حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوتاه: امکان غیرفعال‌سازی بروزرسانی خودکار نرم‌افزار‌ها در نسخه‌ی Home ویندوز ۱۰ فراهم شد

نوشته

8 سال قبل | 10 دیدگاه | ترنجی

یکی از مشکلات عمده‌ی نسخه‌ی Home ویندوز ۱۰ وجود نداشتن گزینه‌ای برای خاموش کردن بروزرسانی خودکار در این نسخه از ویندوز بود. اما امروز مایکروسافت با عرضه‌ی آپدیتی کوچک که در ساعات قبل خبر آن را برای شما پوشش دادیم٬ قابلیت غیرفعال کردن بروزرسانی به نسخه‌ی Home ویندوز ۱۰ اضافه کرد.

با ترنجی همراه باشید….

امروز مایکروسافت چند بروزرسانی کوچک تحت عنوان بروزرسانی‌‌های سری KB منتشر کرد. یکی از این بروزرسانی‌ها KB3081448 نام دارد که موجب می‌شود که امکان خاموش کردن بروزرسانی خودکار نرم‌افزار‌ها در فروشگاه ویندوز ۱۰ نسخه‌ی Home فراهم شود.

windows-10-store

بروز رسانی خودکار به‌خودی خود یک موضوع بسیار خوب است و در نهایت به سود کاربر می‌باشد اما اگر شما از یک اینترنت حجمی استفاده می‌کنید این موضوع برای شما بسیار ناراحت کننده خواهد بود. در نسخه‌های دیگر ویندوز ۱۰ از جمله نسخه‌ی PRO امکان خاموش کردن بروزرسانی‌های خودکار اپلیکیشن وجود دارد و تنها نسخه‌ی Home بود که از این قابلیت مهم بهره نمی‌برد. هم‌اکنون بیلد ۱۰۲۴۰ ویندوز آخرین نسخه‌ی رسمی است که مایکروسافت منتشر کرده است و این بروزرسانی‌ها ورژن ویندوز را ارتقا نمی‌دهند.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شما نیز این بروزرسانی را دریافت کرده‌اید؟

[su_button url=”http://microsoft-news.com/windows-10-home-users-can-now-disable-automatic-app-updates/”]microsoft-news[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
EH

با سلام
من نسخه پرو رو دارم چطور میتونم اپدیت خودکار رو خاموش کنم؟

بدشانس!

اشتباه تایپیه احتمالا فقط نسخه Home از Setting میتونه آپدیت خودکار رو غیر فعال کنه این عکس هم که گزاشته شده کاملا بی ربطه و مربوط به آپدیت برنامه ها میشه برای pro به بخش services ویندوز مراجعه کنید!

EH

من این تیکه رو دیدم پرسیدم

در نسخه‌های دیگر ویندوز ۱۰ از جمله نسخه‌ی PRO امکان خاموش کردن بروزرسانی‌های خودکار اپلیکیشن وجود دارد و تنها نسخه‌ی Home بود که از این قابلیت مهم بهره نمی‌برد.

بدشانس!

در نسخه‌های دیگر ویندوز ۱۰ از جمله نسخه‌ی PRO امکان خاموش کردن بروزرسانی‌های خودکار اپلیکیشن وجود دارد

اینجا فکر میکنم اشتباه تایپی بوده چون چنین امکانی وجود نداره و با این آپدیت بالاخره فعلا برای نسخه Home فراهم شده

mostafam

به استور بروید روی آیکون آدمک کلیک کنید و setting را انتخاب کنید و بعد app update را off کنید

آیناز76

جناب کمانی با سلام من میخوام یه لپ تاپ بخرم به نظر شما صبر کنم تا لپ تاپی با ویندوز ۱۰ بیاد ؟با توجه به اینکه اگه حالا بدون سیستم عامل یا با ویندوز ۸ بخرم ممکنه موقع آپدیت به ۱۰در درایور ها و… مشکلاتی پیش بیاد .ضمنا موسیقی میزنم خیلی جالب بود مثلا تصور کنید روی یه بیلبورد بنویسند زدن موسیقی توسط استاد حسین علیزاده امشب ساعت ۹ فلان سالن!!!!!! موفق باشید.

violat

اقای کمانی عزیز من کل اینترنت رو گشتم یه مقاله خوب و کاربردی درباره جواب به سوالات ذیل خیلی احساس میشه لطف میکنید زحمت جواب به سوالات ذیل رو بکشید؟
خیلی ها ویندوز فعلیشون رو پاک میکنن و کلین ایسنتال ویندوز ۱۰ رو نصب میکنن حالا یا اریجینال میخرن یا کرک شده من با این گروه کاری ندارم….
خیلی ها الان ویندوز اریجینال یا حتی غیر اریجینال ۷ و ۸ دارن و میخوان آپگرید کنن ویندوزشون رو نگرانی که وجود داره آیا با ارتقا نرم افزارهای فعلی چه اتفاقی براشون میفته؟ نیاز به نصب دوباره درایورها هست ؟ اصلا کلین اینستال خوبه یا آپگرید؟
اصلا الان ویندوزمون رو به ۱۰ ارتقا بدیم؟ و ازین دست سوالات که هیچ جا شفاف گفته نشده
ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com