حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت تنظیم سرعت شاتر در دوربین گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج+

نوشته

8 سال قبل | 29 دیدگاه | ترنجی

در معرفی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج+ هیجان زیادی وجود نداشت، تقریبا همه چیز را می دانستیم و واقعا قابلیت آنقدر جدید و خارق العاده وجود نداشت البته اگر گلکسی نوت ۵ را با گلسکسی اس ۶ مقایسه کنیم. اگر این دستگاه با گلکسی نوت ۴ مقایسه شود که باید هم اینطور باشد، حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. یکی از سوالاتی که در ذهن ما بود این است که آیا در بخش دوربین هیچ تغییری به جز بهبود لرزشگیر اپتیکال ایجاد نشده؟ یک خبر خوب در این بین هست، در گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج+ شما قادر به تنظیم دستی سرعت شاتر هستید! در ادامه با ترنجی باشید.

Galaxy note 5 (7)در بخش تنظمیات دستی گلکسی اس ۶ متاسفانه تنظیم دستی شاتر میسر نبود اما این بار در گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج+ این کاستی برطرف شده است، البته این موضوع هم انتظار می رفت. حتما می دانید که اچ تی سی وان ام ۹ و الجی جی ۴ این قابلیت را دارند و حالا با اضافه شدن سامسونگ به این جرگه، فقط سونی است که تنظیمات دستی بسیار ابتدایی را دارد.

الجی جی ۴ سرعت شاتر را بین ۳۰ تا ۱/۶۰۰۰ ثانیه تنظیم می کرد، در این ویدیو اشاره مستقیم به این بازه نمی شود اما آنطور که ما سعی کردیم متوجه بشویم، باز ۱۰ تا ۱/۲۴۰۰۰ ثانیه برای گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج+ موجود است. به محض کسب اطلاعات صحیح تر، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. در ادامه شما را به تماشای رابط کاربری دوربین گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج+ دعوت می کنیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/IueHK[/aparat]

دانلود ویدیو به حجم ۶٫۳ مگابایت

نظر شما درباره قابلیت تنظیم سرعت شاتر چیست؟

[su_button url=”https://www.youtube.com/user/PhoneArena/videos?sort=dd&shelf_id=1&view=0″]youtube[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
29 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dontbon

عالیه به امید پیشرفت همه ی برندا :good:

Mehran

خیلی خوبه میشه با پایین آوردن سرعت شاتر عکسای خلاقانه ای بگیری. مثلا بری روی پل هوایی و از گذر ماشینا عکس بگیری :good:

Galaxy note 3

https://toranji.ir/?p=898034
جیره خور بی سواد. جدا چقدر بهت میدن که حاضری به شعور خودت توهین کنی؟

AMir

دوست عزیز اول بگم که من خودم طرفدار نوت ۵ هستم
آقای عسگری حرف درستی زده تفاوت بین نوت ۵ با اس ۶ مشهود نبود حالا بحث دوربین سلیقه ایه یکی رنگ اشباع خوشش میاد یکی طبیعی
با توهین کردن خودتونو خراب میکنید

Dontbon

نمیدونم شما مقایسه ی های ترنجی رو دیدید یا نه :unsure: سونی تونست بهترین صفحه نمایش و بهترین دوربین راو داشته باشه ترنجی هم یک منبع معتبر بدون تعصب به برند خاصی :good: البته اینکه ال جی تونست بهترین رو داشته باشه به احتمال زیاد توی بخش فیلمبرداری بهتر عمل کرده وگرنه دوربین Z3+ عالیه :good:

raminrx7

@dontbon دوست عزیز ترنجی خودش گفت که سونی بهتر بوده یا شما فن های سونی این نتیجه رو گرفتین؟؟؟؟

Dontbon

اگه چشمای برزخیتو باز کنی میبینی کدوم بهتر بوده 😉

Dontbon

دوربین جا موند

mehrdad296

کی گفته بهترین دوربین رو داشت ؟؟ کی گفته بهترین صفحه نمایش رو داشت ؟؟ کجای اون تست تخصصی بود؟ ورداشته بودن دوربین اس شش رو گذاشته بودن رو هشت مگا درحالی که اس شش شانزده مگا پیکسله یعنی کیفیت دوربین رو نصف کرده بودن با چه رویی این حرف رو میزنی ،؟ اگه قراره مقایسه بشه بذارید رو حداکثر قدرت اون موقع میبینی کدوم بهتره سونی کل کیفیت دوربینش همونه که در حالت اوتو داره و تفاوتی در تنظیم دستیش نداره قبلا تست شده لینکش توی همین ترنجی موجوده ، شما میخای بدونی کدوم بهتره برو منبع معتبر dox رو ببن میفهمی کدوم بهتره و برای پی بردن به کیفیت صفحه برو دیسپلی میت رو ببین که کاملا تخصصی بررسی میکنه اوتجا دیگه فن سونیی وجود نداره که بخاد بزور بگه صفحه زد تری بهتره شما دلتو به همین تستای اینجوری خوش کن ، جالبه منبع که اپارات باشه یا سایت درغگو و بیشرم اکسپرین باشه شما چشم بسته قبولش داری ولی سایت جهانی و تخصصی با کلی اعتبار رو قبول نداری بنچ مارک هم قبول ندارید کلا هرچی بنفعتون نباشه قبول ندارید خیلی راحت ‌ همه هم پول گرفتن خخخخ ختی یک مدرک هم واسه اثبات حرفاتون ندارید ففط جفنگیاته که به رشته تحریر درمیارید :whistle:
حیف که سیاست سایت. همینه که یه عده چرند بگن یه عده هی توضیح درست بدن تا امار سایت بره بالا ، ورگرنه همه میدونن با کی باید چطور رفتار کرد B-)

Dontbon

شما برو تا بن نشدی برو داداش برو تا بن نشدی شش ماه دیگه برگردی :whistle: من هر روش منطقی ای صحبت کنم تو نمیفهمی :unsure:

Nfs

چون سامسونگ دوربینش رو ۸ مگاپیکسل بوده کیفیت دوربین رو نصف کرده و نتونسته خوب عکس بگیره؟؟ :scratch: ترول جون دوربین z3+ هم روی ۸ مگاپیکسل بود :wacko: :wacko:

K.m

برادر عزیز.یا من اشتباه یادمه یا شما.نظرسنجی رو شما فکر کنم با تست تخصصی اشتباه گرفتید.هیچ جای نظر سنجی نو یسند ه نظرش رو دخالت نداده بود و سپرده بود به نظر سنجی.پس این نمیتونه تست باشه.تنها جایی که نظرش رو گفته بود بسته شدن مکرر دوربین یکی از گوشیها بود.

Dontbon

برادر عزیزتر اونجا نظر سنجی بین اعضای سایت بود شک نکن شما هم به سونی رای دادی :rose:

riofarina

رو حالت دستی مگه داریم رو دست g4.سونی هم تو حالت دستی خوبه ولی دستی بذاری ایزو محدود میشه !!!خب اتوماتیک خوبه وای نه رو اتو هم بذاری باید ۸ مگ بندازی.اصلا ولش کن همون سونی هم خوبه

pika

جایزه بهترین دوربین EISA (همونی که ۶ تا جایزه ب سونی داد! یادت اومد) به G4 رسیده!
“با اضافه شدن سامسونگ به این جرگه، فقط سونی است که تنظیمات دستی بسیار ابتدایی را دارد.”
بهترین دوربین مال ال جی و سامسونگه! سایت DXO هم که فعلا سامی اوله!

raminrx7

داره حرفه ای تر میشه نوت
ایول سامی :rose:

far_zad

مسئولین محترم ترنجی

واقعا برخی ها جنبه کامنت نوشتن رو ندارن. منظورم شخص خاصی نیست و در حالت کلی میگم.
این اشخاص وجهه بخش نظرات رو به شدت پایین آوردن. بعضی وقتا آدم فکر میکنه مهد کودک هست اینجا.

تذکر به این افراد و یا تعلیق اونها میتونه کمک زیادی به بهتر شدن جو بخش نظرات بکنه

سپاس

(Feili(Askari

:rose: :rose: :rose:

riofarina

یا ابولفضل تو دیگه کی هستی.مگه میشه مگه داریم.مسئول کتاب رکوردهای گینس و صدا کنید ثبتش کنه .

mehrdad296

با سلام
دوستانی که موافقن دیدن نظرات اختیاری بشه و بشه افراد خاصی رو مسدود کرد که نظراتشون رو نبینیم اینجا اعلام کنن چون واقعا جو نظرات داغونه پر از حرفای بیخود دروغ و بی اساس شده ادعاهایی که هیچ منبعی نداره و فقط باعث گمراهی افرادی میشه که به قصد پیدا کردن جوابهاشون برای انتخاب گوشی مناسب به اینجا سر میزنن از مدیران عزیز تقاضا داریم این حرکت مفید رو انجام بدن ، نمیدونم همچین پلاگینی برای وردپرس هست یانه اما نباشه هم فک نمکینم نوشتنش خیلی سخت باشه ، ممنون

riofarina

من موافقم.فقط شاید دپرس بشم آخه این چند نفر با نظرات گوهر بارشون حکم مستر بین ترنجی و دارن. 😥

ali221488

عجیب و غریب موافقم .

احسان تودجی

بجای این کارا بهتره به خودمون تمرین بدیم که مخالف و موافق توی یک اکو سیستم کنار هم باشیم، این فقط پاک کردن صورت مساله هست.
مخالفم.

raminrx7

به شدتــــــــــــــــــــــــــــــــــ مواففق این طرح هستم

raminrx7

.t
بحث مخالف و موافق نیست
بحث ترول بازی و توهین هستش

دیوی

نظر من اینه ک نظرات بر اساس لایک بیشتر لیست نشن…

Shayan

ایول نوت ۵ :heart: :heart:
هرچی میگذره بیشتر قانع میشم که نوت ۴ رو ببوسم بذارم کنار :)))
امروز دو تا خبر عالی رسید باطری و دوربین
یه چیز دیگه دوستان به خدا صاف کردید بخش نظرات اصا بهترین دوربین و بهترین گوشی و بهترین گجت مشترکا سونی و سامسونگ به خدا هیچی به هیچکس نمیرسه
بارها گفتم هرچی دوس دارید بخرید حالشو ببرید
و من الله توفیق :)) :yahoo:

Saeed Sj

من چندروز پیش همین قابلیت سرعت شاتر رو تو نظرات گفتم؟؟عالی بود عالی تر شد این غول
فقط نمیدونم با اینکه این قابلیت توی نوت ۵ تنها تا ۱۰ ثانیه میتونه شاتر رو باز نگه داره در برابر ۳۰ ثانیه G4 چه میکنه که مشتاقم این قابلیت هم بعدا که نوت۵ رسید دست ترنجی یه بررسی بین دوربینشون بزاره! ممنون
ترنجی جان یادت نره !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)