حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۵ مورد که شاید در‌ مورد ماینکرفت نمی‌دانستید!

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

اگر اغراق نکرده‌ باشیم بازی ماینکرفت احتمالا بانفوذ ترین بازی مستقل در دنیا باشد! هر روز بسیاری از بازیکنان ایده‌های جالب و حتی‌ دیوانه‌کننده‌ زیادی را در این بازی پیاده می‌کنند، از جمله خود من! اما فکر می‌کنید چقدر درباره این بازی می‌دانید؟ در ادامه قصد داریم به ۵ نکته کوتاه ولی جالب توجه درباره این بازی جذاب اشاره کنیم. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

قبل از اینکه بحث را شروع کنیم لازم است اشاره کنیم که این بازی تقریبا برای هر پلتفرمی عرضه شده است پس از این بابت خیالتان راحت باشد. بسیار خب بیایید به ۵ نکته جالب بپردازیم.

۱٫ عنوان این بازی در ابتدا قرار بود Cave Game باشد!

i36Z1to

در آن روز‌های اول توسعه این بازی توسعه‌دهنده‌گان اصرار داشتند که عنوان این بازی Cave Game باشد اما نمی‌دانیم چه دلیلی داشت که عنوان این بازی پرطرفدار به ماینکرفت تغییر کرد. البته از این تصمیم استقبال می‌کنیم زیرا از نظر ما ماینکرفت عنوان زیباتری است.

۲٫ دولت دانمارک در بازی ماینکرفت یک دانمارک مجازی ساخته است!

american_daneland_minecraft_630px

چندی پیش دولت دانمارک یک نسخه کامل و دقیق را از این کشور را در بازی ماینکرفت ایجاد کرد! این اقدام برای جذب کودکان جهت کسب اطلاعات در زمینه جغرافی بود اما متاسفانه یک سری خرابکار سرور این نقشه زیبا را هک کردند و جز به جز این شهر را با دینامیت از بین بردند! سپس بعد از آن پرچم آمریکا را در هر بخش از این دنیای ویران شده قرار دادند!

۳٫ شخصیت Creeper در حقیقت از یک اشتباه کد‌نویسی به‌وجود آمد!

giphy-1

اگر شماهم این بازی را تجربه کرده باشید احتمالا یا از این شخصیت متنفرید یا عاشقش هستید! این شخصیت Creeper نام دارد و با دیدن شما ناگهان منفجر می‌شود! اما Creeper چه موجودی است!؟ در حقیقت Creeper قرار بود یک خوک باشد اما به طور جالبی به‌خاطر یک مشکل در کدنویسی به این روز درآمد! در نهایت سازندگان به Creeper یک چهره جالب به‌همراه قابلیت منفجر شدن دادند و او را وارد بازی کردند.

۴٫ در یکی از مدارس استکهلم داشتن بازی ماینکرفت الزامی است!

minecraftcity

در یکی از مدارس استکهلم بازی ماینکرفت به‌عنوان یکی از بخش‌های اجباری برنامه‌ تحصیلی برای دانش‌آموزان ۱۳ ساله است! علت این کار پرورش دادن ذهن خلاق دانش‌آموزان است!

۵٫ سرزمین‌های ماینکرافت فتح می‌شود!

minecraftlooped1

در سال ۲۰۱۱ یک باگ در بازی ماینکرفت پیدا شد که فضا‌های دوردست در یک منطقه به اتمام می‌رسید. اما این باگ رفع نشد زیرا توسعه‌دهندگان فکر می‌کردند که هیچکس این مسافت را تا انتها طی نخواهد کرد. اما یک نفر آماده برای ماجراجویی شد. Kurt J کسی است که در این بازی به مدت سه سال و نیم به سمت غرب حرکت کرد تا به انتهای دنیا برسد! او تقریبا ۷۰۰ کیلومتر مجازی را طی کرد و این سفر خاطره‌انگیزش را به صورت ویدئو در یوتوپ منتشر کرد. او همچنین از این طریق فوق‌العاده پول زیادی به‌دست آورد تا به خیریه کمک کند.

یک چیز دیگر … آیا راهی است که ماینکرفت را با دوستانمان بازی کنیم؟

MINECRAFT

بله یک راه ساده وجود دارد. فرض کنید شما و دوستانتان کنار هم نشسته‌اید و قصد دارید بازی ماینکرفت را به‌صورت چند نفره بر روی موبایل یا تبلتتان انجام دهید. برای این کار یک نفر باید به عنوان میزبان هات‌اسپات دستگاهش را روشن کند. سپس وارد بازی و دنیای‌ مجازی‌اش شود. سپس دوستانش به شبکه او متصل شده و وارد بازی می‌شوند. تبریک می‎‌گوییم حالا می‌توانید ماینکرفت را چند نفره بازی کنید! نکته مثبت این است که صاحبان دستگاه‌های با سیستم‌عامل اندروید یا  iOS می‌توانند همچنان با‌هم بدون هیچ محدودیتی بازی کنند.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید؟

[button url=”http://mashable.com/2014/05/22/minecraft-facts/” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Mashable[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

:scratch:

trojan

اقا خدایی گرونه…من کرک نصب نمیکنم…..میشه گیم پلی چیزی….یه کاری کنین مجاب شم بگیرمش
خدایی هر روز وسوسه میشم بخرم

APK-LEARN.IR

من اخرش نفهیمدم تو این بازی هدف چیه؟ :unsure:

MftFM

شما یه بار با یکی که بلده بازی کن ببین چه حالی میده! :mail:

HEDAYAT

ببخشید چطور نسخه ی کامل این بازی رو برای آندروید دانلود کنیم آقای میرنژاد؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs