حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمهای آبی در مقر مایکروسافت به اهتزاز درآمدند ؛ عاشقان ویندوز ۱۰ آماده باشند

نوشته

8 سال قبل | 10 دیدگاه | ترنجی

ظاهرا با نزدیک شدن به رویداد هفته‌ی آینده یعنی چهارشنبه ۷ مرداد، کم کم خون در رگهای دوستداران مایکروسافت تغییر رنگ می‌دهد! تعجب نکنید ظاهرا آنچنان دوستداران این شرکت برای نسل بعدی ویندوز لحظه‌شماری می‌کنند که ردموندی‌ها خود نیز سعی دارند کارمندانشان را به هیجان بیاورند و با شعارهایی جذاب آنها را برای چنین رویداد بزرگی آماده می‌کنند. در ادامه با ما باشید.

آنها کارمندان خود را برای یکی از تاریخی‌ترین و مهمترین رویدادهای تاریخ شرکت آماده می‌کنند و بدون شک انتظار دیدن کمپین‌های تبلیغاتی از سوی این شرکت چندان غیر منتظره نیست. در ۱۰ روز مانده به زمان رونمایی از نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰، این شرکت محوطه‌ی خود را پر از پرچم‌های آبی کرده است.

Taylor Soper از وبسایت GeekWire توانسته گام در دیار ردموندی‌ها بگذارد و عکس‌هایی را از زادگاه ویندوز شکار کند که دیدن آنها خالی از لطف نیست. شعارهایی مانند “From Redmond with love”، “Pride” و یا “All in” که همه نشان از غرور و عشق به ردموند است، در جای جای مقر شرکت دیده می‌شود و ظاهرا تیم تحت فرمان نادلا تمامی تلاش خود را بکار گرفته تا تعصب و غرور کارمندان این شرکت را بیش از زمان دیگری شعله‌ور کند تا آنها با تمام وجودشان به ردموند و دوستدارانشان خدمت کنند.

این عکس‌ها روز گذشته یعنی شنبه توسط این شخص گرفته شده‌اند و ظاهرا در محوطه‌ی مایکروسافت عکس‌برداری ممنوع نیست 🙂

IMG_0182-620x413 IMG_0219-620x413 IMG_0227-620x413 IMG_0267-620x413

اما یکی از جذاب‌ترین این بنرها مربوط به پرچمی است که بر روی آن کلمه “Bleed Blue” دیده می‌شود و انواع و اقسام برداشت‌ها را می‌توان داشت. در سویی نام یکی از انواع بازی کریکت است که در هندوستان بازی می‌شود و همانطور که اطلاع دارید ساتیا نادلا خود نیز از این دیار آمده است. اما شاید مقصود اصلی شرکت ایجاد حس غرور و تعصب در کارکنانش باشد که می‌خواهد خون آبی در رگ‌هایشان جاری شود!

IMG_0198-620x413

تصویر دیگر در آن عدد ۱۹۸۵ دیده می‌شود یعنی ۳۰ سال قبل که مایکروسافت برای اولین بار از ویندوز ۱ رونمایی کرد و به نوعی آغاز راه مهمترین سیستم‌عامل دنیای PC بود و تاکنون نسل‌های مختلفی عرضه شده که این سیستم‌عامل را بیش از هر زمان دیگری محبوب دل‌های عاشقان PC کرده است.

IMG_0214-620x444

عکس‌ها و تصاویر بیشتری نیز در داخل ساختمان و محل آسانسورهای آن نصب شده‌اند که در تویت زیر به آن اشاره شده است.

Capture

همانطور که اشاره شد ۷ مرداد این شرکت از ویندوزی رونمایی خواهد کرد که قرار است در بخش‌های مختلف سهم از دست رفته‌ی این شرکت را باز پس بگیرد و به نشان افتخاری برای آنها بدل گردد.

این شرکت خود را آماده کرده که در آمریکا از فردا دوشنبه و سایر نقاط جهان از ۷ مرداد کمپین‌ها و مراسم‌های تبلیغاتی خود را آغاز کند و میلیون‌ها دلار را برای تبلیغات در کانال‌های تلویزیونی و فضای مجازی اختصاص داده است. آنها هم اکنون در حال تدارک دیدن و برپایی چادرها و مکان‌های ویژه‌ای در محوطه‌ی شرکت هستند و هفته‌ای بسیار مهم و حساس را در پیش دارند که می‌توان به عنوان نقطه‌ای درخشان و یا چاله‌ای تاریک در تاریخ این شرکت نام برده شود.

IMG_0256-620x413

[su_button url=”http://www.geekwire.com/2015/bleed-blue-on-microsofts-redmond-campus-all-signs-point-to-windows-10″]geekwire[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عارف کمانی

بسیار بسیار مشتاق هستم تا ببینم مایکروسافت چه نقشه ای دارد
بسیاری از طرفداران مایکروسافت واقعا منتظر این روز تاریخی هستند
بنده نیز به شدت منتظر هستم و دوست دارم زودتر این کنفرانس بزرگ برگزار بشود
اندوه بزرگی ست انبوه انتظار…

َarsenal

اندوه بزرگیست انبوه انتظار 😉 :good: ا خودمونی په :yes: :whistle:

احمد

رو سیستم عامل دسکتاپ رو دست مایکی نداریم.ویندوز عالیه

hells angels

شاهکار بزودی وارد میشود

S.A.R.H

غوله خوابه…
غوله خوابه…
غوله خوابه…
وااااای اگه پاشه :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Ari khan

من ویندوزی نیستم اما ویندوز را دوست میدارم!!! :yes:
تا به حال که مورد پسندم بوده،من تقریبا با دنیای ویندوز خداحافظی کرده بودم اما این ویندوز ده داره منو به برگشتن ترغیب میکنه اما طرفدارش نمیکنه :scratch:

َarsenal

علاوه بر اینکه شدیییییدا منتظر ویندوز ده هستم،هم گوشی هم پی سی، از طرفی نگرانم این بروزرسانی خودکار ویندوز ده واسه ما جماعتی که از ویندوز غیر اورجینال استفاده میکنیم دردسر شه 😐 نمیشه؟

Blue Tech

من یکی فکر نمیکنم دردسر ساز شه
ولی از وقتی که رزرو کردم موندم این نته لعنطی رو چیکار کنم ۳گیگ دانلود کنه وسطشم قطعی نداشته باشه!؟
آقایون اگه وسطش قطع شه چی میشه!؟
تجربه ندارین!؟
والا ما یه NetFramework 3.5 هردفعه خواستیم دانلود کنیم نابود شدیم حداقلش یه هفته درگیرش بودیم الان موندم خدا رحم کنه ویندوز بخوایم دانلود کنیم 😥

amin7-0

دوستان ویندوزی اگه امکانش هست کمکم کنن.من تازه به جمع دوستان ویندوزی اضافه شدم.گوشی من لومیا۹۳۰ هست.سواله من اینه که دوربین این گوشی ۲۰مگاپیکسله.ولی وقتی تو تنظیمات لومیا کمرا میرم بالاترین کیفیتو نوشته ۱۶+۵٫این یعنی چی؟خیلی برام جای تعجبه.ممنونم

َarsenal

خوش اومدی 🙂
تا جایی که من میدونم همون ۱۶ درسته…البته فک کنم اگه نسبت تصویر رو روی ۴:۳ قرار بدی بیشتر از ۱۶ بشه(کلا رزولوشن توی نسبت ۱۶:۹ کمتر میشه) ، ولی بازم ۲۰ مگانمیشه…مربوط الگوریتم پردازش تصویر نوکیا باشه فک کنم..تو لومیا ۱۰۲۰ هم ۳۸ مگا میگیره..
نگران مگا پیکسل ها نباش، دوربینش عالیه 🙂 مبارک باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...