حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آشنایی با MSI Z170 Krait Edition ؛ غول سیاه و سفید مادربرد‌ها!

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

msi ساعاتی پیش از مادربرد جدید خود با نام msi Z170 Krait Edition پرده برداشت، این مادربرد بر اساس چیپست Z170 ساخته شده‌است و در آینده میزبان پردازنده‌های نسل SkyLake اینتل خواهد بود؛ کمپانی msi ترکیب رنگی سیاه و سفید را برای این مادربرد برگزیده‌است، ترکیب این دو رنگ نمایی زیبا و حرفه‌ای را به این مادربرد بخشیده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این مادربرد با سوکت LGA1151 و ۴ عدد اسلات رم DDR4 عرضه می‌گردد؛ هیت‌سینک‌های این مادربرد با رنگ‌های سیاه و سفید مزین شده‌اند و با اندازه بزرگ خود به‌خوبی می‌توانند گرما را از روی مدار VRM و چیپست قدرتمند این مادربرد به بیرون هدایت کنند. ۳ اسلات PCI-E برای این مادربرد در نظر گرفته شده‌است که دو اسلات اول با فناوری Emi محافظت شده‌اند و همچنین قادر به ارائه سرعت x16 هستند، اسلات آخر سرعت x8 را ارائه می‌دهد و همچنین از فناوری Emi نیز بی‌بهره مانده است؛ علاوه بر این‌ها ۳ اسلات PCI-E x1 و یک اسلات PCI ثانویه نیز در این مادربرد وجود دارد.

MSI-Z170-Krait-Edition-635x611سیستم صوتی AudioBoost3 در این مادربرد وظیفه پردازش صدا، حذف نویزهای اضافی و افزایش صدای خروجی را بر عهده دارد که از یک تراشه، تعدادی خازن و یک آمپلی فایر تشکیل شده است؛ برای کاهش تداخل و نویز، برد صوتی از مادربرد به وسیله چند LED جدا شده‌است. این مادربرد دارای ۶ درگاه SATA 6 GB/s و دو درگاه m.2 نیز است.

چیپست‌های سری Q170 و Q150 کاربرد های سازمانی دارند و چیپست B150 برای فعالیت‌های مربوط به کسب و کار ساخته شده‌است؛ چیپست‌های H170 و Z170 نیز کاربرد های خانگی و گیمینگ دارند، در آخر چیپست H110 برای کسانی که به دنبال یک سیستم جدید و همچنین ارزان هستند توسعه داده شده‌است.

دیدگاه شما چیست؟ مادربرد جدید MSI را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

بخش نظرات با شما!

منبع: [button url=”http://wccftech.com/msi-z170-krait-motherboard-teased/” postid=”” style=”btn-primary” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]WCCFtech[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saman_67

واقعاً مادربوردهای سری زد ام اس آی خیلی خوبن ، ۱۷۰ هم که به قول ترنج دیگه غولیه واسه خودش :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com