حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخص شدن مشخصات فبلت جدید هوآوی در بنچمارک An Tu Tu

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

هر چه به تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) یعنی روزی که قرار است هوآوی از فبلت جدید خود رونمایی کند نزدیک می‌شویم، شاهد شایعات و خبرهای بیشتری مربوط به این فبلت هستیم. این فبلت مطمئناً در اسم خود یک ” S ” دارد، حال یا اسم آن Mate 7s بوده یا که Mate s نام خواهد داشت. در ادامه همراه باشید.

از این‌ها که بگذریم، این بار این فبلت در برنامه بنچمارک An Tu Tu رویت شده و خوشبختانه همانطور که در عکس زیر می‌بینید لیست تقریباً کاملی از مشخصات آن مشخص شده است.

gsmarena_002

هوآوی فبلت بعدی خود را به یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰، یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت، دوربین جلو ۸ مگاپیکسل و رم ۳ گیگابایتی مجهز کرده است. همچنین این فبلت دارای حافظهٔ داخلی ۳۲ گیگابایتی بوده و پردازنده HiSilicon Kirin 935 هشت هسته‌ای با سرعت ۲٫۱ گیگاهرتز را به همراه دارد و وظیفه پردازش کارهای گرافیکی نیز بر عهده Mali-T628MP4 است. زمانی که این فبلت تست شده است از اندروید ۵ برخوردار بوده و ممکن است زمان عرضه آن از نسخه بالاتر سیستم عامل اندروید بهره ببرد.

این مشخصات عمدتاً با چیزی که تاکنون شایعه شده بود مطابقت دارد اما قبلاً برای دوربین پشت فبلت جدید هوآوی صحبت از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی می‌شد و برای صفحه نمایش آن نیز رزولوشن QHD شایعه شده بود.

امتیازی که این فبلت در بنچمارک کسب کرده برابر ۴۶,۷۷۶ بوده که خوب ارزیابی می‌شود، گرچه که رکورد شکن هم نیست. اما در قسمت تست گرافیکی ۳D فبلت هوآوی نگران کننده عمل کرده و امتیاز ۱۱,۹۴۶ را کسب کرده است.

نظر شما در مورد این فبلت چیست؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/huawei_mate_7s_might_have_been_benchmarked_revealing_specs-news-13561.php”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sina sharif

آفرین خوبه از زد۳ بهتره ولی از زد۳ پلاس و اس۶ پایین تره واسه هواوی خیلی خوبه :good:

احمد

فکر نکنم موفق بشه

Dontbon

:negative:

milad7

فکر میکنم فبلت میت ۸ (رم۴-دوربین۲۰- kirin 950-صفحه qhd)خیلی عالی باشه.منتظر معرفیش هستیم.

Kara Ardalan

آیا گرافیکش توانایی دیسپلی کردن چغندر با رزولوشن ۵۴۰پی را دارد؟

mahdi

واقعا یکی از آشغال ترین شرکت ها که بازار ایران رو با گوشیاش به گند کشید هواوی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....