حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

منتظر بیلد ۱۰۲۴۰ ویندوز ۱۰ موبایل نباشید

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

بیلد ۱۰۱۶۶ که نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی ۱۰۱۴۹ ویندوز ۱۰ موبایل بود٬ تغییرات زیادی را با خود به همراه نیاورد و تنها موجب پایداری بیشتر ویندوز ۱۰ موبایل شد. بسیاری از کاربران گمان می‌کردند که بیلد بعدی ویندوز ۱۰ موبایل به طور حتم بیلد ۱۰۲۴۰ خواهد بود اما چیزی بهتر و جدیدتر در راه است.

با ترنجی همراه باشید…

طبق اطلاعاتی که از بیلد ۱۰۲۴۰ لو رفته است٬ این بیلد قرار است یک پله بالاتر از نسخه‌ی ۱۰۱۶۶ باشد و به پایداری بیشتر کمک شایانی نماید. یکی از قابلیت‌هایی که در این بیلد مخصوص کارمندان و بتاتستر ‌‌های مایکروسافت عرضه شده است٬ دیگر هنگام خاموش بودن تلفن و اتصال شارژر گوشی روشن نخواهد شد و این موردی مثبت و بسیار خوب است. زیرا ممکن است در هنگامی که شارژ گوشی صفر درصد شده‌ است و به خاطر اتصال شارژر مجبور می‌شد روشن شود فشار بسیاری به باتری متحمل شود و عمر آن را پایین می‌آورد.

lumiacharging

اما اگر بیلد ۱۰۲۴۰ وجود ندارد ما باید منتظر چه چیزی باشیم؟ براساس توضیحات Gabriel Aul که یکی از اعضای برجسته‌ی تیم توسعه‌ی ویندوز است٬ در بروز رسانی از بیلد ۱۰۱۶۶ به بیلد ۱۰۲۴۰ مشکلی تحت عنوان blocking bug وجود دارد که جلوی این‌کار را می‌گیرد. تیم توسعه‌ در تلاش است تا این مشکل را یر طرف نماید. در عکس زیر پیغام Gabriel Aul که در توییتر شخصی خود توییت کرده است را با هم می‌بینیم.

gabe-10240-blocking

اما blocking bug چیست؟ یک نوع باگ سیستمی است که موجب می‌شود امکان آپگرید مستقیم از یک نسخه‌ به یک نسخه‌ی دیگر میسر نباشد. همانطور که گابریل در بالا گفته است٬ آن تلاش می‌کنند تا این مشکل را رفع نمایند و یک نسخه‌ی بالاتر از بیلد ۱۰۲۴۰ را عرضه نمایند. این اقدام را می‌توان یک جور توجه بیشتر به ویندوز ۱۰ موبایل گمان کرد و می‌توان گفت که حالا تمامی تمرکز مایکروسافت بر روی ویندوز ۱۰ موبایل معطوف شده است.

[su_button url=”http://www.windowscentral.com/windows-10-mobile-newer-version-soon” target=”blank” background=”#0fb869″]windowscentral[/su_button] [su_button url=”http://www.winbeta.org/news/windows-10-mobile-devices-can-now-be-charged-whilst-powered” target=”blank” background=”#0fb869″]WinBeta [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mm Mm

دوستان ربات ویندوزفونی را در تلگرام اد کنید واقعا علیه من که خوشم اومد

اسمش winhomebot هست.

trojan

بابا نگفته وجود ندارد یا نمیاد…گفته با تاخیر میاد….تیر خیلی گمراه کننده هستشاااا…..بیلد میاد اما دیرتر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com