حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش مالی ال جی در سه ماهه دوم ۲۰۱۵ ارائه شد؛در هر تلفن هوشمند فروخته شده تنها ۱.۲ سنت سود

نوشته

8 سال قبل | 14 دیدگاه | ترنجی

در سه ماه گذشته شرکت ال جی فراز و نشیب هایی داشته که در کل می‌توان دریافت به سود این شرکت بوده و دومین سه ماه سال ۲۰۱۵، زمان خوبی برای اهالی این شرکت بوده است. در ادامه برای اطلاعات بیشتر با ترنجی همراه باشید.

ال جی ساعاتی پیش گزارش مالی سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ را برای سهام داران و دیگر علاقه مندان منتشر کرد. طبق این اسناد که خب، نه خوب ارزیابی شده و نه ضعیف، این شرکت در بازه زمانی یاد شده تنها موفق به دستیابی به سود خالص ۱۷۲٫۰۰۰ شده که با کمی بازی با اعداد می‌توان دریافت که در هر تلفن فروخته شده، سود خالص ال جی تنها ۱.۲ سنت بوده است.

lg-g4

البته این شرکت موفق شده که نزدیک به ۸.۱ میلیون گوشی هوشمند که از ویژگی مخابراتی LTE پشتیبانی می کند، به فروش برساند که رکورد تازه ای محسوب شده و مناسب ارزیابی می‌شود. اما ال جی در زادگاهش یعنی کره جنوبی موفق نبوده و شرکت های رقیب عملکرد بهتری داشته اند.

این شرکت کره ای به راحتی اعلام کرده است که فروشی در آمریکا برخلاف تبلیغات بسیارش به خاطر وجود آیفون اپل با کاهش مواجه شده و انتظار های سهام داران را بر آورده نکرده است. البته با توجه به حضور کم جی ۴ در این زمان در آمریکا انتظار می‌رود در دوره بعدی فروش بیشتر شود.

بخش دیگر ال جی که تلویزیون ها و دیگر وسائل مرتبط را تولید می‌کند نیز، از فروش و عملکرد شرکت راضی نبوده و دلیل این عکس العمل هم کاهش ۲۲.۷ سود این بخش بوده است و درآمد، به ۳٫۵۹ میلیارد کاهش یافته است.گویا بازار فروش تلویزیون های هوشمند و LED نیز در این بازه زمانی مناسب نبوده است و تنها ۳.۵۹ میلیارد دلار فروش داشته اند.

تلویزیون های اولد ۴K نیز کاهش ۷.۶ درصدی به خود دیده اند و نسبت به سال گذشته از نظر درآمد نیز، ۴۵ درصد کاهش داشته است و ۱۹۵ میلیون دلار، فروش داشته اند.

نظر شما چیست؟ عملکرد ال جی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.lgnewsroom.com/2015/07/lg-announces-second-quarter-2015-financial-results/” target=”blank” background=”#06a570″]lgnewsroom[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JOHN

ال جی موفق میشه با جی ۴!جی ۳ به خوبی جی ۴ نبود.این بار گوشی عالی عرضه کرده :good:

Ari khan

اینجاست که قدرت سامسونگ نمایان میشه که تونسته در مقابل توفان اپل بیاسته و سود کنه!!!!
اما واسم جای سوال داره که اپل تا کی میتونه این همه سودکنه و موفق بمونه؟؟؟ :scratch:

JOHN

واقعا هم همینطوره که شما میگی.سامسونگ اصلا خوشش نمیاد سهم بازار رو از دست بده.
درکل سود سامسونگ از اپل هم چه بیشتر چه کمتر باشه بیشتر حقش میدونم. :good:

Samsung--Electronics

درباره کارت های انویدیا هم این شکل هست
انویدیا کارت تیتان زد ۲ هسته ای رو میده ۳۰۰۰ دلار که از amd r9 295 x2 ضعیف تر هست و تازه قیمت ای ام دی که اونم ۲ هسته ای هست با قدرت بیشتر فقط ۱۵۰۰ دلار هست و خنک کننده هایبریدی هم داره ولی خوب بعضی ها چشم بسته میرن سراغ انویدیا و میگن حتماً دلیلی هست که انویدیا گرون تر هست
این درمورد اپل هم صدق می‌کنه و چشم بسته میرن سراغ اپل

Ari khan

به قول یکی که گفت اپل زیاد میفروشه چون گرونه!!!!وگرنه اگه قیمت رو کم کنه فروشش کم میشه!!
هر چند حرفش کاملا درست نیست اما با قسمت اول حرفش موافقم!!!طرف ایفون میخره فک میکنه واقعا با شخصیت شده یا…. و این جادوی اپله(البته منکر قدرت و کیفیت عالی امل نیستم و خودم بعد از سامسونگ طرفدارشم)

iman

بیسکویت رو با بنز داری مقایسه میکنی داداش

pika

کاش قبل ازینکه وضعش خراب شه بخشی از سهام گوشیشو بفروشه به گوگل به دو دلیل
۱٫ گوگل برای توسعه اندروید هوای ال جی رو داره و آپدیتاشم بهتر و سریعتر میشه
۲٫ سیستم تبلیغاتی گوگل خیلی قویتر از ال جیِ
راستی اینهمه واسه اپل صفحه گوشی و تبلت و ساعت میسازه سود نمیکنه!؟ :scratch:

Mohammad Ghasemi

ایشالا سامسونگم به زودی به سودی یک دهمی ال جی دست پیدا میکنه که به نظرم برای یک اسکی کار سود خوب باشه یک دهم ۱سنت

ahmadM2

به دعای گربه ی نر بارون نمیباره …. حالا برو بازم دعا کن

riofarina

قضیه آیفون جداست. آیفون دریایی از لوازم جانبی و برنامه مفید هست. بدلیل تنوع کم نهایت دو مدل ios که باعث میشه ساخت لوازم جانبی و ساخت برنامه براش راحت باشه و از طرفی با فروش بالای آیفون فروش محصولات جانبی هم تضمین میشه و این یعنی برد برد. انواع لنز و پایه و لوازم پزشکی انواع خودرو و هزاران هزار وسیله دیگه با آیفون سازگاری دارن ولی آندروید بدلیل تنوع بالا اصلا نمیشه اینجور مزایا داشته باشه. پس وقتی تو آمریکا و اروپا هستی عاقلانترین انتخاب آیفونه، اگه آیفون بخری با خیال راحت زندگی میکنی و از کارایی آیفون لذت میری.
در کل سودشون کمتر باشه به نفع ما باشه حالا الجی سامسونگ سونی یا هرچی.

taktaz

به نظرم این حق ال جی نیست چون تنها برندی هست که گوشیاش فقط ساخت کره هست و لوازم جانبی فیک تو بازار نداره و یه گارانتی طلایی بیشتر نداره گارنتیهاش هم دو ساله هست و مثل بقیه برندها بی پدر و مادر نیست مخصوصا G4 ‘گوشیه خیلی خوبیه ولی چه میشه کرد روزگار همیشه حق رو به حقدار نمیده.

taktaz

در ضمن گوشیهای ال جی خیلی کم پیش میاد که دچار مشکل سخت افزاری بشن

Mehran

:good:

chalton

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....