حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است در دوشنبه ۲۷ مهرماه سال جاری مایکروسافت لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰XL همراه با سرفیس پرو ۴ رونمایی شود

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

مدت‌زیادی است که منتظر تکاپوی اساسی از سوی مایکروسافت هستیم اما در بیشتر مواقع این شرکت ما را ناامید کرده است. به نظر می‌رسد آتش بازی مایکروسافت شروع خواهد شد. تقویم ها را بردارید و تاریخ دوشنبه، ۲۷ مهرماه برابر با ۱۹ اکتبر را مشخص کنید. بر اساس جدید ترین شایعه منتشر شده، در این مراسم شاهکار های مایکروسافت رونمایی خواهد شد. در ادامه همراه باشید.

یکی از اصول مهم در مراسم فوق، رونمایی از مایکروسافت سرفیس پرو ۴ (Surface Pro 4) خواهد بود. در پی موفقیت های کسب شده از رونمایی سرفیس پرو ۳ این شرکت پتانسیل بسیار بیشتری را با توجه ره رونمایی ویندوز ۱۰ بدست آورده است. دستگاه‌های سرفیس در هر نسل تکامل خوبی داشته اند در نتیجه نسل بعدی نیز نسل کامل‌تری خواهد بود. در کنار این محصول، رونمایی از مایکروسافت بند ۲ (Microsoft Band 2) به عنوان گجت پوشیدنی مایکروسافت کاملا طبیعی است. نسل اول مایکروسافت بند بسیار جالب بود اما نتوانست به صورت کامل خودنمایی کند.

این تمام ما جرا نخواهد بود. رونمایی از گجت پوشیدنی یا سرفیس هیجان خوبی دارد ولی این هیجان برای پایان مراسم اصلا جالب نیست چرا که تکلیف پرچمداران این شرکت مشخص نشده است! در مورد مایکروسافت لومیا ۹۴۰  (Lumia 940)  و مایکروسافت لومیا ۹۴۰ ایکس‌ال (Lumia 940 XL) صحبت هایی را شنیده‌ایم. حتی بعضی از تحلیل‌گران منتظر رونمایی از لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس‌ال هستند ولی اصلا کاری به اسم آن نداریم زیرا تنها خواسته ما از سوی مایکروسافت، رونمایی از آخرین و قدرتمند ترین دستگاه ویندوزی این شرکت است. یک پرجمدار کامل در عین حال بسیار زیبا و خوش‌ساخت !

اگر به سراغ شایعات برویم، مایکروسافت لومیا ۹۴۰ ایکس‌ال دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ یا همان QHD خواهد بود. چیپست Snapdragon 810 همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 430 و ۳GB رم مشخصات کاملی را رقم خواهد زد. از دیگر مشخصات لو رفته می‌توان به دوربین این دستگاه ۲۰MP PureView و استفاده از USB Type-C اشاره کرد. لومیا ۹۴۰ در انداره کوچکتری خواهد بود. صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی  و Snapdragon 808 با پردازنده گرافیکی Adreno 418 نقاط تمایز آن نسبت به ایکس‌ال به شمار خواهد رفت.

نظر شما چیست؟ از مایکروسافت چه انتظاری دارید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-Lumia-940-and-Lumia-940-XL-could-be-unveiled-October-19th-along-with-the-Surface-Pro-4_id72956″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

به شخصه بیشتر منتظر سرفیس فون هستم اگر تعطیلش نکنه
……

اسنپ ۸۱۰ حتی اصلاح شده کار کنه همین ۱۵۲۰رو دو دستی میچسبم و سمتش نمیرم

Rhasta

منم هم نظر تو ام
منتظر سرفیس فون ام شدیییییییید

ولی باید دید این چطوره؟؟

hassanmazinani

اگه ۸۱۰ باشه که به احتمال خیلی زیاد منم نا امید میشم از خریدنش
الان ۹۳۰ دارم بعضی وقتا که خفن کار میکشم از گوشی خیلی داغ میشه چه برسه به ۸۱۰ که سابقه خرابی داره
ولی وسوسه انگیزه لامصب :mail:

Hesam Mohamadi

لطفا پوشش بدید
ادامه اخبار مربوط به سونی برای پشتیبانی از ۱۰
http://www.sony-asia.com/microsite/support/win10/en/windows10_81.html

احمد

بخاطر نبود پردازنده خوب در این مقطع زمانی اصلا معرفی این محصولات هیجانی در من ایجاد نمیکنه

Masoud_Mpl Official page

پردازنده و رمی که برای Lmuia 940 یا ۹۵۰ در نظر گرفته می شود می خواد اینو بگه که من می تونم با ی رم کم نسبت به رقبا اونا رو شکست بدم .
پس چرا ایفون چند ساله ۱ گیگ رم میده کسی چیزی نمیگه :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....