حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر‌های اولیه از سونی اکسپریا زد ۵ به بیرون منتشر شد؛ صدای پای فلز

نوشته

8 سال قبل | 45 دیدگاه | ترنجی

داستان برای سونی کمی سنگین شده است. بر اساس اخبار منتشر شده ردپای پرچمدار بعدی این شرکت در IFA معلوم خواهد شد. اکنون تصویری از یک دستگاه با کد +S70 به بیرون درز پیدا کرده که احتمال می‌دهیم به عنوان پرچمدار نیمه دوم سال جاری از سونی معرفی شود. به احتمال زیاد نام اکسپریا Z5 Plus را با خود به دنبال دارد اما این که در خانواده زد ۵ قرار است چه دستگاه‌هایی قرار بگیرد، هنوز جای سوال دارد. در ادامه همراه باشید.

بر اساس صحبت های منبع، +Xperia Z5 ( اکسپریا زد ۵ پلاس ) فبلت پرچمدار اصلی این شرکت است. اکسپریا زد ۵ قرار است نسخه تکامل یافته از اولین دستگاه QHD  سونی یعنی اکسپریا Z4v باشد. با این حساب ممکن است قدرت دستگاه فوق را چیپست Snapdragon 810 تامین کند. در هر حال برای تولید سری پرچمدار های جدید سونی سه عضو اصلی را در نظر گرفته است:

  • سونی اکسپریا زد ۵

  • سونی اکسپریا زد ۵ پلاس

  • سونی اکسپریا زد ۵ کامپکت

این سه دستگاه اگر بتوانند نیاز های اصلی کاربران را تامین کرده، بدون شک می‌توانند بهترین دستگاه های ممکن نیز شناخته شوند. برگردیم به صحبت اصلی؛ تصویر منتشر شده بدین صورت است:

Is-this-the-Sony-Xperia-Z5

از نظر طراحی به نظر نمی‌رسد هیچ تغییری را شاهد باشیم اما من حس کردن پشت دستگاه از فلز کمک گرفته است. می‌تواند کاملا اشتباه باشد اما رویایی بدی نیست تا اولین دستگاه تمام فلز سونی را نیز شاهد باشیم. نظر شما چیست؟ آیا سونی خانواده قدرتمند خود را رونمایی خواهد کرد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/First-Sony-Xperia-Z5-promo-image-allegedly-leaks-out_id72639″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
45 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
✰ BARDIYA ✰

ایول سونــــی به این میگن زبان طراحی فوق العاده و مخصوص!! :heart:
واقعا زبان طراحی امنی بالانس محشره در هر مدل با یکم تغییرات بهتر و زیباتر و شیکتر میشه این تصاویر هم بسیار زیبا هستن مطمئنن اسمارت فون های فوق العاده ای خواهند شد :yahoo:
Z5+ هم نسخه تکامل یافته Z5 خواهد بود مثل Z3+ که این نسخه به احتمال زیاد در اوایل ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد و با پردازنده جدید S820 و امکانات Z5 و بهبود هایی در طراحی و نرم افزارها Z5 در یک کلام امسال میترکونه بی صبرانه منتظر رونماییش هستم ۱۸ روز دیگه مونده شمارش معکوس شروع شد!! :good: :yahoo:

non-brand

مگه قرار نبود طراحی جدید باشه؟
این که همونه که :unsure:

Ari khan

نه تو باید با چشم طرفداران سونی به اینا نگاه کنی،با چشم بی منطقی و تعصب و در یک کلام کور کورانه تا ببینی که چقدر تفاوت کردن!!!
وگرنه نوت۵ که اصلا فرقی با نوت۴ نداره….خخخخ

✰ BARDIYA ✰

Ari khan
اتفاقا اونی که داره با چشم تعصب و کورکورانه نگاه میکنه متعصب های سامسونگ هستند دوست عزیز
چرا سامسونگ رو میخوایید به سونی بچسبونید سامسونگ در حدی نیست که بخواد با سونی مقایسه بشه سامسونگ یک شرکت کپی کار هست و منتظره اپل یه چیزی به گوشی هاش اضافه کنه و اونو کپی کنه بذاره رو گوشی هاش!! سامسونگ باید با برند های کپی کار چینی مقایسه بشه اصلا از طراحی چیزی سرش میشه که میایید با بهترین طراحی جهان سری Z سونی که ۴ نسل هست جایزه بهترین طراحی رو دریافت میکنه مقایسش میکنید!!! طراحی سامسونگ = کپی پیست از اپل که توی نوت ۵ به اوج کپی برداری رسید حتی تعداد سوراخ های اسپیکرش…
شما که اینقد نوت ۵ نوت ۵ میکردی برتری های نوت ۵ رو نسبت به نوت ۴ بگو ببینم؟؟!! یا در مقابل S6 بجز افزایش رم و اندازه صفحه نمایش چه تغییری داشته؟؟!!! نوت ۵ در برابر نوت ۴ یه پسرفت به تمام معناست که اینو من نمیگم همه دنیا همینو میگن خود سامسونگ هم این موضوع رو متوجه شده و امسال نمیخواد این گوشی رو وارد بازار اروپایی بکنه اونوقت شما میگید نوت ۵ خوبه؟؟!!
عجــــــب!! :negative:

احمد

سونی با طراحی تکراریش به نتیجه نرسیده کی مسئولین سونی میخوان از حماقت دس بکشن.بابا این طراحی جواب نمیده عوضش کن خب.از ام ۹ درس بگیر

✰ BARDIYA ✰

دوست عزیز مشکل سونی طراحی نبود همونطور که دیدی توی Z3+ با همون طراحی چه دلبری ای میکرد و همه تحصینش میکردن مشکل سونی بخش نرم افزاری دوربین بود و نداشتن سنسور اثر انگشت که خدارو شکر سونی توی Z3+ مشکل دوربین رو حل کرد و توی Z5 سنسور اثر انگشت پیشرفته ای قرار میده که دیگه همه چی تموم میشه و نمیشه ازش ایرادی گرفت… :rose:

Ali.R


🙂 جوش نزن.بیا با هم دعا کنیم سونی به اونجایی که تو داری بهش فکر میکنی برسه(با همین طراحی، با همین رابط کاربری، با همین سیاست ها)

✰ BARDIYA ✰

Ali.R
دوست عزیز من جوش نمیزنم دارم حقایق رو میگم :good:
مطمئن باشید سونی به جایگاه اصلیش میرسه … سونی شرکتی نیست که خودشو ببازه اگه قرار بود سونی دست بکشه از کارش تو این دو سالی که ضرر میلیاردی میداد اینکارو میکرد نه الان که سودش سه برابر شده و بخش موبایل ضرر دادنش کم شده و داره سود میکنه و تا پایان امسال خواهید دید که سونی چطور خودشو بالا میکشه!! :rose: :rose:

الان این تصویر z چنده؟ :unsure:
میگم سری زد شده مثل یه فیلمی که سونی تا حالا ۵ بار تکرارشو پخش کرده ، به نظر شما دوباره این فیلم ارزش دیدن داره؟
راستی شنیدم زد ۳ پلاس تا حدود ۶۰ درجه داغ میشه ، میگم بهتره موقع خریدش، باهاش یه دستکش ضد حرارت (دستکش های مخصوص جوشکاری ) هم بخری B-)

Moazez

اشتباه شنیدی اون s6 هست که به ۶۰ درجه میرسه. Z3+ بیشتر از ۵۲ درجه نمیشه.

عقب مونده جو سایتو بهم نریز

Kiarash.sh

عزیزم z3plus بالاترین دلش ۴۹ درجست! :rose:

Kiarash.sh

عزیزم z3plus بالاترین دماش ۴۹ درجست! :rose: 😉

hazhparsa

اینایی که مینویسن وای چه طراحیه فوق العاده ای و دمت گرم سونیو اینا همونایی هستن که زیر پست نوت ۵ مینویسن خاک بر سر سامسونگ با این طراحی تکراریت :||||
شما ZتاZ5رو بغل هم تصور کن
من دیگه حرفی ندارم:|

✰ BARDIYA ✰

دوست عزیز جوابی که اون بالا به آری خان دادم جواب این سوال شما هم هست قبل از نظر دادن نظر زیر پست رو بخون حوصله ندارم دوباره همشونو تکرار کنم اینجا… :good:

non-brand

بدون تعصب
به دور از هرگونه قصد
واقعا این طراحی هیچ فرقی با سری زد( z و z1 و z2 و z3 و z3+) نداره :unsure:
هنوزم که از ۸۱۰ استفاده میکنه
پردازنده ای که مشکل داره و واسه خنک نگه داشتنش باید کلاک پردازنده رو پایین اورد که بنچمارک ها و عملکرد کلی دستگاه پایین بیاد رو برای چی باید استفاده کرد؟ :unsure:

✰ BARDIYA ✰

دوست عزیز مگه طراحی باید توی هر نسل تغییر کنه؟؟!! شرکت های بزرگ و با اصالت همشون همین ویژگی یک زبان طراحی مشخص رو دارن و در هر نسل فقط با کمی تغییرات اون طراحی رو کاملتر و زیباتر میکنن، مانند شرکت های خودرو سازی مثل BMW یا غیره رو ببینید تو هر نسل نمیان زبان طراحی رو تغییر بدن فقط اونو تکمیل میکنن… تا همه با دیدن اون طراحی بدونن که این مال کدوم شرکته…
طراحی سونی هم همینطوره در عین حال که به قول شما تکراری هست اما در هر نسل زیباتر و جذاب تر میشه و جایزه بهترین طراحی رو هر سال دریافت میکنه!! مشکل سونی طراحیش نیست دوست عزیز طراحیش بسیار هم فوق العادست سونی تنها مشکل نرم افزاری داشت که اونا توی Z3+ همشونو درست کرد و الان من دیگه کمبودی توی این گوشی نمیبینم…
سونی یک شبه به این طراحی نرسیده که حالا بخواد یک شبه کل طراحی به این زیبایی رو خراب کنه و یه طراحی دیگه بسازه :rose:
راجب S810 خودم هم موافق نیستم استفاده کنه اما امیدوارم سونی بتونه کاری کنه که روی عملکرد دستگاه مثل Z3+ تاثیر منفی نذاره اگه اینطوری باشه هیچ مشکلی نداره!!
موفق باشید :rose: :rose:

knight20

امیدوارم دوباره از اسنپ۸۱۰ اسنفاده نکنه.

اسنپ۸۱۰ با رزولوشن فول‌اچ‌دی اونهمه مشکل درست کرد.چه برسه که رزولوشن QHd بشه :wacko:

فاتحه باتری خوندس

non-brand

دوست عزیز منم نگفتم که طراحیش زشته!
اتفاقا من خودم طراحی زد۳ پلاس رو خیلی دوست دارم
حال میکنم که نگاهش کنم.نمگیم زشته.میگم تکراری شده.واقعا دیگه تکراری شده.
بعدشم دوست عزیز خود سونی مگه نمیگفت طراحی و رابط کاربری رو تغییر میده؟
خب این ک هنوز همونه(البته هنوز معلوم نیست این باشه)
درضمن شرکت های مثل bmw یا بنز طراحی هاشون رو تغییر میدن.
مثلا بنز کلاس c جدید کلا طراحیش شبیه کلاس s شده :unsure:
یا مثلا اس۶ با اس۵ چه شباهتی داره؟
یا اس۵ با اس۴ چه شباهتی داره؟
لابد چون همشون اون دکمه سخت افزاری جلو رو دارن شبیه به هم هستن؟ :unsure:
یه چیز دیگه هم بگم
یه سوال از خودت میکنم.
زد۳ پلاس الان توی بازار ۲۲۰۰ قیمتشه و اس۶ ۱۶۰۰
شما خودت اگه بخوای گوشی بخری حاضری زد۳ پلاس بخری؟در حالی که به نظر خود من به شخصه اس۶ رو بهتر از زد۳ پلاس میدونم چون رابط کاربری برام خیلی مهمه
مشکل الزایمر هم که حل شده کاملا.سریعتر هم که هست.
ینی این عقلانیه که من فقط به خاطر طراخی بهتر زد۳ پلاس برم زد۳ پلاس بخرم؟
احتمالا میگی صفحه نمایش و دوربینش هم بهتر از اس۶ هست.
من خودم حرف سایتای تخصصی رو بیشتر قبول دارم که اونا میگن اس۶ بهتره.
ولی حتی اگه یک درصد هم زد۳ پلاس بهتر باشه مهم نیست چون این تفاوت ها توی مقایسه مشخص میشه و توی استفاده روزمره اصلا مشخص نیست :unsure: :heart: :rose:

✰ BARDIYA ✰

دوست عزیز سونی هیچوقت و تو هیچ جایی نگفته که زبان طراحی رو توی پرچمدار اینده عوض میکنه اینا یه شایعه بود از روی کانسپتی که از سونی لو رفته بود و همه میگفتن بدنش فلزی خواهد شد اما همون طرح هم زبان طراحی امنی بالانس رو داشت…
راجب اینکه میگید طراحی توی شرکت های خودروسازی تغییر میکنه باید بگم خیر طراحی تغییر نمیکنه یک زبان طراحی هست که فقط بهبود پیدا میکنه و این که میگید کلاس C شبیه کلاس S شده یعنی دیگه واقعا میخواد همه طراحی کلاس هاشو به هم نزدیک کنه و یک طراحی روی همه کلاس ها داشته باشه…
سامسونگ اولا زبان طراحی مشخصی نداشته که بگیم تغییر طراحی داد کار سامسونگ تو طراحی واقعا از این شاخه به اون شاخه پریدن هست الان یه گوشی S6 رو از بغل به یکی نشون بده هیچوقت نمیگه سامسونگه میگه این گوشی اپل هست تا وقتی که جلوی گوشی رو نبینه چون واقعا فریم دورش صد در صد کپی شده از اپل هست و در این شکی نیست… در ضمن سامسونگ از گوشی های پایین ردش تا S5 طراحی کاملا یکسانی داشت واقعا نمیشد از هم تشخیص داد بجز فلزی شدن سری A اما اومد توی S6 از اپل کپی کرد و این گوشی رو ساخت نمیگم بده خوبه ولی به هر حال طراحی کپی شدست…
این نظر شخصی شماست و قابل احترامه که S6 رو دوست دارید
ولی من بشخصه Z3+ رو انتخاب میکنم چون هم از نظر صفحه نمایش و هم دوربین واقعا فوق العاده بوده توی مقایسه ها هم همه چی خودتون دیدید…
و اینکه میگید شما به اعداد و ارقام بیشتر اعتماد دارید تا عمل واقعا عجیبه!! درسته S6 توی دوربین امتیاز بالاتری اورد ولی در عمل دیدیم حرفی برای گفتن نداشت واقعا و مهم هم عمل کرد هست نه چندتا عدد و رقم!!
راجب صفحه نمایش هم هنوز هیچ سایت معتبری صفحه نمایش Z3+ رو بررسی نکرده که بگه صفحه نمایشش خوب نیست اما توی عمل کرد و مقایسه ای که همین سایت انجام داد صفحه نمایش بهتری نسبت به S6 داشت … دیسپلی میت هم فقط صفحه نمایش های سامسونگ رو بررسی میکنه و میگه نسبت به نسل قبلش بهتره نه اینکه از همه صفحه نمایش ها بهتره چون بقیه برندها رو بررسی نکرده!!
ببخشید طولانی شد :rose: :rose:

K.m

متوجه شدیم از دیروز که اگه سامسونگ از زبان طراحی خودش استفاده کنه بد کاری کرده،اما سونی اگه این کار رو بکنه اشکال نداره.مرسی که حداقل من یکی از اشتباه در اومدم

✰ BARDIYA ✰

جناب K.m
ببخشید دوست عزیز ولی مگه سامسونگ تا الان زبان طراحی هم داشته ما خبر نداشتیم؟؟!!!!!!!!! :wacko: :wacko:
نکنه شما به اون اسکی ای که از روی Iphone 6 رفته میگید زبان طراحی؟؟؟؟!!! نگید منظورتون همینه که واقعا خندم میگیره!! :scratch: :scratch:
تو برندهای گوشی سازی فقط پنج تا شرکت زبان طراحی مشخص دارن:
۱٫ Iphone
۲٫ Sony
۳٫ Htc
۴٫ Nokia ( یا همین مایکروسافت)
۵٫ Lg
موفق باشید

Moazez

پردازنده s810 کاملا نشت ولتاژش برطرف شده و گرماش هم درست شده و قرار نیست مثل نسخه قبلی فرکانس کاهش پیدا کنه. این نسخه همون نسخه ای هست که قرار بود با اسم s815 بیاد منتها کوالکام بخاطر اینکه ثابت کنه s810 ایرادی نداشته اسمشو همون ۸۱۰ گذاشت دوباره. اتفاقا من خیلی خوشحالم که سونی از s810 استفاده کرده دوباره چون چیپ گرافیکیش حرف نداره.

رضا (z best)

به نظرم این طراحی نزدیک ترینه فعلا
خوبیش ویا بدیش نمی دونم
فعلا خنثی است

raminrx7

تا نیاد نمیشه نظر داد!
به نظرم تا دیر نشده از پردازنده مدیاتک باید استفاده کنه

Moazez

اتفاقا نکته مثبتش اینه که از پردازنده s810 استفاده میکنه. پردازنده s810 هیچ نقصی نداره و تو گرافیک هم که یک سروگردن از همه پردازنده ها سرتره.دیگه تا اینجاشو که میدونی. سونی در z3+ ثابت کرد این پردازنده هیچ مشکلی نداره.

raminrx7

بچه کره شمالی

Moazez

پدر سوزش بسوزه. سامسونگ چه بلایی داره سرتون میاره؟!! انقدر ضعیف شده از کانسپت سونی هم میترسید. بچه افغانی.

Moazez

بببین توروقرآن کیا اومدن حرف از طراحی میزنن. برند خودشون که از سال ۲۰۰۸ همین طراحی ضایع رو داره نمیبینن. حداقل طراحیشونم قشنگ نیست بگیم عیب نداره قشنگه. اینا همش از حسادته.عیب نداره منتظر غول سونی باشید تا متوجه بشید سونی یعنی چی وقتی میانردش از نوت۵ شما بهتره ببینید z5 و z5+ چی میشن. البته من نظرم اینه سونی این دو گوشی رو تو همین شهریور معرفی میکنه چون قرار بود دوتا بالا رده محشر معرفی کنه. سونی داره اون روح سامورایی رو دوباره در خودش میدمه. همون روحی که نصف آسیارو در جنگ دوم جهانی فتح کرد و آمریکارو به گریه انداخت. همیشه اسم سونی تن بقیه شرکتهارو به لرزه انداخته.

sasan70

بله آخرش هم با دو تا بمب اتم به غلط کردن افتاد

Dr.Zed

ولی آون صاحب بمب اتم بود که به غلط کردن افتاد و الان هم محتاج اجناس ژاپنیه!
حالا کی این وسط شکست خورده؟ ژاپن یا امریکن؟ 😐

Moazez

همینکه الان آمریکاییها آرزو دارن برن ژاپن و تکنولوژیشو ببینن یعنی از هزارتاذغلط کردن بدتره. همینکه آمریکا تو جنگ کلا سه تا ناو بیشتر براش نمونده بود و در فیلیپین در چند روز ۵۰ هزار نیرو از دست داد در حالی که کشته های ژاپن به هزار نفر هم نرسید یعنی غلط کردن. همینکه آمریکا گفت ما برای اینکه ژاپنو شکست بدیم باید ۲ میلیون سرباز داشته باشیم و چاره ای نداریم جز نامردی و اتم خودش یعنی غلط کردن. الانم که ژاپن تو خود آمریکا داره با تکنولوژیش سلطنت میکنه. این یعنی غلط کردن

Ehsan.YZ

دنیای اسمارت فون دو قطب داره قطب اول اپل قطب دوم سامسونگ
سونی شاید یه زمانی خوب بود ولی دیگه زده تو جاده خاکی از وضع فروش اسمارت فوناش معلومه.وسلام B-)

Dr.Zed

شما غیر این آمار فروش، دگ چ برتری هایی دارین؟:)))))
آهان رنگ قرمز و سفید!

raminrx7

هیچ برتری به پای بخاری بودن نمیرسه
تو زمستون به کار میاد خیلی

Moazez

یعنی الان تنها برتری s6 که گفتی همین بخاری بودن در زمستونش بود؟!!

Moazez

دوتا برتری ار نوت۵ نسبت به m5 بگو برای ما قطب جنوب، قطب شمال نکنید

Ehsan.YZ

ببین برای من افت داره که بخوام برم گوشی بخرو که تو other باشه همینو میگمو بس
شما لیاقتتون همون گوشی های other هست
خوش باشید B-)

Dr.Zed

:)))
همچنین برا مام افت داره بریم گوشیی بخریم که حاصل رابطه نامشروع چند گوشیه 😐 :|:|

Moazez

پس تو تنها شخصی تو دنیا هستی که بر طبق سهام یک شرکتی محصول میخری.عجب عقلی!!! ولی ما برخلاف شما بر طبق مشخصات گوشی میخریم. راستی از حسرت اندروید ۵٫۱٫۱ نمیرید یموقع

Myxperia

این طراحی کم نقص ترین و زیباترین طراحی به حساب میاد و رقبا فعلاً از این جهت از سونی عقب تر هستن…
آفرین به این طراحی مهندسی شده.

sina

فعلا که طراحیش فرقی نکرده اما همین هم خوشگله چون من قبل از ایکنه طرفدار سامسونگ باشم طرفدار سونی بودم حالا کاری ندارم ولی در کل باید یه فکر اساسی برا پردازندش بکنه که گرما پیش از حد تولید نکنه (راه حل این نیس که کلاک رو پایین بیاره)
یا از ورژن جدید اسنپ یا از پردازنده ی دیگری
(متعصب های سونی من این گوشی رو نکوبیدم ولی اگر شما با این نظر رو حمله کنین اون وقت منم حمله میکنم)

Moazez

داداش نظر خوب که کوبیدن نمیخواد. این ورژن جدید s810 هست که قراره سونی استفاده کنه.

mohammadh hossein

هیچ فرقی با قبلی ها نداره. الان از کسی که z2 داره بهش بگین گوشیت چیه اگه بگه z3 دارم ما راحت قبول میکنیم چون دیگه طراحیش تغییری نکرد

✰ BARDIYA ✰

خخخخخخخ
فقط میتونم در جوابت همینو بگم کسی که نتونه Z2 رو از Z3 تشخیص بده بیناییش ضعیف نیست واقعا دیگه کوره!! :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....