حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت نوار ابزار موتور جستجوی بینگ را تغییر داد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت در کنار ویندوز ۱۰ و دستیار صوتی دوست داشتنی خود یعنی کرتانا بسیار سعی دارد که بتواند در موتور جستجوی بینگ که در سایه‌ی گوگل قرار دارد، جان تازه‌ای بدمد و بتواند سهم بیشتری را از آمار موتورهای جستجو در سراسر جهان به چنگ آورد. ظاهرا این شرکت بینگ را آپدیت کرده و شکل و شمایلی جدید به آن بخشیده است. در ادامه با ما باشید.
این شرکت در حال کار بر روی نوار کنترلی جدید در موتور جستجوی بینگ است که طراحی آن هر چه بیشتر به طراحی اخیر این شرکت نزدیک‌تر شده است. مانند آنچه که در ویندوز ۱۰ شاهد آن بوده‌ایم، آیکون‌های کاربران به شکل دایره‌ای درآمده‌اند و منوی تنظیمات نیز حال و هوایی جدید به خود گرفته است.
از دیگر تغییرات موجود در نسخه‌ی جدید می‌توان به فونت و ابعاد متفاوت در نمایش محتوا اشاره کرد که کار را با آن ساده‌تر از قبل خواهد کرد و در صفحه‌نمایش‌هایی بزرگتر بهتر می‌توان آنها را مرور کرد. ظاهرا تنظیمات جدید ارتباطی با نام کاربری یا مرورگر افراد ندارند چرا که با چند بار تست کردن قالب جدید توسط Neowin، برای همه به صورت یکسان تنظیمات جدید اعمال نشد که مقداری عجیب به نظر می‌رسد.

screenshot_(1)_storyشکل و شمایل جدید در صفحه‌ی اصلی Bing.com مشاهده نمی‌شود و پس از انجام فرآیند جستجو و انتقال به صفحه‌ی مشاهده‌ی نتایج، می‌توان آنها را مشاهده کرد. این احتمال وجود دارد که بزودی صفحه‌ی اصلی بینگ نیز دستخوش تغییراتی شود که تا هم از ظاهر مشابه گوگل فاصله بگیرد و هم به طراحی ویندوز ۱۰ هر چه بیشتر نزدیک شود، به هر حال بنابه ادعای مایکروسافت ویندوز ۱۰ بیش از آنکه یک ویندوز باشد، یک سرویس خواهد بود که هسته‌ی مرکزی تمامی محصولات دیگر این شرکت خواهد بود و مسلما بینگ نیز از این فاعده مستثنی نخواهد بود.

ردموندی‌ها زمانی که در اولین روزها از ویندوز ۱۰ رونمایی کردند، طراحی بسیاری از محصولات نرم‌افزاری خود را دستخوش تغییرات ریز و درشتی کردند که ناشی از ورود این نسخه‌ی جدید از سیستم‌عامل آنها بود. تاثیرپذیری اعضای این شرکت از ویندوز ۱۰ به حدی بود که حتی کارمندان آنها نیز اخیرا در عکس‌ها و پروفایل خود، از اشکال دایره‌ای استفاده کرده‌اند.
به نظر شما با ورود ویندوز ۱۰ و نقش آفرینی کرتانا و موتور جستجوی بینگ، می‌توان گفت زنگ خطری برای موقعیت گوگل به صدا درآمده است؟

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/microsoft-testing-or-rolling-out-new-bing-navigation-bar” target=”blank” background=”#0fc5b7″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

فردا
ویندوز ۱۰
‎:)‎ ‎:)‎

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...