حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بعضی از کاربران با مشکل فعال‌سازی آخرین بیلد ویندوز ۱۰ روبرو هستند

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

هفته گذشته، “ویندوز اینسایدرها” بیلد جدید ویندوز ۱۰ را دریافت کردند اما بعضی از کاربران در این بیلد با مشکلاتی روبرو هستند و نمی‌توانند این سیستم‌عامل را فعال‌سازی (activation) کنند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

هم‌اکنون مایکروسافت با مشکلاتی در اکتیویشن یا فعال‌سازی ویندوز ۱۰ روبرو است. مایکروسافت گفته است که آن‌ها درحال انجام بعضی از تست‌ها هستند تا مشکل فعال‌نشدن ویندوز ۱۰ را برای روزهای آینده رفع‌ کنند. به نظر می‌رسد کسانی که از بیلدهای ۱۰۱۵۹ و ۱۰۱۶۲ استفاده می‌کنند، این مشکل را دارند اما کسانی که از بیلد ۱۰۱۶۳ (آخرین بیلد غیر رسمی منتشرشده از ویندوز ۱۰) استفاده می‌کنند، چنین مشکلی را ندارند.

ویندوز ۱۰ در ۲۹ ژولای ۲۰۱۵ (۷ مرداد ۱۳۹۴) عرضه خواهد شد. آپدیت ویندوز ۱۰ برای کسانی که از نسخه اصلی ویندوز ۷، ۸ یا ۸٫۱ استفاده می‌کنند، رایگان خواهد بود.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/some-users-are-experiencing-issues-activating-the-latest-builds-of-windows-10″ target=”blank” background=”#377431″]Neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرشاد بندری

اقا یه سوال
فک کنید من ویندوز ۷ اورجینال دارم و بعد به طور رایگان ویندوزم رو به ۱۰ اپدیت میکنم. حالا مثلا بعد از ۴ماه یه مشکلی واسه ویندوزم پیش میاد و میخوان ویندوزو عوض کنم. سوالم اینه که من چجوری باید فایل ستاپ قانونیه ویندوز ۱۰ رو از مایکرو بگیرم؟ دوم اینکه به فرض من وین ۱۰ رو دوباره نصب کردم با چه سریالی باید فعالش کنم؟ با همون سریال ویندوز ۷ اورجینال فعال میشه یعنی؟ کلا این قسمت نصب دوباره وین ۱۰ بعد از اپدیت کردن گنگ و نامفهومه

عارف کمانی

سلام دوست عزیز
ببینید اگر شما ویندوز سون رو با ایمیل مایکروسافتتون ست کرده باشید و هنگام فعال سازی ویندوز ۱۰ دوباره همون ایمیل رو + کد رجیستری وارد کنید به صورت قانونی ویندوتون اکتیو میشه به مدت یکسال
ویندوز ۱۰ در حال حذف بسیاری از روش های قدیمی رجیستریه و این روش بالا حدس خودمه!
اگر اطلاعاتی در مورد این موضوع در وبلاگ مایکروسافت یا سایت های خارجی دیدم حتما تحت عنوان مقاله ای به آن خواهیم پرداخت
روز بعد از کنفرانس مایکروسافت بسیاری از شبهات حل میشود و بهتر است در آن روز نیز سوال خود را مجددا تکرار کنید
در اینده پست پرسش و پاسخی در این رابطه ایجاد خواهیم کرد

✰ BARDIYA ✰

سلام من دیروز اخرین بیلد ویندوز ۱۰ یعنی ۱۰۱۶۲ رو نصب کرده بودم
ولی هنوز به پایداری نرسیده و یکم مشکل داره مثلا یاهو مسنجر کار نمیکرد روش یا درایو گرافیکم رو نصب نمیکرد و چندتا مشکل دیگه امروز بازم ویندوز ۷ نصب کردم تا به طور رسمی وارد بازار بشه ویندوز ۱۰ منتظر ۷ مرداد هستم تا ورژن نهاییش بیاد :rose:

grimm

دوست عزیز اگه کارت گرافیک شما انویدیا هست برای ویندوز ده اومده و از اینجا می تونین دانلود کنید ونصب کنید
http://soft98.ir/software/drivers/483-nvidia_geforce_driver.html

seedni

در هنگام نصب ویندوز ۱۰ باید اینترنت رو قطع کنید و در ابتدای نصب در صورت درخاست سریال فعال سازی skape را بزنید . بعد از اتمام نصب به اینترنت متصل بشید و سریالهای زیر رو جهت اکتیو ویندوز بکار ببرید ( بیلد ۱۰۱۶۲ ) .
Core (Home) : KTNPV-KTRK4-3RRR8-39X6W-W44T3

Pro : 8N67H-M3CY9-QT7C4-2TR7M-TXYCV

Enterprise : CKFK9-QNGF2-D34FM-99QX2-8XC4K

seedni

با تشکر و اجازه از آقای ایزدی ( این روش برای کابرانی که با روش نصب ویندوز آشنا نیستند )
و نصب تمام برنامه ها در ویندوز ۱۰ امکان پذیره . بشرط نصب نت فریموورک ۳٫۵ ( بصورت آفلاین ) . که در خود فایل ISO اکستراکت شده ویندوز در مسیر sourcessxs میباشد . البته روش نصب نت فریموورک ۳٫۵ را باید در اینترنت و در سایتهای فارسی جستجو کنید .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی