حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهم بازار سامسونگ در سه‌ماهه دوم ۲۰۱۵ بیشتر از اپل بوده است

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ موفق‌‌شده تا در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۵، ۲۶٫۸ درصد از سهم بازار اسمارت‌فون را بدست‌بیاورد و شرکت اپل نیز توانسته ۱۶٫۴ درصد از سهم بازار اسمارت‌فون را بدست بیاورد. در این سه‌ماهه، سامسونگ موفق‌تر از اپل عمل‌کرده است و سهم‌ بیشتری از بازار اسمارت‌فون‌ها را بدست‌آورده است که شاید یکی از مهم‌ترین دلایل آن، فروش گلکسی اس۶ در سال جاری بوده است که نسبت به سال پیش، این میزان افزایش‌داشته است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

TrendForce به افزایش فروش اسمارت‌فون‌ها در سال جاری اشاره می‌کند. برآورد می‌شود که سامسونگ به میزان فروش ۵۰ میلیون گلکسی اس۶ تا پایان امسال خواهد رسید و این آمار تقریبا دو برابر پرچمدار قبلی سامسونگ یعنی گلکسی اس۵ است. هواوی امسال به آمار فروش خوبی دست‌ خواهد یافت و این شرکت، امسال به میزان فروش ۱۰۰ میلیون اسمارت‌فون خواهد رسید. اگر هواوی به این میزان فروش دست یابد، به تولیدکننده برتر اسمارت‌فون در کشور چین تبدیل خواهد شد و  این پیش‌بینی، نشان از یک رشد سالیانه در میزان فروش خواهد بود.

فروشندگان، امسال با یک مشکل جدی در فروش اسمارت‌فون‌ها مواجه خواهند شد. همه‌ی نگاه‌ها به گلکسی نوت ۵ است که ماه بعد معرفی خواهد شد. سامسونگ می‌تواند از رشد فروش منفی در ۲۰۱۵ با عرضه دستگاه‌های جدیدی که از مشخصات بهتری بهره‌ می‌برند، جلوگیری کند. شرکت اپل نیز با عرضه آیفون ۶اس و ۶اس پلاس می‌تواند رقابت مهمی را ایجاد کند.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/07/21/samsung-market-share-ahead-of-apple-in-q2/” background=”#0fc5b7″]SAMMOBILE[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

فک کنم یه گلکسی اس ۶ هارو باید اس ۵ کنید.
” برآورد می‌شود که سامسونگ به میزان فروش ۵۰ میلیون گلکسی اس۶ تا پایان امسال خواهد رسید و این آمار تقریبا دو برابر پرچمدار قبلی سامسونگ یعنی گلکسی اس۶ است. ”
البته ببخشیدا

sadegh_rr

سامسونگ با وجود این همه برند آندرویدی بازم سهمش از اپلی که فقط تنها خودش هست و خودش،بیشتره و این یعنی این که بهترین برند هستش چون بیشتر مردم اون رو انتخاب میکنن؛

Ari khan

این چه حرفیه اقا صادق!!!مگه نمیدونی همه اینا فریب تبلیغات رو خوردن اونم واسه چندسال پیاپی!!!!مگه نمیدونی همه اینا کاربران مبتدی هستن و این فقط کاربران سونی هستن که حرفه ای ترین کاربر اندرویدن!!!! :whistle:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی