حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۸ موردی که شاید درباره برنامه Top Gear نمی‌دانستید!

نوشته

8 سال قبل | 20 دیدگاه | ترنجی

 می‌دانیم که سلیقه‌های هر فرد در زمینه یک مجموعه یا برنامه تلویزیونی کاملا متفاوت است، اما تقریبا مطمئن هستیم که عده بسیار زیادی، عاشق مجموعه Top Gear هستند. این مجموعه از سال ۲۰۰۲ شروع به کار کرد و به سرعت در بین مخاطبین محبوب شد. شاید بد نباشد اشاره کنیم که عده بسیاری این برنامه را به‌خاطر سه مجری دوست داشتنی یعنی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هاموند تماشا می‌کنند! در ادامه قصد داریم به چند نکته جالب توجه درباره این برنامه اشاره کنیم. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

۱٫ سازنده این برنامه ادغان دارد که Top Gear مخاطبین با حداقل ۹ سال سن را مد نظر گرفته است.

1

۲٫ جرمی کلارکسون یک ستاره در یوتیوب است.

2

۳٫ برنامه Top Gear در بیشتر از ۱۰۰ کشور دنیا درحال پخش است. این موضوع باعث می‌شود که Top Gear به سود‌آور ترین برنامه برای سازندگانش تبدیل شود.

3

۴٫ مسیر مسابقه‌ای که در آن خودرو‌های مختلف به چالش کشیده می‌شوند حدود ۲٫۸ کیلومتر است.

4

۵٫ جیمز می، یکی دیگر از مجری‌های این برنامه محبوب یک نوازنده پیانو و حتی یک خلبان واجد شرایط است!

5

۶٫ Top Gear رکورد پربیننده‌ترین برنامه سال ۲۰۱۳ در گینس را به‌نام خود ثبت کرده است.

6

۷٫ جالب است بدانید که برخی اتومبیل‌های موجود در این برنامه توسط خود سه مجری محبوب خریداری می‌شود!

7

۸٫ کلارکسون و می، اولین افرادی هستند که به سمت قطب شمال رانندگی کردند!

8

یک چیز دیگر … سری جدید Top Gear بدون حضور این سه مجری دوست‌داشتنی و با حضور Chris Evans در ماه مه سال ۲۰۱۶ پخش خواهد شد.

evans1

نظر شما چیست؟ آیا شما هم از طرفداران این برنامه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

عاشق این برنامه بودم و هستم اما بدون سه تا مجریش این برنامه هیچ لذتی نداره….منتظر برنامه سه تا پیرمرد تو آمازون هستم…امیدوارم بتونم ببینمش(حالا به هر روشی)

Samsung--Electronics

واقعا عالی بود
من که زیاد ندیدمش و فقط چند قسمتش رو از یوتیوب دیدم. می گم جایی رو می شناسین که برای دانلود باشه/ فقط ترجمه نباشه/ انگلیسی باشه. کسایی که انگلیسی بلدن می فهمن چرا من انگلیسیش رو می خوام. البته فقط دنبال قسمت های ویژه هستم که به یه کشوری ، جایی می رفتن با ماشیناشون

pika

ازین سایت بگیر
http://top-gear.ir/

Samsung--Electronics

سلام pika جان :rose:
کدوم قسمت ها همون ویژه ها هستن که گفتم؟؟؟
ممنون :rose:

pika

سلام دوست عزیز :rose: , لینک زیر ویژه هارو جدا کرده
http://top-gear.ir/_specials/
در ضمن مشکلی واسه لینک هاشون پیش اومده که راه حل دانلود کردن رو هم خودشون توضیح دادن در لینک زیر
http://top-gear.ir/CopyRight/

Jahandar

حالا به ما چه ؟ این چیزا نه به درد دنیامون میخوره نه به درد آخرتمون .

raminrx7

الان‌ترنجی‌به‌درد اخرتت میخوره که‌ میای تو‌این‌سایت؟
اطلاع نداری راجع بهش حداقل متن رو‌بخون
پرطرفدار‌ترین برنامه شده تو‌زکینه‌خودش
ینی اون‌همه ادم که‌این برنامه‌رو‌ میبینن غفلت میکنن از اخرتشون شما راه راست میری

Jahandar

نه والا . اما بعضی مطالبش به درد دنیام حداقل میخورد . اما این یکی به درد هیچکدوم نمیخوره .
بخش شرم آور داستان آنجاست که ملت های دارای فرهنگ عقب افتاده و خودباخته (مثلا ژاپن از نظر صنعتی و علمی و تکنولوژی بشدت پیشرفته است اما از نظر فرهنگی ، یک خودباخته و بازندهٔ تمام عیار در برابر فرهنگ غرب است …) تا مجری برنامه های اینها هم میشناسن!!!!!!!!!!! و حتی برای بعضیشون لاطائلاتی مثل اینکه مجری نژادپرستش توی یوتیوب یک نیمچه محبوبیتی داره اهمیت داره !!! (اگه میزان طرفدار مهمه ، سحر قریشی و امیر تتلو و بهنوش بختیاری هم توی اینستاگرام دو میلیون فالوور دارن !!!!) اما مردمان این کشورهای دارای فرهنگ غالب حتی نمیدونن مثلا ایران کجاس . از خیلیاشون بپرسی ایران کجاست فکر میکنن منظورت عراقه و گمان میکنن یک بیابونه با مردمان صحرانشین که به زبان عربی حرف میزنند. عراق هم فقط به دلیل حملهٔ دولتهاشون به اون کشور با هدف نابودیش اسمش رو میدونند.
ضمنا تو خوبی !

Jahandar

راستی عزیزان ترنجی ، به شخصه اون روزی که این سایت رو برای پیگیری اخبار تکنولوژی انتخاب کردم (فکر کنم اوایل آغاز به کار سایتتون هم بود) به نظرم رسید با الباقی سایت های اخبار فناوری ایران فرق دارید و سعی میکنید بیشتر مطالب ساخته و پرداختهٔ خودتون رو منتشر کنید . اما ظاهرا این سایت هم سرنوشتی مشابه سایتهای سایتهای دیگر پیدا کرده . نویسنده هاش اغلب شدند ماشین ترجمهٔ صِرف مطالب سایتهای آمریکایی و انگلیسی که تمام مطالبشون رو با عشق به شرکت ها و هر چیز مربوط به کشور خودشون مینویسند (یا حداقل با عنایت بسیار بیشتر به کشور خودشون!) و این عشق و عنایت به مطالب کشور خودشون در مطالب ترجمه شده هم بدون کم و کاست دیده میشه .
همین خبر بالا نمونهٔ بارزشه . از تک تک کلمات متن بگیر تا اون عکس که سه پرچم انگلیس و نیوزیلند و استرالیا درش وجود داره . (که هر سه به نوعی نمایش دهندهٔ پرچم انگلیسند!)
اگر براتون نظر خواننده ها مهمه ، به شخصه دیگر این سایت جزو علاقه مندیهایم نخواهد بود .
در هر صورت موفق باشید .

سینا عطایی

ممنون از بازخورد مفیدتون

Jahandar

این هم اضافه کنم و برم ! یک سرچی زدم و تنها یک کانال در یوتیوب از مجری برنامهٔ مذکور دیدم که اون هم تعداد دنبال کننده هاش به ۱۲ هزار نفر هم نرسیده !!! حال مقایسه کنید با کانال زیر که طرف میشینه پشت ماشینها و بدون حرف زدن تنها اونها رو تست میکنه و حدود ۲۱۷ هزار مشترک داره ! :
https://www.youtube.com/user/windingroadmagazine?app=desktop

اما کانال خود اون برنامهٔ تاپ جیر حدود چهار ملیون و نیم مشترک داره که اون هم میتونید مقایسه کنید با محبوب ترین کانال های یوتیوب :

http://socialblade.com/youtube/top/100/mostsubscribed

چطور یک برنامه اینقدر محبوبه و بقول این بنده خدا در ۱۰۰ کشور پخش میشه !!!! اما نتونسته بین ۱۰۰ کانال محبوب یوتیوب قرار بگیره ؟ (تازه معلوم نیست چقدر از همین آمار فعلیش هم متعلق به همیشه در صحنه های خودمونه ! همونها که ۱۴۳ هزار تاشون مشترک بی بی سی فارسی هستند !!!)

دستت درد نکنه ترنجی که دیگه نظرات بدون توهین خوانندهٔ قدیمیتو در انتظار تایید میذاری …

Aryan.e.m

چی میگی عزیزم؟ :negative:

raminrx7

خدایی چی داری میگی؟ یکم جو گیر نشدی واسه حرفای اینجوری زدن؟؟؟؟
این حرفا رو بخوای بگی خیلی راحته ولی باید مربوط باشه و‌ صحت داشته‌باشه
این برنامه تا الان خیلی اطلاعات بدرد بخور به من داده در کنار جنبه فان بودنش
شما از اونایی که فقط میگردی دنبال ایراد یه چیز
به نظرم ماها باید از جنبه های مثبت استفاده کنیم فقط
به قول خودت: تو‌خوبی!

mrb

حالا درسته که من با شدت ناراحتی این دوستمون از این مطلب موافق نیستم، اما با اون قسمتش که شما باید سعی کنید مطالب ساخته و پرداخته خودتون رو بیشتر کنید کاملا موافقم.
یه پیشنهاد دارم که به نظر خودم می تونه خیلی مفید باشه و خواننده ها هم حتما خوششون خواهد اومد، اون هم نوشتن مقالاتی از تجربه کاربری کالاهای دیجیتال بعد از گذشت مدتی از عمرشون هست.
یعنی به طور مثال سرفیس پرو ۳، الان حدودا ۲ سال از عمرش میگذره، اما با توجه به مشخصاتش هنوز گزینه جذابی برای خرید محسوب میشه، اما من نوعی می خوام بدونم آیا بعد از یک سال کار کردن باهاش هنوز هم مثل روز اولشه؟
یا شروع می کنه به داغ شدن؟ یا پایه نگهدارندش چقدر عمر داره و از این دست مسایل. در مورد گوشی های پرچمدار و تبلت ها این مسائل اهمیت بیشتری داره.
هر از گاهش چیزی شبیه این رو دیدم توی سایتتون، اما معمولا محدود به یک جنبه خاص بوده (قاب چرمی پشت الجی جی ۴). اما به نظرم این میتونه به عنوان یه بخش ثابت و منظم توی سایت باشه و راهنمای بسیار خوبی برای خرید کالای دیجیتال. فکر کنم با توجه به تعداد بالای نویسنده هاتون و اینکه همشون عهلاقه مند به محصولات تکنولوژی هستند، اگر هر کدوم از نویسندهاتون تجربه خودشون از گوشی هاشون و تبلت هاشون رو بنویسند، بخش بزرگی از علایق پوشش داده بشه.
باز هم تشکر می کنم از زحماتتون

KiarashManson

Top Gear بدون جرمی کلارکسون اصلا برام جذابیتی نداره.

Pars71

من که منتظر برنامه ی جدیدشون با آمازون هستم چون top gear بخاطر این ۳ مجریش قشنگه و نیستن دیگه فایده نداره نمونش اینکه آمریکا هم top gear داره ولی اصلا بنظرم قشنگ نیست
فقط از یک چیز این ۳ تا خوشم نمیاد که نمیدونم چرا همش الکی از ماشین های فرانسوی مخصوصا پژو بد میگن مخصوصا جرمی کلارکسون! دیگه پژو هرچی باشه از خیلی برندها سرتره به عنوان مثال از لانسیا و داچیا که تو این برنامه بارها بودند, ولی هیچ خودروای رو به اندازه ی پژو مسخره نکردند

just samsung

پژو بدترین شرکت دنیاست حداقل خیانت بزرگی‌به ایرانی ها کرد و‌مثل ایرانخودرو یه شرکت بیوجدانه و بخاطر پول بیشتر شرافتش رو زیر سوال میبرن .
این برنامه تاپ گیر هم دیگه بیننده ای نخاهد داشت و سری جدیدش از امازون میتزکونه پس‌دیگه تاپ گیر هیچ ارزشی نداره

Moazez

عاشق این برنامه بودم. فقط نمیدونم سری جدیدشو چجوری باید تحمل کنم بدون این سه نفر

Aryan.e.m

البته جرمی فکر کنم یه مدت همسایه نخست وزیر انگلیس بود البته یادم نیست دقیقا ولی میدونم همسایه یکی از مقامات بوده

Saeed Sj

سلام
کریس ایوانز مجری جدیده ؟ مگه میشه ؟ همون کاپیتان امریکا؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs