حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت در IFA 2015 دستگاه‌های جدید مجهز به ویندوز ۱۰ را معرفی خواهد کرد؛ واژه “اسمارت فون” به کار نرفته است

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

به رسم سال گذشته در مراسم IFA 2015 سال جاری نیز مهمان مراسم های مختلفی خواهیم بود. یکی از مراسم هایی که بر اساس صحبت های منتقل شده جای سوال های زیادی را برای ما ایجاد کرده است، مراسم مایکروسافت است. بر اساس بیانیه رسمی منتشر شده از سوی شرکت، Nick Parker صحبت های اولیه مراسم را بر عهده خواهد گرفت. این عنوانی بود که در بیاینه مذکور در وب سایت مایکروسافت استغاده شد “Windows 10 Lights up New Devices” ؛ پس باید منتظر دستگاه‌های جدید ویندوزی باشیم اما آیا استفاده از کلمه دستگاه برای رونمایی پرچمدار شرکت نیز خواهد بود؟ در ادامه همراه باشید.

در صجبت‌هایی از آقای Parker آماده است که مایکروسافت برای رونمایی از پرچمدار خود تا زمانی که به صورت ۱۰۰ درصدی از موفقیت آن مطمئن نباشد به سراغ رونمایی نخواهد رفت. با توجه به عنوانی نیز که برای محتوای مراسم آینده مایکروسافت انتخاب شده است، به نظر نمی‌رسد که سوگولی مایکروسافت رونمایی شود. شاید دستگاه هایی به عنوان میان‌رده لومیایی معرفی شود اما انتظار رونمایی از پرچمدار کم شده است.

رونمایی از دستگاه های جدید را می‌توانیم به چند مورد محدود کرده برای مثال رونمایی از لپ‌تاپ‌های جدید توسط شرکای قبلی، لپ‌تاپ های هیبریدی، شاید گجتی هوشمند و احتمالا دستگاه‌هایی برای بازی مبتنی بر ویندوز! این موارد در بیانه رسمی نیز ذکر شده است ولی چه کنیم ممکن است همانند هولولنز مایکروسافت ما را متعجب کند.

تنها آرزوی بسیاری از دوستان، محقق شدن مایکروسافت لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰XL است. در هر صورت جمعه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰ منتظر رونمایی از دستگاه های جدید مایکروسافت هستیم.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-will-announce-new-Windows-10-devices-at-IFA-2015-but-the-word-smartphone-is-strangely-missing_id71475″ target=”blank” background=”#46bfb1″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
miladbf96

بنظرم تواخبار ویندوزی حداقل از این منابع استفاده نکنید چون به شدت ضد ویندوزفون هستند شما یه نگاه به این پست بندازین متوجه میشین http://www.neowin.net/news/microsoft-reaffirms-commitment-to-windows-mobile-new-flagships-on-the-way

grimm

آقا صدرا عزیز ممنون برای انتشارخبرهای مایکروسافت واهمیت دادن به هوادارهای مایکروسافتی ترنجی :rose: :rose: :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....