حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا شیائومی به آمریکا می‌آید؟

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

اپل چین را همه می‌شناسیم، همان کمپانی چینی که محصولات متنوعی را با قیمت مناسب روانه بازار کرده است، از اسمارت‌فون ها بگیرید تا دستگاه تصویه آب! بله منظورمان شیائومی است. تا به امروز شایعات زیادی حکایت از ورود بسیار جدی این شرکت به بازار آمریکا داشته اند تا بتواند سهم بیشتری را ازآن خود کند. حال که هرچه زمان بیشتری می‌گذرد این شایعات بیشتر از هر زمان دیگری قوت گرفته اند. با ترنجی همراه شوید.

هوگو بارا مدیر ارشد عملکرد های بین المللی شرکت شیائومی تا به امروز هیچ خبری از ورود این شرکت به بازار‌های آمریکا نداده است اما برخی ادعا‌های اخیر خبر از جدی‌تر شدن این ایده می‌دهد.

در مصاحبه‌های اخیر گفته شده است که اگر این شرکت قصد ورود به بازار آمریکا را داشته باشد حداقل یک سال طول می‌کشد تا به آن وضعیت مطلوب برسند و البته نیازمند به یک تیم مناسب برای رهبریت این حرکت هستند.

از هوگو بارا پرسیده شد که آیا از ورود به بازاری که پر است از درگیری های پتنتی از طرف اپل و سامسونگ ترسی ندارد؟ او در پاسخ می‌گوید که این شرکت همیشه از بابت این موضوع نگران بوده است.

در ادامه هوگو بارا می‌گوید که برای تقویت خود در بازار باید دست به کاری بزنند. او می‌گوید که چون مجبور به این کار هستیم حدودا ۲۰۰۰ پتنت را به ثبت رسانده ایم که در حقیقت تعداد زیادی است.

شیائومی که در حال حاضر درحال مبارزه با اپل در بازار کشور چین است، چندیست که کسب و کارش را در کشورهای برزیل، هنو و فیلیپین به راه انداخته است. در همین میان این شرکت برخی از لوازم‌های جانبی اش مانند دستبند هوشمند ۱۵ دلاری Mi Band را در کشور آمریکا عرضه کرده است.

این شرکت بدون برنامه‌ریزی و استراتژی اتخاذ شده اش در بازار چین هیچ وقت به چنین موقعیتی نمی‌رسید. حال باید صبر کرد و دید که محصولات این شرکت به آمریکا خواهند رسید یا خیر.

نظر شما چیست؟ به نظر شما آیا محصولات این شرکت به بازار ایران هم راه خواهند یافت؟

[button url=”http://www.digitaltrends.com/mobile/xiaomi-says-its-building-a-patent-war-chest-as-part-of-u-s-launch-prep/” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Digitaltrends[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahyar

ژیائومی ؟؟؟ :scratch:

hos2o

عزیز اگه یه کوچولو از اخبار تکنولوژِ خبر دار میشدی اسمش برات عجیب نبود! من با mi4کار کردم فقط گوشی های اپل میتونن رقیبش باشن B-) بهتون قول میدم طی ۵سال آینده بازارو از دست اپل و سامسونگ در میاره. یه نگاه به پیشرفت و میزان فروش و سود و ارزش سهامش تو ۳ سال اخیر بنداز :good:

arabian men

مطمئن باشید اگ بخواد بره آمریکا باید پول پتنت بده + پول تحقیق و توسعه و هزار هزینه ی دیگه و دیگ نمیتونه قیمت مقرون به صرفه اش رو حفظ کنه چرا ک اینا با مفت مفت دزدیدن رسیدن اینجا

Ari khan

دوست دارم وارد امریکا شه بعد واکنش اپل چی خواهد بود!؟؟ :scratch:

حبیب

چقدر اعتماد به نفس پیدا کردن این چینیا!
جاهای دیگه رو نمیدونم،ولی آمریکایی ها هنوز اونقدر پولدار نشدن که جنس ارزون بخرن!
راستی تصفیه آب درسته جناب میرنژاد!
جسارتمو ببخشید.

Amirarshia Rahimi Tembi

اگه بیاد تو بازار امریکا ببخشیدا اپل شلوارشو ………………….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs