حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین نسخه بتا عمومی iOS 9 عرضه شد؛همین حالا آن را دریافت کنید

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

اگر تاکنون می‌خواستید که برروی آیپد، آیفون و یا آیپاد خود iOS 9 را امتحان نمایید ولی به دلیل اینکه این نسخه مخصوص برنامه نویسان بود، قادر نبودید حالا اپل برای شما برنامه ای دارد. طبق شنیده های ما از اپل در کنفرانس WWDC این نسخه از iOS اولین ورژن بتا است که برای همگان عرضه خواهد شد. البته این نسخه با ورژن برنامه نویسان تفاوت دارد و احتمالا معادل بتای سومی است که پیش از این عرضه شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 برای اولین بار اپل،‌پیش از عرضه عمومی یک ورژن به کاربران علاقه مند نیز مجال تست کردن داده است. iOS 9 اولین میزبان این سیاست جدید است که امروز شاهد اولین نسخه بتا پابلیک( نسخه آزمایشی عمومی ) است. اما iOS 9 Beta Public تفاوت هایی با آنچه دولوپران شاهدش بودند دارد؛ برای مثال به نظر می‌رسد تعداد بتا هایی که از سوی اپل عرضه شود برای این دو گروه متفاوت است و ممکن است کمتر باشد.

اما برای دریافت این نسخه راه درازی نیاز نیست بروید و بدون نیاز به ثبت UDID تنها به این لینک وارد شوید و مراحل ثبت نام را انجام دهید؛ سپس احتمالا با نصب پروفایل مربوطه این ورژن بصورت OTA برای شما می‌آید.

لازم به ذکر است که به همراه iOS 9، پابلیک بتای El capitan نیز عرضه شده است.البته هر دو مورد باگ های امنیتی و کاربری بسیاری دارد و شخصا توصیه می‌کنم درصورتی که تنها یک دیوایس اپلی دارید، به هیچ وجه روی دستگاه اصلی خود این نسخه را نصب نکنید.

نظر شما چیست؟ راستی اگر شما یکی از ۵ iPhone 4S, iPhone 5, iPhone 5c, iPhone 5s, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPad 2, 3 , 4 , Air , Air 2, iPad mini 1,2,3 , و iPod touch. را دارید می‌توانید این نسخه و ورژن نهایی که در پاییز می‌آید را نصب و امتحان کنید.

[su_button url=”http://www.iclarified.com/50269/apple-releases-first-public-beta-of-ios-9″ target=”blank” background=”#377431″]iclarified[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahyar

به این میگن پشتیبانی!
هنوز ۴s رو فراموش نکرده !
من برم بریزم روش 🙂 :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....