حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

msi مادربرد Z170A XPOWER را معرفی کرد؛ سکوت!

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

به‌تازگی عکس‌هایی از مادربرد مخصوص اورکلاک MSI با نام Z170A XPOWER به بیرون درز کرده است؛ اگر به یاد داشته باشید سال گذشته MSI توانست با معرفی دو مادربرد قدرتمند Z87 XPOWER و MPOWER جوایز بسیاری را کسب کند، حال این کمپانی پس از موفقیت گذشته خود تصمیم به معرفی مدل جدیدتر این مادربرد با نام Z170A XPOWER گرفته‌است. قطعاً مشخصات و طراحی عالی این مادربرد آن را به یکی از برترین مادربردهای مخصوص اورکلاک تبدیل خواهد کرد.

با ترنجی در ادامه همراه باشید.

در این مادربرد سوکت LGA1151 قرار دارد که قادر به پشتیبانی از پردازنده‌های نسل ۶ اینتل یا SkyLake است؛ msi سعی کرده‌است از طراحی گذشته خود صرف نظر کند و مادربردهایی را با برد مدار چاپی مشکی و سفید عرضه کند. هیت‌سینک‌های نقره‌اندود، برد مدار چاپی مشکی و سفید و فازهای خاکستری طراحی رویایی را به این مادربرد بخشیده‌اند.

msi-z170a-xpower-gaming-titanium-edition_titanium-chokesبه سراغ مشخصات فنی برویم؛ برای تامین انرژی مورد نیاز مادربرد یک کانکتور ۸ پین و یک کانکتور ۴ پین (اختیاری) بر روی آن قرار دارد و برای تصفیه و تغذیه برق مصرفی پردازنده از یک مدار vrm شانزده (!) فاز کمک گرفته شده‌است، جالب است که بدانید این کمپانی از چوک‌های تیتانیومی برای ساخت چنین مداری استفاده کرده‌است.

msi-z170a-xpower-gaming-titanium-edition_pcb

msi برای این مادربرد ۴ عدد شکاف توسعه PCI-E 3.0 X16 را در نظر گرفته‌است و همچنین سه شکاف PCI-E 3.0 X1 و دو عدد درگاه M.2 را برای آن قرار داده‌است؛ در نهایت ۸ عدد درگاه ساتا ۳ و ۲ عدد درگاه ساتا اکسپرس از دیگر خروجی‌های این مادربرد هستند. در این مادربرد برای ادامه اورکلاک حتی در شرایطی که برد مدار چاپی یخ زده است نیز تمهیداتی اندیشیده شده‌است، در این مواقع OC Dashboard به کمک اورکلاکر می‌آید و با دکمه‌های خازنی خود او را در اورکلاک دقیق پردازنده یاری می‌کند.

تمامی قطعات این مادربرد از استاندارد نظامی Military Class 5 بهره می‌برند و همچنین چوک‌های تیتانیومی قادر هستند در دمای بسیار بالا و بسیار پایین نیز به فعالیت خود ادامه دهند.

msi-z170a-xpower-gaming-titanium-edition_oc-dashboard

دیدگاه شما چیست؟ به نظر شما لقب “بهترین مادربرد اورکلاکینگ جهان” برای چنین مادربردی صدق می‌کند؟

[button url=”http://www.guru3d.com/news-story/msi-z170a-xpower-gaming-titanium-edition-motherboard.html” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Guru3D[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Son Of Taurus

از همین تریبون اعلام می کنم که ………. :
اوپــــــــس !

mehrdad

من ایسوس رو بیشتر قبول دارم
ولی اینم اگه قیمتش بهتر باشه نسبت به بقیه خوبه خریدش :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com