حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت سه ماه پس از عرضه ی رسمی ویندوز ۱۰ ٬ بروز رسانی به منظور پایداری بیشتر عرضه خواهد کرد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

رموندی‌ها سخت در حال تدارک برای برگزاری هر چه با شکوه تر کنفرانس ۷مرداد هستند و تمامی تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود. مایکروسافت تنها به چند روز آینده نمی‌نگرد و در حال برنامه ریزی برای پیشبرد سیاست‌های خود در چند ماه است. مایکروسافت از این موضوع بسیار خوب مطلع است که ویندوز جدید او همچنان پایدار نیست و باید برای پایداری بیشتر آن تلاش کرد.

تیم جداگانه‌ای در مایکروسافت در حال کار بر روی آینده‌ی ویندوز ۱۰ هستند و تلاش می‌کنند که نگاه‌  آینده نگرانه به تکنولوژی را در کالبد ویندوز ۱۰ تزریق کنند. از گوشه و کنار رموند خبر‌های مختلفی به گوش می‌رسد. خبر‌هایی در رابطه با سیاست‌های آتی مایکروسافت٬ دستگاه‌هایی مانند سرفیس نسل چهارم و لومیا‌های جدید٬ بقا یا زنده نگاه‌داشتن ویندوز ۱۰ موبایل و دیگر شایعاتی که گاهی به واقعیت بسیار نزدیک هستند و گاهی فرسنگ‌ها با واقعیت فاصله دارند. هم‌اکنون شایعه‌ای در رابطه با نسخه‌ی بعدی ویندوز ۱۰ نقل محافل شده است که براساس این شایعه مایکروسافت نقشه‌هایی در خصوص بروز رسانی بعدی ویندوز شماره دهم در ذهن خود می‌گذراند. این نسخه‌‌ قرار است تحت عنوان نسخه‌ی پایدارکننده برای دارندگان ویندوز ۱۰ ارسال شود.

nadella-windows10-642x374

این بروز رسانی که به احتمال زیاد در ماه مهر یا آبان عرضه خواهد شد علاوه بر رفع باگ و پایداری بیشتر قابلیت‌هایی دیگری نیز به‌همراه خود به ارمغان خواهند آورد. قابلیت‌هایی همانند قابلیت نصب برنامه‌ها در کارت حافظه (این قابلیت در تلفن‌های هوشمند ویندوزی حضور دارد و به احتمال زیاد منظور منبع تبلت‌های ویندوزی است) و قابلیت‌های ریز و درشتی دیگری که به احتمال زیاد در این نسخه جای داده خواهند شد.

redstone-02_story

موج بعدی به‌روز رسانی ویندوز ۱۰ که Red Stone نام دارد٬ قابلیت‌های بسیار بیشتری به ویندوز جدید اضافه خواهد کرد و به احتمال بسیار قوی این به‌روز رسانی در اوایل سال میلادی جدید (۲۰۱۶) عرضه خواهد شد. این نسخه به احتمال زیاد موجب تغییراتی در ویندوز خواهد شد که کاربران بیشتر جذب این اکوسیستم دگرگون شده شوند. این آپدیت بزرگ با رمز Threshold 2 شناخته‌ می‌شود و اطلاعات زیادی از آن در دست نیست اما با توجه به آن‌که اسم رمز ویندوز ۱۰ قبل از معرفی Threshold 1 نام داشت٬ همانند نسخه‌ی اولیه‌ی خود دارای ژن انقلابی خواهند بود.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/windows-threshold-wave-2-will-focus-primarily-on-optimization” background=”#0fc5b7″]Neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alireza

داستان این ویندوزفون ده داره پیچیده میشه زمان معلوم میکنه که این لومیاها قراره تو بازار بیشتر فروش برن یا سطل زباله میزبان این ها خواهد شد :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com