ۱۰۵۲۵ برای اینسایدر‌های حلقه‌ی Fast در هفته‌ی گذشته٬ هم‌اکنون با خبر شدیم که مایکروسافت بیلد جدیدی را برای توسعه‌دهندگان عضو جامعه‌ی اینسایدر منتشر کرده است. این بیلد که ۱۰۵۳۲ نام دارد تغییرات زیاد و چشم‌گیری را با خود به همراه نداشته و تنها با خود چند تغییر کوچک را به ارمغان آورده است.

با ترنجی همراه باشید…

سریال عرضه‌ی مداوم و هفتگی بیلد‌های مختلف ویندوز ۱۰ برای اینسایدر‌ها همچنان ادامه دارد و ظاهرا مایکروسافت قصد دارد تا سال‌های سال به این روند ادامه دهد. دیشب مایکروسافت بیلد جدیدی تحت عنوان ۱۰۵۳۲ برای اینسایدر‌‌های حلقه‌ی Fast منتشر کرد. از جمله تغییرات مهم این نسخه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-تغییراتی در قالب‌بندی منوها: در بخش منو‌ها تغییراتی صورت گرفته و گرافیک منوها ارتقا یافته است. بخش منوها در توسعه است و در نسخه‌های بعدی شاهد تغییرات بیشتری خواهیم بود.

۲-امکان به‌اشتراک گذاری بازخورد‌های ویندوز: شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت و برنامه‌هایی که از بازخورد ویندوز (FeedBack) پشتیبانی می‌کنند بازخورد خود را با دیگران به‌اشتراک بگذارید. این نرم‌افزار به شما یک لینک می‌دهد شما می‌توانید از این لینک یک رونوشت تهیه کنید و آن را در مکان دلخواهتان Paste کنید. این امکان به مایکروسافت اجازه‌ می‌دهد تا بهتر بتوانند در رفع مشکلات ویندوز و اضافه‌کردن قابلیته‌ها به ویندوز تلاش کنند. (تیم مایکروسافت بازخورد‌های شما در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کند)

۳- پشتیبانی از چند زبان جدید با اضافه شدن بسته‌های زبان‌های پشتیبانی شده بیشتر در بیلد ۱۰۵۳۲ ویندوز ۱۰

۴- تغییرات اندک ولی مهم در مرورگر مایکروسافت اج

windows10jay.0

توجه داشته باشید که این نسخه تنها برای کسانی منتشر شده‌است که در پروژه‌ی ویندوز اینسایدر شرکت کرده‌اند. شما می‌توانید با رفتن به قسمت بروزرسانی ویندوز خود این بروزرسانی جدید را دریافت نمایید.

اگر دوست دارید تا با قابلیت‌های بیلد ۱۰۵۳۲ بیشتر آشنا شوید تماشای این ویدیو به شما کمک شایانی خواهد کرد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/CxWEG[/aparat]

بروزرسانی:

فایل ISO این بیلد هم‌اکنون در دسترس است (با کلیک کردن بر روی هر لینک می‌توانید فایل ISO را دریافت نمایید):

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/video-windows-10-build-10532-showcasing-new-features-and-changes”]WinBeta[/su_button] [su_button url=”http://microsoft-news.com/microsoft-releases-windows-10-build-10532-to-insiders/”]Microsoft-News[/su_button] [su_button url=”http://www.neowin.net/news/windows-10-insider-preview-build-10532-is-now-rolling-out-to-the-fast-ring”]Neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
raminrx7

مایکروسافت دیگه شورشو دراورده بس که بیلد داده من یکی به شخصه دیگه به بیلد های جدید مایکروسافت اهمیت نمیدم:|
خب یه ورژن بی نقص بده بیرون اینهمه گیج نشیم
چن ماهه میخوام دانلود کنم نصب کنم ویندوز رو ولی هر سری یه بیلد جدید میاد :negative: :negative: :negative:

RNP

عزیز این بیلد ها برای دولپرهای ویندوز است و طی ان سعی در برطرف کردن اشکالات داره
مثل اندروید که پیش نمایش میده تا باگ هاش کشف شه و حل

Ehsan

آقای کمانی، ویندوز ۱۰ رو شما روی لب تاپ هم تست کردید؟ مشکلی نداشته!؟
آخه من روی لب تابم (Asus) نسخه های اینسایدر رو نصب میکردم مشکل داشتم و بعد یه لیست دیگه بالا نمیومد و مجبور بودم ۸٫۱ رو بریزم، نسخه رسمی هم که اومد روز اول عالی بود ولی فرداش کلا لگ زد و سیستم به شدت داغ شده بود، الان دوباره آوردم ۸٫۱ که اصلا بهم حال نمیده 😥
حالا به نظر شما آین نسخه که جدید آورده رو نصب کنم مشکلی نداره!؟ :unsure:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com