حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌های عرضه‌شده در نیمه‌ اول سال ۲۰۱۵ [نظرسنجی]

نوشته

8 سال قبل | 121 دیدگاه | ترنجی

اکنون وارد ماه هفتم میلادی شده‌ایم و نیمه‌اول سال ۲۰۱۵ تمام‌شده است. در شش‌ماه اول سال ۲۰۱۵، بعضی‌ از شرکت‌ها، اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌های پرچمدار خود را معرفی و عرضه‌ کرده‌اند و بد نیست که با هم به مرور مهم‌ترین اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌های عرضه‌شده در نیمه اول سال ۲۰۱۵ بپردازیم. در ادامه همراه ترنجی باشید.

مهم‌ترین اسمارت‌فون‌های عرضه‌شده در نیمه‌ اول سال ۲۰۱۵ در این لیست قرار دارند. امسال شرکت‌ها بهتر از سال پیش ظاهر شدند و محصولات خوبی را معرفی و عرضه کردند اما گویا امسال شرکت‌ها توجه کمتری به تبلت‌های بالارده و پرچمدار داشتند و تنها سونی اکسپریا Z4 تبلت توانست به عنوان پرچمدار در این دوره ظاهر شود.

در انتهای این پست، نظرسنجی برای انتخاب بهترین گجت عرضه‌شده قرار داده‌ایم.

۱٫ ایسوس زنفون ۲ (ASUS Zenfone 2)

معرفی: ۵ ژانویه ۲۰۱۵ (۱۵ دی ۱۳۹۳)

ایسوس زنفون ۲ دارای ۴ گیگابایت رم است که آن را از دیگر گوشی‌ها متمایز می‌کند. این گوشی دارای پردازنده ۶۴ بیتی اینتل اتم Z3580 با چهار هسته می‌باشد که می‌تواند تا فرکانس ۲٫۳۳ گیگاهرتز برسد و پردازنده گرافیکی PowerVR G6430 با پشتیبانی از OpenGL 3.0 است. صفحه‌نمایش این گوشی ۵٫۵ اینچ است که توسط گوریلا گلس ۳ محافظت‌شده است. دوربین جلوی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است که توسط یک فلش LED دو رنگ “Real Tone” تکمیل‌شده است. در جلوی گوشی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی وجود دارد. باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمر با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر است که از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. به مشخصات نرم‌افزاری این گوشی می‌رسیم: این گوشی دارای رابط کاربری ZenUl اختصاصی ایسوس است که به همراه اندروید ۵٫۰ آبنبات‌چوبی کار می‌کند.

ASUS-Zenfone-2


۲٫ ال‌جی جی فلکس ۲ (LG G Flex 2)

معرفی: ۵ ژانویه ۲۰۱۵ (۱۵ دی ۱۳۹۳)

ال‌جی جی فلکس ۲ یک اسمارت‌فون انعطاف‌پذیر یا خم‌شونده است که ارگونومیک بهتری دارد. ال‌جی جی فلکس ۲ اولین اسمارت‌فون اندرویدی است که از پردازنده هشت‌ هسته‌ای ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ استفاده می‌کند. در کنار این پردازنده، یک رم LPDDR4 نیز وجود دارد. از دیگر مشخصات این تلفن می‌توان به صفحه‌نمایش OLED با رزولوشن ۱۰۸۰p ساخت ال‌جی، بدنه خود ترمیم و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد.

LG-G-Flex-2


۳٫ شیائومی می نوت و می نوت پرو (Xiaomi Mi Note & Mi Note Pro)

معرفی: ۱۵ ژانویه ۲۰۱۵ (۲۵ دی ۱۳۹۳)

اوایل ۲۰۱۵، شیائومی از دو فبلت‌ ۵٫۷ اینچی می نوت و می نوت پرو رونمایی کرد. می نوت به یک صفحه‌نمایش ۲٫۵D با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل مجهزشده بود که تراکم پیکسلی آن ۳۸۷ppi است. این فبلت دارای یک پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۰۱ با فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی ادرنو ۳۳۰ می‌باشد. رم این دستگاه، ۳ گیگابایت است. می نوت دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سونی با لنزهای f/2.0، تثبیت‌کننده تصویر نوری و فلش LED است. دوربین جلوی این گوشی همان دوربین ۴ التراپیکسلی اچ‌تی‌سی وان ام۸ است.

اما می نوت پرو به یک پنل JDI با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۵۱۵ppi مجهزشده است. این تلفن دارای رم ۴ گیگابایتی و پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ می‌باشد. دوربین عقب این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی و از شرکت سونی است که دارای تثبیت‌کننده تصویر نیز می‌باشد. دوربین جلوی این نیز ۴ التراپیکسل است. ظرفیت باتری این گوشی ۳۰۹۰ میلی‌آمپری است.

Xiaomi-Mi-Note--amp-Mi-Note-Pro


۴٫ اچ‌تی‌سی وان ام۹ (HTC One M9)

معرفی: ۱ مارس ۲۰۱۵ (۱۰ اسفند ۱۳۹۳)

بدنه زیبای این گوشی، تمام‌فلزی است و از همان زبان طراحی اچ‌تی‌سی استفاده می‌کند. این گوشی دارای دوربین عقب با رزولوشن بالای ۲۰ مگاپیکسلی توشیبا است. دوربین ۴ التراپیکسلی که در وان ام۸ موجود داشت، حالا به عنوان دوربین جلو در این گوشی وجود دارد. پردازنده این گوشی، اسنپ‌دراگون ۸۱۰ است که با ۳ گیگابایت رم LPDDR4 و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی داخلی جفت‌شده است. بلندگوهای بوم‌ساند جدید با صدای فراگیر دالبی در این تلفن وجود دارند.

HTC-One-M9


۵٫ سامسونگ گلکسی اس۶ و اس۶ اج (Samsung Galaxy S6 & S6 edge)

معرفی: ۱ مارس ۲۰۱۵ (۱۰ اسفند ۱۳۹۳)

سامسونگ گلکسی اس۶ یک بدنه کاملا متفاوت نسبت به مدل‌های قبلی سری گلکسی اس دارد. گلکسی اس۶ دارای بدنه فلزی و شیشه‌ای است. نسخه اج این گوشی دارای لبه‌های منحنی است که قیمت آن بالاتر از گلکسی اس۶ تخت است اما دیگر مشخصات این دو گوشی به‌جز باتری به هم شبیه است. گلکسی اس۶ به یک صفحه‌نمایش کواد اچ‌دی و یک دوربین بهبودیافته ۱۶ مگاپیکسلی و حافظه ذخیره‌سازی بسیار سریع UFS 2.0 مجهزشده است. گلکسی اس۶ دارای سیستم‌عامل اندروید ۵٫۰ آبنبات‌چوبی در کنار رابط کاربری اختصاصی تاچ‌ویز است. پرچمدار سامسونگ از یک پردازنده ۶۴ بیتی هشت هسته‌ای اختصاصی سامسونگ بهره می‌برد. گلکسی اس۶ اج، دو لبه منحنی در دو طرف خود دارد.

Samsung-Galaxy-S6--amp-s6-edge


۶٫ سونی اکسپریا زد۴ تبلت (Sony Xperia Z4 Tablet)

معرفی: ۲ مارس ۲۰۱۵ (۱۱ اسفند ۱۳۹۳)

سونی اکسپریا زد۴ تبلت، صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی QHD و استاندارد IP68 دارد. از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به یک پردازنده هشت‌ هسته‌ای ۶۴ بیتی، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، ۸ مگاپیکسل دوربین عقب و ۵ مگاپیکسل دوربین جلو و پشتیبانی از LTE اشاره کرد. این تبلت توسط یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری قدرت‌گرفته است و سیستم‌عامل آن اندروید است.

Sony-Xperia-Z4-Tablet


۷٫ هواوی پی۸ (Huawei P8)

معرفی: ۱۵ آوریل ۲۰۱۵ (۲۶ فروردین ۱۳۹۴)

هواوی پی۸ به یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل مجهزشده است. این گوشی توسط پردازنده Kirin 930 هشت هسته‌ای خود هواوی و ۳ گیگابایت رم قدرت‌گرفته است. در پشت این گوشی شاهد یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با OIS هستیم و در جلوی این گوشی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. هواوی پی۸ توسط یک باتری ۲۶۸۰ میلی‌آمپری قدرت‌گرفته است. سیستم‌عامل این گوشی، اندروید آبنبات‌چوبی با رابط کاربری اِموشن هواوی است.

Huawei-P8


۸٫ ال‌جی جی۴ (LG G4)

معرفی: ۲۸ آوریل ۲۰۱۵ (۸ اردیبهشت ۱۳۹۴)

ال‌جی جی۴ از مشخصات خوبی بهره می‌برد. صفحه‌نمایش این گوشی از نوع کوانتوم نقطه‌ای LCD IPS با رزولوشن QHD است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۸ شش‌ هسته‌ای ۶۴ بیتی، یک دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی که دارای تکنولوژی‌های OIS سه‌ محوری و سنسور طیف رنگی است، عمر باتری بهتر و غیره اشاره کرد. این اسمارت‌فون در مدل‌های خاکستری متالیک، سفید سرامیکی و چرم اصل عرضه می‌شود.

LG-G4


۹٫ سونی اکسپریا زد۳پلاس (+Sony Xperia Z3)

معرفی: ۲۶ مه ۲۰۱۵ (۵ خرداد ۱۳۹۴)

مشخصات سونی اکسپریا زد۳پلاس بسیار به سونی اکسپریا زد۳ شبیه است. این تلفن دارای صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل است. پردازنده این گوشی نسبت به نسل قبلی خود تغییر داشته است و از پردازنده ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ استفاده می‌کند که هشت‌ هسته‌ای است و دارای پردازنده گرافیکی ادرنو ۴۳۰ می‌باشد. رم این گوشی، ۳ گیگابایت است. دوربین جلوی این گوشی همان دوربین اکسپریا زد۳ (هنوز هم OIS وجود ندارد) است اما دوربین جلوی این گوشی از ۲ مگاپیگسل به ۵ مگاپیکسل ارتقاءیافته است. سونی ظرفیت باتری را کاهش داده و به ۲۹۰۰ میلی‌آمپر رسانده است. باتری کوچکتر به سونی اجازه‌داده است تا ضخامت گوشی را از ۷٫۳ میلی‌متر به ۶٫۹ میلی‌متر برساند.

Sony-Xperia-Z3


۱۰٫ سونی اکسپریا زد۴وی (Sony Xperia Z4v)

معرفی: ۱۶ ژوئن ۲۰۱۵ (۲۶ خرداد ۱۳۹۴)

در کنار معرفی اکسپریا زد۳پلاس، سونی از اکسپریا زد۴وی نیز رونمایی کرد. نسخه ورایزون آخرین گوشی سونی ضخیم‌تر و سنگین‌تر از اکسپریا زد۳پلاس است. این گوشی ۸٫۶ میلی‌متر در برابر ۶٫۹ میلی‌متر ضخامت و ۱۶۰ گرم در برابر ۱۴۴ گرم وزن دارد. با ضخیم‌ترشدن و سنگین‌ترشدن گوشی، ظرفیت باتری به ۳۰۰۰ میلی‌آمپر رسیده است و از شارژ سریع ۲ نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای صفحه‌نمایش کواد اچ‌دی با تراکم پیکسلی ۵۶۴pp است.

تفاوت دیگری در این تلفن نسبت به اکسپریا زد۳پلاس وجود ندارد. از مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۱۰، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و اسلات میکرو‌اس‌دی کارت اشاره کرد. دوربین عقب این گوشی ۲۰٫۷ مگاپیکسلی است که می‌تواند ویدیوهای ۴K در ۳۰ فریم بر ثانیه را ثبت کند. دوربین جلوی این گوشی نیز ۵ مگاپیکسلی است.

Sony-Xperia-Z4v


۱۱٫ میزو ام‌ایکس۵ (Meizu MX5)

معرفی: ۳۰ ژوئن ۲۰۱۵ (۹ تیر ۱۳۹۴)

ام‌ایکس۵ جدید به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p مجهزشده است. این گوشی دارای سیستم‌عامل اندروید آبنبات‌چوبی با رابط کاربری FlyMe میزو است. میزو ام‌ایکس۵ یک بدنه فلزی باریک دارد. پردازنده این گوشی، مدیاتک Helio X10 جدید است و دوربین عقب این گوشی ۲۰ مگاپیکسل است که برای عکاسی خوب به نظر می‌رسد.

Meizu-MX5


خب سراغ نظرسنجی می‌رویم:

[poll id=”101″]

به دلیل این‌که اکسپریا زد۴وی مخصوص اپراتور ورایزون است و به صورت جهانی عرضه نمی‌شود، در نظرسنجی تنها اکسپریا زد۳پلاس وجود دارد.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/All-the-flagship-smartphones-and-tablets-of-H1-2015-in-one-place_id71140″ target=”blank” background=”#377431″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
121 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
h26m76

ایسوس خدایی به سرعت داره خودشو بالا میکشه به نظرم زنفون ۲ حرف زیادی برا گفتن داشته باشه
با توجه به بررسی ترنجی که دیروز وامسب گذاشت من زد ۳ + رو میپسندم
البته زد ۴ وی برای ایران نیست
تنها تبلت این لیست زد۴ که باید وایسیم که ایپد بیاد بعد نظر بدیم

Amir Sepehr Ghasedi

همشون عالین به جز گوشی ها و تبلت های مذخرف سونی. S6و G4

✰ BARDIYA ✰

سوپر ترول یعنی ایشون!!!!!!!!!! :wacko:

Amir Sepehr Ghasedi

باشه من سوپر ترول!! ولی شما چند تا از افتخارات سونی را میشه نام ببری:))
حالا افتخارات سامسونگ:
۱٫ هفتمین برند معتبر دنیا
۲٫ پردرآمدترین برند فناوری دنیا در سال ۲۰۱۴ با ۱۸۷ میلیارد دلار درآمد
۳٫ میزان دارایی سامسونگ و همچنین تعداد کارمندانش از مجموع دارایی ها و تعداد کارمندان اپل و مایکروسافت و گوگل بیشتره.
۴٫ بزرگترین تولید کننده موبایل دنیا
۵٫ بزرگ ترین تولید کننده تلویزیون دنیا از سال ۲۰۰۶
۶٫ دومین تولید کننده بزرگ چیپست در دنیا
و

✰ BARDIYA ✰

Amir Sepehr Ghasedi
با همین افتخاراتت خوش باش دوست عزیز فقط لطفا ترول بازی در نیار زیر پست ها همین!! :good:

Moazez

آخ آخ آخ چقدر فشار زندگی روی ایشون از طرف سونی زیاده.

حامی اندروید

سامسونگ جان اینقدر گوشی نزن شرکت باش ( معادل عبارت آدم باش ! ) . اینقدر Edge زدی این سری رو هم لوس کردی ! خیلی شرکت مزخرفی شدی فقط همین !

Ali SONY

والا اینقدر گوشی زده که هر کسی دستشه حتی کارگر افغانی محلمون هم گرند سامسونگ داره
دیگه خز شد سامسونگ برید یکم از برندهای دیگه و باکلاس مث سونی استفاده کنید که کیفیت دارن

negar

لطفا حرف نژادپرستانه نزن دوست من،کارگر افغانی هم آدمه؛شعور و انسانیت میزان یک آدمه نه قومیت وسواد :rose:

Ali SONY

من منظوری نداشتم میگم که فقط هر کسی دستشه و خز شده
اتفاق خیلی هم آدمای خوبی هستن و ماهم کمکشون میکنیم :yes:

(Abbas Askari(Feili

خانم نگار میخوای بگی که منم روشنفکرم

حامی اندروید

خیلی لوس شده صنعت موبایل الحق ! باید مثل کنیسولهای بازی بشه بنظرم هر ۳ _۴ سال یه بار پرچمدار معرفی کنن.

quality-man

کاربر ali sony من هم یه افغانی هستم، و اصلا نتونستم این حرفتون رو درک کنم، منظورتون از این که برندی دست کارگر افغانی باشه چیه؟ شاید اون کارگر افغانی اگه شرایط شما رو داشت، از خیلیا موقعیت کاری بهتری داشت و الان شما بهش این حرف رو نمی زدید. نمی دونم این روزا بر چه اساس و معیاری دیگران رو مورد قضاوت قرار می دهیم ولی بهتره یه لحظه هم خودمون رو جای کسی که می خوایم مورد قضاوت قرار بدیم، فرض کنیم شاید دنیا جای بهتری برای زندگی بشه!

negar

(Abbas Askari(Feili دوست عزیز،فکر نمیکنم به ضرر یا سود شما باشه چه روشنفکر باشم یا نباشم :rose:

behnam_30

(Abbas Askari(Feili ببین معلومه خیلی کمبود محبت داریا از طرز صحبت کردنت مشخصه در ضمن لیاقت کسی مثل تو همین طرز فکریه که داری امیدوارم به راه راست هدایت شی.در ضمن اینجا جای نظر دادن در مورد تکنولوژیه نه چیز دیگه ای.

hossein_z3

شما هم خوبی ، فقط من هرجی فکر میکنم که بفهمم که چه انگیزه ای داری نمیفهمم

(Abbas Askari(Feili

فقط
بهترین تبلت جهان:xperia z4 tablet
بهترین گوشی جهان:xperia z3 plus

Ali SONY

دقیقا از هر نظر
فقط یکم کوالکام خرابش کرد که بازم سونی اینقدر خوبی داره که اون فراموش میشه موقع استفاده از محصولاتش :yes:

(Abbas Askari(Feili

خدایی کوالکام بهترین چیپست ها رو میزنه فقط گرماش زیاد بود که سونی اونو بطور کامل حل کرد و الان دماش از s6 کمتره

Blue Tech

باشههه
میگم بهش
:bye:

mehrdad296

خب اس ۶ برترین هست فعلا باید دید اینده چه خواهد شد

(Abbas Askari(Feili

یکی تو راست میگی یکی هم چوپان دروغگو

Ho3ein GoDZila

سونی خاصههه

hossein_z3

امسال سونی قدرتمند ظاهر شده راضیم ازت سونی جان :heart:

HEDAYAT

از نظر من xperia z4 tablet واقعا یکی از بی نقص ترین و بهترین تبلت های بازار هست!
گرچه از نظر sony من میتوانست صفحه نمایش “بهتری “برای این تبلت در نظر بگیرد (صفحه نمایش خوب است اما عالی نیست!)
گوشی هم از نظر من iPhone 6 کامل ترین بود اما فکر کنم زیادی قدیمیست ؛)اما فکر کنم اگر مشکل گرمای xperia z3 plus حل شده باشد، با اینکه در همه عرصه ها “بهترین” نیست،اما بی نقص ترین هست!

مچکر از همه دوستان

mohsen

صد در صد اس۶ و اس۶ اج.
سونی که بخاری زده…
هیچی.
ایسوس هنوز جای کار داره.
اونم هیچی.
ژیائومی که از نزدیک باهاش کار نکردم و اصلا پخش جهانی نشده.
هیچی به هیچی…
با اختلاف آشکار اس۶ .
سامسونگ…..The next is now….

(Abbas Askari(Feili

ببین سونی دماشو کنترل کرده حتی از s6 هم دماش کمتره،دوربین هم که بهتره،صفحه نمایشش هم بهتره،طراحی بهتره،ضد آب و…
پس الان s6 در مقابل z3 plus چی داره بگه

Blue Tech

بعله قطعا کنترل کرده دما رو
اون کنترل دمایی رو که سونی کرد عمه ی ناصر الدین شاه هم بلد بود
وقتی ۸۱۰ رو انقدر ضعیف کرد بایدم دماش کنترل شه
http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z3plus-review-1261p5.php
مثله اینکه وقتی داشتین این پست رو میخوندین فقط به دمای سونی نگاه کردین و اون رده بندیی که داشته تو بنچ مارک رو ندیدین
https://toranji.ir/تست-گرما-بنچمارک-و-احتقان-پرچمداران-۲۰۱۵/
در مورد صفحه نمایش واقعا سونی پیشرفت کرده ولی هنوز برتری کلی نداره به AMOLED یه جاهایی بهتره یه جاهایی بدتر
تو باتریم که
he he he…
https://toranji.ir/عمر-باتری-سونی-اکسپریا-زد-۳-پلاس-sony-xperia-z3-مشخ/
تو دوربینم که میشه گفت تنها برتری که داره همئن روشنایی بیشترش باشه و گرنه هم تو فیلم نویزش بیشتر بود هم صداش بدتر تو عکاسیم اونی که زاویه دید بازتر داشت و هی میگفتین سونیه تو فیلم معلوم شد که دقیقا برعکس اون اس۶ بود
تو صدا هم خب قبول دارم صداش بلندتره
راستی شنیدم Z3+ گوریلا گلاس نداره!؟ دراپ تستاش اومده!؟
تازه سنسور اثر انگشت هم که نداره
ولی درکل زی۳ + با اینکه به عنوان ورژن ارتقا یافته ای از زی ۳ معرفی شد نسبت به زی های دیگه پیشرفت بسیار چشمگیرتری داشت
سونی داره راهش رو پیدا میکنه

(Abbas Askari(Feili

اعداد و ارقام چه فایده ای داره،عمل مهمه که z3 plus بهتره،s6 حتی نمیتونه بازی gta را قشنگ اجرا کنه و مشکل مدیریت رم هم داره
صفحه نمایش هم z3 plus کاملا بهتر بود و بعضی جاها که جزئیات کمتر بود بخاطر روشنایی بالاش بود و اگر روشنایی رو برابر میکردن جزئیات تو z3 plus بیشتر بود
باتری هم سونی قراره یه آپدیت بده که خیلی بهتر میشه
دوربین که میگی نویزش بیشتر بود بخاطر روشنایش خیلی بیشتر از s6 بود و کاملا طبیعی
زاویه دید هم خود آقای عط.ایی توضیح داده برو ببین وگرنه زاویه دید تو z3 plus از s6 بیشتره
Shatter Proof و Scratch Resistance از گوریلا گلس مقاومتش خیلی بیشتره

MEGA08

اولا صفحه نمایش یه چیز سلیقه ایه. این که بگیم سونی بهتره یا الجی یا سامسونگ به طرف بستگی داره. که چجور صفحه نمایشی بخواد.
تو کنترل دما که میگی از اس۶ خنک تر بود نه عزیزم. اول اپله که واقعا اپله پردازنده ی اینتل فوقالعاده کار کرد.
اگه با پایین آوردن کالاک پردازنده قرار بود پردازنده ای خنک شده هرکی این کارو میکرد به مراتب بهتر از سونیو اچ تی سی میشد

پویا رحمانی

دوستان عزیزم یه خواهشی که ازتون دارم اجازه بدید در این پست آرامش حفظ بشه و همه چی دوستانه پیش بره
محصولاتی که در بالا می بینید بهترین های ۲۰۱۵ هستن و در این شکی نیست هریک مزایا و معایب خودشون رو دارن هیچکدوم محصول کاملی نیست و میشه ایراد گرفت پس زیاد رو این موضوع حساس نشید. باور کنید من خودم نمیدونم به کدوم رای بدم از بس همشون عالین (((:
ممنونم از همگی

Mehdi69

من چند وقته سرم شلوغه به سایت سر میزنم و پیگیر اخبار هستم اما زمان کامنت دادن ندارم جا داره از همینجا از تمام نویسندگان ت رنجی تشکر کنم تو ایران بهترینید

MEGA08

خودت با جفتشون ار کردی بازی کردی که میگی. عایا
اگه از رو فیلم یا تصویر میگی . بیخیل قضیه شو.
تا وقتی با چیزی شخصا کار نکردیم چیزی نگیم بهتره داداش
موفق باشی

حمید

ایشون نویسنده سایت هستن،

پویا رحمانی

چشم هرچی شما بگید (((:

Moazez

اگه z3+ خوب نیست پس s6 که زیرشه چه مزخرفیه؟!!

Blue Tech

شما فکر کن اس۶ مضخرف
شما فک کن اس۶ زیر زی۳+
اون بالا که فعلا بیش از نصف زدن اس۶

Mehrshad.HTC

من بیام یه نظر کارشناسانه بدم برم تا دوباره سایت ارور ۵۰۴ نداد :wacko:
بنده بهترین رو m9 . s6 . g4 . z3 plus میدونم
هر کدوم از یه لحاظ قدرت بیشتری دارن و بهترن ….
خودتونم میدونید در چه زمینه هایی
برتر یعنی در همه زمینه ها بهتر بودن من گوشی اینجا نمیبینم همچین خاصیتی داشته باشه
خودم خیلی از m9 راضیم دوستم ندارم زیاد با اینو اون مقایسش کنم چون لذت کار کردن با گوشی از بین میره و حسرت داشتن اون یکی رو میخوری
ولی اگه بخوام رتبه بندی کنم
۱-s6
۲-z3 plus و m9
۳-g4
…..
کسی هم ادعا داره گوشی کمپانی محبوبش از همه نظر از بقیه بهتره بیاد من جوابشو میدم 🙂

Reza ANDROID

این موبایل های اشغال چی هستن دیگه!
فقط اس ۶ و جی ۴

Ehsan.YZ

یه حرف حق میزنم فقط حمله نکنید
سونی اسمون بره بیاد زمین باز شرکت های غولی مثه اپل وسامسونگ و الجی دهنشو اسفالت میکنن :yes:
اصلا فک نکنم کسی سونی رو با این غول ها مقایسه کنه جز ترول های محترم :whistle:

Mehdi69

سوالی که پیش میاد کی اسباب بازی اینو ورداشته؟؟آقا اون اس۶ که برداشتی مال ایشونه بده باهاش خوش باشه داره گریه میکنه .راست میگی ترنجی نشون داد مقایسه سونی با اونا اصلا درست نیس ممنون ترنجی

arash

اره دقیقا نباید سونی با دامدونگ مقایسه کرد چون واسه سونی افت داره که این شرکت ژاپنی بایه شرکت تقلیدکار مقایسه شه و ازون خیلی بهتره! اصن تکنولوژی ژاپن با کره رو جز ترولایی مثه شما مقایسه میکنن! اینو که دیگه همه میدوونن!

arash

اره دقیقا نباید سونی با دامدونگ مقایسه کرد چون واسه سونی افت داره که این شرکت ژاپنی بایه شرکت تقلیدکار مقایسه و ازون خیلی بهتره! اصن تکنولوژی ژاپن با کره رو جز ترولایی مثه شما مقایسه میکنن! اینو که دیگه همه میدوونن!

shahab

نه جون مادرت بیا سونی رو با شرکت مینو و اشی مشی مقایسه کن، والا :yahoo:

shahab

بعضی ها یا خیلی رو دارن یا خودشونو زدن کوچه علی چپ یا کلا از دنیای تکنولوژی نمیدونن همینطور اومدن نظر بدن، احترام به شرکتها یادتون نره، همشون محترمن، چار پنچ تای اول لیست رو میگم :good:

Moazez

من فقط از این تعجبم آسمون کدوم کشور زرده و از اون مهمتر کی برج ایفل زنگ زده؟!!! از صبح فکرم مشغوله. سامسونگ بهترینه وقتی حتی میتپنه در خلقت خدا دخالت کنه و رنگ ابر و برف و مه و خورشید و فلک رو عوض کنه. سونی که نمیتونه تو کار خدا دخالت کنه فقط سامسونگ میتونه پس این دوستمون درست میگه سامسونگ بهترینه!!!!

MEGA08

نه اینکه مقایسه نکنن. همشون در نوع خودشون برتریهایی دارن ولی هنوز راه داره بخواد به پای اپل و سامسونگ و الجی برسه.
سونی متاسفانه از دور خارج شده که بین ۱۰ تولید کننده ی موبایلم نبود. امیدواریم برگرده. سامسونگ با اینکه بعضی چیزا رو کپی میکنه ولی خود همین کارو اگه شرکتای دیگه بلدن انجام بدن. سنسور اثر انگشتو آورد به اندروید . بعدش اسکی رفتن بقیه ی شرکتا.
الان ایسوس خیلی خوب پیش میره.
صفحه نمایش خوب سخت افزار عالی.
خلاصه هرکی صفحه نمایش براش مهمه من ندیدم سمت سونی برن .با اینکه یکی از بزرگترین تولید کنندگان صفحه نمایش بود .۴-۵ سال پیش

Moazez

چی میگی دوست عزیز هرکی صفحه نمایش براش مهم من ندیدیم سمت سونی بره؟!!! اگه قرار بود هرکسی بدونه صفحه نمایش سونی بهترینه که الان همه حرفه ای بودن. خیلی از گیگ های حرفه ای این سایت امروز فهمیدن سونی بهترین صفحه نمایشو داره!! از مردم عادی و آماتور چه انتظاری داری؟!! از لحاظ فروش هم بله سونی کم میفروشه ولی نسبت به تعداد تولیدش میفروشه که با تاسیس کارخونه در هند قصد داره تولیدو زیاد کنه. مهم کیفیته نه تعداد فروش.

Shahspik

🙂 آدم جرات نمیکنه نظر بده

SAMAN_H

به نظر من کم نقص ترین گجت تو این لیست Xperia z4 tablet هستش
شایسته ترین گوشی هم به نظر من اول g4 بعد z3 plus و M9 در آخر s6

mehrdad296

شایسته فقط واسه سامسونگه و اس شش باقی رو براساس جدول فروش محاسبه کنید جایگاه هرکدوم معلوم میشه

shahab

چه تحلیل ناقصی :wacko:

Blue Tech

تحلیل کامل میخوای تو جواب اون دوستتون دادم

shahab

من کاری به اس سیکس ندارم موضوع اینکه میگه نسبت به فروش خوبی اسمارت فونها رو مقایسه کنید رو میگم مثلا میزیو با فروش بالاتر لابد بهتر از z3 + ته جدوله، مگه همچی به فروشه؟ :wacko:

Blue Tech

فروش یه بخشیش خواص محصوله
یه بخشیش بازار یابی
یه بخشیش ذهنیت از نسل های قبلی
ولی در کل بگم سونی امسال بهتر عملکرده از نظر من :rose:
یکم مارو به دردسر انداخته :whistle:
امسال اصولا باید پیشرفت کنه :yes:

milad7

با توجه به برخی از کامنت های فن های سونی لازم دونستم یک سری نکات را که برای خیلی از کاربرا میتونه مفید باشه توضیح بدم:

در مورد برند سونی …تاریخچه عملکرد مالی و تکنیکال این برند موجوده و یکی از ضعیفترینای دنیای الکترونیکه.

مقام ۱۵ ام در تولید تلفن همراه ( این مقام هر روز داره پایینتر میاد )
سود عملیاتی ۲۰۱۴ زیر صفر ! اونم نه یکم بلکه بیش از ۲ میلیارد دلار زیان !
بقیه محصولات برند سونی وضعیتی مشابه یا بدتر
از دنیای کامپیوتر و لپ تاپ پارسال رسما خداحافظی کرد و بعد از ورشکستگی حتی برند و علامت تجاریش رو کسی قبول نکرد نگه داره.
وایو و لپ تاپهای سونی کلا حذف شد.

در بخش تلویزیون سهم بازار بسیار کوچک.
تولید پنلهای نمایشگر تعطیل شده و داره از یکسری تولید کننده دیگه پنل میخره و قطعات سرهم میکنه اونم زیان ده .

لوازم صوتی تصویریش که چند سال پیش تعطیل شد و در اثر ورشکستگی برندش به چند تا تولید کننده چینی رسید.

شما بجای اخبار و شایعات ( عموما از تنور اکسپرین بلاگ و مشتقاتش در میاد ) یه مدت اخبار و ارقام چند تا موسسه آمار جهانی رو پیگیری میکردید متوجه تمام این موارد میشدید .

برندی که در کل تاریخچه اش یدونه نیمه هادی ساده نساخته.
خط تولید که سهله خط مونتاژ هم نداره ( جهت اطلاعتون قطعات مورد استفاده در دستگاههای سونی از چند سازنده عمومی در اقصی نقاط دنیا تامین میشه.
به چند تا مونتاژ کار عمومی در چین و بعضا جنوب شرقی آسیا تحویل داده میشه.
سونی کار طراحی بدنه و پکینگ این محصولات آماده رو انجام میده که این رو تازه کارهای چینی دارن بهتر انجام میدن)

بیشترین نوآوری در بخش الکترونیک از تجهیزات مخابراتی و فضایی بگیرید تا تکنیک و پروسس ساخت ویفرهای نیمه هادی تحقیقاتی-صنعتی-تجاری و نظامی دنیا توسط سامسونگ انجام میشه.
اینا تکنولوژی پایه بود
در عین حال همین سامسونگ در زمینه محصولات آماده و سرهم شده تجاری هم باز برند اول دنیاست
چه در زمینه ابزارهای دیجیتال مثل موبایل و کامپیوتر و بردهای سرور و پردازنده و خطوط کنترل صنعتی.
چه در زمینه لوازم صوتی تصویری چه لوازم خانگی
چه خیلی بخشهای دیگه صنایع سنگین.

Mehdi69

فقط همین یه جمله واسه تو بسه که کل حرفات رد شه سونی هنوز سهام داره وایو و لپ تاپ ها هنوزم با برند وایو ساخته و عرضه میشن

Ali SONY

ببین آقا میلاد
شما که انقدر اطلاعاتت بالاس و قویه
و میگی سونی یه نیمه هادی هم نساخته
پیشنهاد میکنم یه سر برو تو دنیای بزرگ اینترنت یه جستجوی ساده بزن
“پردازنده cell”
همونی که توی ps2 گذاشته شد یه مدلش و توی ps3 هم گذاشتش سونی و طراحیش هم کار خود سونی با توشیبا بود که بعد شرکت فوق العاااااااده IBM خیانت کرد و رفت با مایکروسافت!
خب برو اینم به مجموعه اطلاعاتت اضافه کن :yes:

Ali SONY

راستی سونی توی بخش تلویزیون هم چون گرون تره کمتر فروش داره!
الان هرکیو مییبنی میره ال جی یا سامسونگ میخره بخاطر اینه که نسبت به سونی ۵۰۰ هزار الی ۱ میلیون ارزون تره!
پس نگو پنلشو بقیه میزنن و مونتاژ میکنه!
اگه اینطور بود گرون تر نبود
سونی خودش خط تولید پنل تو ژاپن داره و توی مالزی مونتاژ میکنه!

تو بخش VAIO هم ۵ درصد سهام داره که اونم به موقعش برمیگردونه :yes:
بعدم چی میگی شما؟ علامت تجاریشو کسی قبول نکرد؟ پس این لپ تاپ های وایو که تولید میشه الان چیه؟

والا ما هر سال داریم میبینم که فروشش بیشتر و ضرر دهیش کمتر میشه و امیدوارتر میشه سونی تو بخش موبایل شما چطوری میگی هرسال داره رتبه اش میاد پایین! سونی بعضی کشورها رتبه دوم و سوم فروش موبایل رو داره

سنسور دوربین هم با PS4 که وضعش توپه توپه در حدی که داره خط تولید سنسور جدید تو ژاپن راه اندازی میکنه

لوازم صوتیش هم سرجاشه برو محصولاتی مث سری SHAKE یا هدفون های واکمن یا سری MDR رو ببین

و در آخر بگم که سونی یکی از بزرگترین و یکی از غول های تکنولوژی دنیاس که الان یکم تضعیف شده ولی دوباره داره جون میگیره، سابقه اش هم خیلی عالیه و شما داری برعکس میگی! شرکتی که با محصولاتش و اختراعاتش که دنیای تکنولوژی رو متحول کرد و تو زندگی هممون تاثیر داشت رو نمیتونی تاریخچه اشو ضغیف خطاب کنی

(Abbas Askari(Feili

یکی اینو از پریز بکشه بیرون تا خاموش شه
همش داره چرتو پرت میگه

str011

ادای همه چیز دونو در نیار که اصلا چیزی نمیدونی.
حتی نمیدونی که برند وایو وجود داره
حتی نمیدونی پردازنده ps vita ساخت خود سونیه
تو تلویزیون که به هرکی میگم تلویزیون چه مارکی خوبه میگن سونی.میگن چی میخوای بخری میگه یا سامسونگ یا الجی .میپرسم چرا میگن تلویزیون سونی گزونه ماله پول داراست.
مقام ۱۵؟؟واسه خودت فقط یه چی میگی که بقیه که نمیدونن بگن به به چه چه چقدر داناست یا ترول های دیگه سامسونگ یه لایک به پستت بزارن.نه عمو مردومو خر فرض نکن تا با ۴ تا اراجیف تو بگن آره سامسونگ خوبه.
وقتی اسم سامسونگو میشنوم نا خود آگاه ذهنم میره طرف یخچال خونمون که ۱۰ بار برفک زدو فقط داره صدا میده
تو حتی نمیدونی سونی خودش یکی از اعضای ژاپن دیسپلیه
خداااااااااااااا این ایرانیا چشونه؟؟
یعنی اینا تبلیغ ضد ایرانیه سامسونگ واسه گلکسی تببو یادشون رفته؟
غیرتو بنازم

Moazez

کلا چیزی از سونی نمیدونی. اونی که بهترین tv های دنیارو میسازه کیه؟اونی که تلویزیوناش هرسال دارن جایزه بهترین tv سالو میگیرن کیه؟اونی که بیشترین ثبت پتنت در صنعت صفحه نمایش و تلویزیونو ثبت کرده کیه؟!!! اونی که مانیتورهاش در رده فوق حرفه ای قرار میگیرن کیه؟! اونی که در بخش نیمه هادی پردازنده برای تلویزیون با نام x reality pro و در بخش دوربین پردازنده bionz میسازه کیه؟ اونی که بهترین دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری و سنسورهای جهانو میسازه کیه؟ اونی که بهترین سیستم صوتی اتومبیل و سیستم خانگی با اسم shake میسازه کیه؟!! اونی که ۵ تا کارخونه عظیم باتری سازی در کشورهای لهستان،کره،اندونزی،مالزی و چین داره کیه؟ اونی که فیلمهای هالیوود رو میسازه و سلطان بلامناضع هالیوود هست مگه سونی پیکچرز نیست؟ اونی که صنعت موسیقی دنیا دستشه مگه سونی موزیک نیست؟ اونی که بهترین هدست و هدفونهای دنیارو میسازه و جزو ۵ برند برتر هدفون سازی دنیاست مگه سونی نیست؟!! اونی که بیشترین ثبت پتنت دنیا در صنعت الکترونیکو ثبت میکنه و جزو ۴ برند برتر تو این قضیه هست مگه سونی نیست. مگه سونی بزرگترین سهامدار بهترین کارخونه صفحه نمایش سازی بنام jdi و joled نیست؟!!! پسر خوب اینارو دیگه جای دیگه نگو.اونی که صنعت گیم و کنسول دستشه مگه سونی نیست؟!سونی انقدر داره که حد نداره. الانم خداروشکر تمامی بخشهاش در حال سود دهی هستند بغیر از موبایل که اونم رو به رشده آمارش و جدیدن یه کارخونه جدید در هند تاسیس کرده تا آمار تولید و فروشش بره بالا و پاسخگو باشه.

arash

اقای milad7 حرفای شمارو ترولایی مثل خودت باور میکنن! جوابایی که دوستان بهت دادنو بخون تا با این حرفات مایه خنده دیگران نشی!

حسین

میلاد خان خسته نشدی هی اکانتتو می بندن باز اکانت می سازی و میای این خزعبلات رو سر هم می کنی. ماشالله طومار هم نوشته که هر کی ندونه فک کنه یه علامه دنیای تکنولوژی هست !!!

Hobab

خواهش میکنم نظرم پاک نشه تا من ایشونو روشن کنم

عزیزم میلاد جان
داداشم

ی نگا به پشت گوشیت بنداز
ی چیزی میبینی که ساخت سونیه
اسمش سنسور دوربینه
این هیچی
برش گردون باز
صفحشو که میبینی
اسمش سوپر اِمولده و تکنولوژی ساختش ماله سونیه
آها به نظرت پردازنده یکی از ماهواره های ناسا چی میتونه باشه؟؟
ن سامسونگ ن اینتل ن هیچی
پردازنده ps1 دقت کن ps1
ماله سونیه
بازم بگم؟؟
و و و
اون طرح انقلابیه s6سامسونگم که کپیه همون طرحیه که تو و امثالت میگفتین کاشی
همین شیشه و فلز خودمون
ببین اینایی که واست سامسونگ آرزوعه واسه سونی خاطرس
اوکی؟؟

shahab_m

منم یه بی ربط بگم چون به من طرفدار اپلم فشار اومد :negative:
شاید باورتون نشه مخترع یا سازنده CD همین سونی بوده! حالا از فلاپی دیسک و والکمن و کنسول مستقل بازی بگذریم!! واقعا هنوز کیفیت صدای موسیقی و تلویزیون هر کسی رو حتی خود شما رو فقط یاد سونی میندازه! شدیدا امیدوارم و منتظر به اوج رسیدن دوباره این شرکت هستم. :rose:

Ali SONY

بچه ها فک کنم دیگه این آقا میلاد جرات نکنه نظر بده :whistle: :whistle: :whistle:

HEDAYAT

برای کامنتم عذر میخوام آقای رحمانی ، درسته ممکن بود درگیری رخ بده؛)

مچکر از زحمات شما

Myxperia

رتبه بندی :
۱-Z3 plus
۲- LG G4
۳-M9
۴-S6

MEGA08

😀

Blue Tech

شما حرص نخور ایشون بنا به سلیقشون رده بندی کردن
شما اس۶ دوس داری اس۶ میخری
ایشون زی۳ +
سلیقه ها متفاوت
اگه هم قرار باشه کسی ضرر کنه اونی ضرر میکنه که سلیقش مشکل داشته :yes:

Mehrshad.HTC

الان یه خبر خوندم اپدیت واسه g4 اومده تاچم بهتر میکنه

supersmart

بیارم ناپلئونی ره؟؟؟ 😉

SAMSUNG 2015

بلاشک شاهکارهای تمام عیار ۶ ماهه ی اول امسال دنیای موبایل اس۶ و اس۶ اج هستند و بس! B-)

۶ ماهه ی دوم هم که مشخصه نیازی به گفتن نیست. B-)

str011

شاهکار؟؟
مگه داریم؟؟
مگه میشه؟؟
باشه بهش میگم

Blue Tech

پسر خجالت بکش
اصلا گور بابای S6 و Z3+ چه معنی داره چیزیو که من گفتم کپی کنی :negative:
من اونو پتنت کرده بودم :yahoo:

MEGA08

همه ی گوشیها خوبن سونی و اچ تی سی مشکل داغ شدن زیادو نداشتن خیلی خوب بودن. سامسونگ اگه مشکل مدیریت رم نداشت( با این حال بازم از همه بهتر بوده) ایسوس نداشتن لرزشگیر.
ولی ایسوس به نظرم خیلی خوبه . پتانسیل بالایی داره

supersmart

درسته قدرت اس۶ بیشتر از جی۴ هس

ولی جی۴ هم کافیه و صفحه نمایش و دوربین فوق العاده ای داره

در کل این اسنپ۸۱۰ خیلی وقت الجی رو گرفت

OMID SONY BAZ

این نگار یه کم دیگه پیش بره تعداد لایک هاش بیش از همه ی کاربرا میشه
من یه سوال دارم،چرا دیر نشون میداد درصدو؟من،خودم،بابام برادرام به سونی رای دادیم ولی نیومد،ولی به سامسونگ رای دادیم اومد(خخخخخخ)،این همه فن سونی. میشن ۲۴ نفر؟

K.m

یا خدا چقدر کامنت نویس تمام وقت داره سونی تو ایران.بیخود نیست وضعش اینجور شد.میگن تبلیغ نداره.!!!جالب اینجاست همزمان با ورود گوشیش به ایران تعداد نونهالانی که از جایی به اینجا کوچ کردن زیاد شد.جوری که طرفدارای واقعی سونی گم شدن داخلشون.آقایون به ظااهر محترم :اینو آویزه گوشتون کنید،کسی موقع خرید به نظرات شما فکر نمیکنه،پس خودتون رو خسته نکنید.محترمانه نظرتون رو بدید،به بقیه برندها هم کار نداشته باشید.

Moazez

کجا بودی عزیزم که نابود شدن سامسونگتو ببینی؟!!

K.m

مشکلی پیش اومده بود عزیز دلم معزز :heart:
اه قلقلی باز جفتک زدی! مردک مجبوری حرف مفت بزنی!تو پیشه خودت فکر کن میتونی بشینی رو سامسونگ.حالت خوب باشه کاری نداره برات.توانایی شو داری. :whistle:

K.m

معزز عروسک قصه من،اولا شما رو نمیدونم اما من موقعی که یه سر سوزن مال خودم نیست،جزو دارایی هام حسابش نمیکنم،این برا سامسونگم که گفتی
دوما این مقایسه که بیایی از صفحه عکس بگیری خیلی اشتباه بهش وارده.
سوما من تو ۵s,g3 عکسایی که سفید رو نشون داده بود نگاه کردم .و گذاشتم پیش رنگهایی که گوشی ام اس۶ از رنگ سفید نشون میده،مطلقا شبیه چیزی که تو عکس بود،نبود.مشکل داره تو نشون دادن سفید اما نه به این خستگیه عکسا.چهارم:به جاش سونی رسما رنگ سیاه رو بنفش کرد،که بازم برمیگرده به عکاسی از صفحه.و همچنین جزییات پایین تر صفحه سونی که اونم ربط میدیم به نور زیاد

Moazez

انقدر شما دوتا دعوا نکنید باهم زشته. شوخی و عیب نداره ولی توهین و دعوا زشته

arash

جالب اینجاس که سامسونگ به ب یسری پول میده تا کامنت بنویسنو تبلیغ کنن! اینو دیگه همه میدونن ترول جان!که دامدونگ به هرروشی تبلیغ میکنه حتی…

K.m

پسرکم،چشمای کج و کوله ات رو باز کن نوشتم تو ایران.انگل های بیکار مثل تو زیاد هست.سونی هم فروشش تو ایران فاجعه است.فقط بگو کامنتی چند حساب میکنه فرزندم

K.m

آهان یادم رفته بود ،گندی که امثال تو لیگ ترتجی زدن رو کسی فراموش نکرده.پس زیپ دهان را کشیده و به بکپ.

Blue Tech

پسرم اونو که سونی کرده شما کامنتا رو نگاه کن طرفدارای سونی از همه بیشترن
حالا اون بالا رو نگاه کن تو نظر سنجی بیش از نصف افراد اس۶ رو انتخاب کردن

حسین

looool. گریه نکن برادر . هم تو دوربین هم تو گرما که این همه سونی رو تو این موارد مسخره می کردین . تو هر دو مورد زد اس ۶ جون جونیتون رو به خاک سیاه نشوند !!! موندم این عقده ها تون که تمومی نداره !!! همون طور که خودت میگی : آقایون به ظااهر محترم :اینو آویزه گوشتون کنید،کسی موقع خرید به نظرات شما فکر نمیکنه… .. کی هست که به خودت بگه !!

K.m

اولا به نکته جالبی اشاره کردی،از دیروز تمام انرژیتون رو گذاشتین که به همه بگید سونی بهتره،اما ارجاعت میدم به بالای صفحه که همون نکته ایی که بهتون گفته بودم،کسی به نظرات یکجانبه و سراسر دلقک بازی گوووووش نمیده.از قبیل سوسک شد،عنکبوت شد،له شد.چقدر انرژی گذاشتید :yes: حالا برو بشین یه گوشه فکر کن،کجای کاراتون اشتباهست.ترانه کی اشکاتو پاک میکنه رو هم بزار لازمت میشه 😥

K.m

پست صحفه نمایش باز نمیشه مجبورم اینجا خدمت چند نفری که در مورد رنگ برج ایفل توهم زده بودن.دم دستی ترین جایی که میشه رنگ برج ایفل رو دید ویکیپدیاست.اگر با عینک مخصوص معزز نرید،میبینید چیزی که سامسونگ نشون داده بیشتر به واقعیت برج نزدیکه تا چیزی که سونی نشون داده.اگر گوستاو ایفل بفهمه برجش رو سونی سفید کرده صد در صد شاکی میشه.

Moazez

اتفاقا برج ایفل همون چیزیه که سونی نشون داد.الان دیدم در عکسهاش. قبول کن باخت سامسونگ و خود سامسونگیا هم قبول کردن.در ضمن نور زیاد صفحه نمایش z3+ روی دوربین تاثیر منفی گذاشته بود و باعث شد دوربین نتونه جزئیات عکس در صفحه نمایش z3+ رو ثبت کنه و با این آسیبی هم که بهش رسید بازم اختلاف زیاد حفظ شد بینشون و z3+ برنده شد. شما چطور صفحه رو نتونستی باز کنی و تشخیص دادی ما کجارو میگیم؟!!

K.m

این نظر شماست و نمیتونی به من بسطش بدی،چیزی که من میبینم رنگی شبیه به چیزیه که اس۶ نشون داد..نظره شما هم محترم.در مورد قبول یا شکست باخت من به شخصه به این قضایا از دید فان نگاه میکنم و نه مرگ و زندگی.چون بنده و خیلی های دیگه مشکلات مهمتری از صفحه گوشی داریم.در ضمن تو هیچ کامنتی از هیچ طرفدار سامسونگ نوشته نشده ما باختیم،ما تسلیم،مارو اعدام نکنید.نهایتا مثله بعضی از کاربرای سونی گفتن یه جاهایی اون بهتر بود یه جاهایی اون یکی.در آخر خیلی از کاربرای قدیمی و فهیم سایت از جوی که راه افتاده راضی نیستن و جدا جرات نمیکنن حرفی بزنن.چون فوری پنج شیش نفر مثل زامبی به آدم حمله میکنن و هر چی لایقه خودشونه بار ملت میکنن.نمونه اش این قلقلی.کارش شده تا یه کاربر خانم نظر میزاره یه چیزی بپرونه،یه حرفی بارش بشه برگرده. اینقدر فشار به خودتون نیارید.

K.m

در ضمن گل پسر اون آسیب کذایی به هر دو تا گوشی میاد.آهان فقط به سونی فشار میده

Mehdi69

احتمالا گوشیت سامسونگه که برج ایفل رو هم اون رنگی میینی

K.m

نه گلم با آیفون ۵s دیده شد،صرفا جهت اطلاعات عمومیت

mehdi sami

رده بندی من
۱_ s6/s6 edge
۲_G4
۳_M9
۴_ Others…

Moazez

رده بندی من:
۱- z3+
۲- tabletz4
۳- g4
۴- m9
۶- ASUS Zenfone 2
۷- lg g felex
Xiaomi Mi Note & Mi Note -8
Huawei P8 -9
Meizu MX5-10

K.m

خدمت رییس پلیس فتا آقای معزز عارضم با اچازه ات ساعت حدود یازده از مغازه رفیقم وصل شدم و دوتا کامنت هم گذاشتم.با اینکه لازم نمیدیدم برات توضیح بدم،اما گفتم بزار بگم بهش بنده خدا فکر نکنه رقیب براش پیدا شده.حال ندارم من هم مثل تو نظرم در مورد گوشیها رو بزارم.با اجازه ات همینجا مینویسم:
اول s6
دوم g4
سوم m9
و…… :yes: other

حسین

چه جالبه تو آدر باشی و سامسونگ رو به زمین گرم بشونیش . این شاهکاره دیگه !!!
کی بود این همه پز دوربین و گرم نشدن سامسونگ رو می داد و می گفت شاهکاره !!! خوب شاهکار ندیده این دیگه !
برو یه بار دیگه تست دوربین و گرمای موبایلا رو ببین و شاید خدا به راه راست هدایتت کرد !!

Blue Tech

دوربینش که هنوزم بهترینه قبول نداری صبر کن توجیهت میکنم چن روز دیگه
گرماشم که ۲درجه باهم اختلاف دارن تازه سونی نابود کرده سی پی یوش رو والا دسته شما ها تا چن روز قبل ۲۰درجه اختلاف براش ملایم بود
باتریو چی میگی که سرش شوق مرگ شده بودین
صفحه نمایشم پیشرفت کردین واقعا ولی هنوز نبردین
البته که به خیال خودتون بردین
اثر انگشتم که ندارین راجع بهش بحث کنیم 😥

Black Scorpion

از زنفون و g4 خوشم اومد ولی هنوز مونده تا به s6 برسن .اول s6 بعد g4 بعدش one m9 و zenfone و بعدش بقیه حال ندارم بنویسم همون other

raminrx7

متاسفم واسه بعضیا
که اجازه نمیدن حتی کسی نظرشو بگه
اقای مخملی میشه شرایط بلاک شدنو بگین؟؟

صدرا مخملی

دوست عزیزمون بلاک شدند رامین جان

ايليا زندى

خب یه سوال اول بپرسم ببخشیدا اما چرا زى ترى + رو جز بهترین اسمارتفون ها گذاشتید باید جز بهترین بخارى هاى سال مى بود حالا اشکال نداره

خب بریم سراغ نظر سنجى طرف علیلم باشه مى دونه که جى۴ و اس۶ بهترینن خب بین جى۴ و اس ۶ بیشتر سلیقس و من اس ۶ بیشتر میپسندم
واقعا سونى براى ورشکست نشدن به بعضى از این کاربراى ترنجى نیاز داره

١_اس۶
٢_جى٢
٣_ الجى جى فلکس ٢
۴_ ام ٩
۵_zenfone 2
۶_ پى هشت
٧_mx5
٨_mi note
بقیه هم تو others

دوستان سونى بنجمبن برن تو سایت مسخرشون به همه بگن بیاین به سونى راى بدین حد اقل با تقلب بجایى شاید رسیدین
شایدم مثل اون موقع شکست خوردین

حسین

اگه به بخاری بودن هست که اس ۶ بیش تر لیاقت این لقبه !!! یا شایدم مشکل داشتی ندیدی که زد ۳ پلاس دماش از اس ۶ پایین تر بود !!! خوبه که تو همه چی از زد ۳ پلاس پایین تره !! اوه وا یادم نبود بنچمارکش خیلی بالاس اس ۶ . دلتون به همون خوش باشه

Blue Tech

اون همه چی رو لیست کن برام تا لیست کنم برات :mail:

The Rock

اقا چرا اس ۶ و ۶ اج باهم توی یک گزینه اند؟ اینطوری ارا سامسونگ متمرکز و مال بقیه پخش میشه

پویا رحمانی

دقیقا چون پیشبینی همچین انتقادی رو کرده بودیم امکان انتخاب ۲ گزینه رو فراهم کردیم پس عملا یکی بودن اونا هیچ تاثیری نداره
موفق باشید

Blue Tech

آخه چقدر فرق دارن مگه برادر من

حمید

تا حالا با هیچ کدوم به جز s6 کار نکردم پس نظر نمیدم

K.m

آقای مخملی مشکل دیر لود شدن سایت از چیه؟بعضی پست ها که اصلا باز نمیشن. 🙁

lolo

یه عده کامنت نویس ریختن تو سایتا فقط هی دارن میگن سونی سونی.ابروی سونی رو بردن با این کاراشون.فکر میکنند طرفداری میکنند ولی نمیدونند مردم رو بیزار کردن از سونی.مردم محل سگ به سونی نمیذارن.امسال هم ابروش با بخاریش رفتش.سونی اگر برند بود جاش تو others نبود.مردم خوب میفهمن خوب و بد رو.نظر سنجی هم همینو نشون میده.اول اس۶ دوم جی۴٫حالا هی زور بزنید برای کامنت نویسی یه برند در پیت

Hasan.sh

فقط و فقط SONY
هیچ وقت کمپانی خلاق و ریشه داری مثل سونیا با چهار تا کمپانی متقلب و تازه به دوران رسیده مقایسه نکنید
Best tablet:z4
+Best phone:z3

REZA

اقای صدرا مخملی یه سوال:مگه من اینا رو لایک کردم که الان گزینه لغو لایک واسه بعضیا دارم؟

مگه میشه اخه؟من که اصن عادت ندارم لایک کنم؟مشکل از کجاس به نظرتون؟

Lumia Onbes Yirmi

حالا هیچکدوم خیلی خوب نبودن ولی:
۱-s6
۲-z3+
۳-g4
and so on

حسام

سلام با احترام به نظر همه ی دوستان عزیز بنده اس ۶ و اس ۶ اج رو انتخاب کردم :heart: :rose:

amir_narimanpour

ینی تعصب سونی بازا تو حلقو بینیم
سونی اومد زد۳ رو بازش کرد ۸۰۱ رو در اورد ۸۱۰ گذاشت به جای اون و هدفش برا این بود که فقط بازار خالی نمونه از پرچمدارش حتی اوایل خود سونی میگفت پرچمدار ما فعلا زد ۳ هستش حالا این ترولا این گوشیو(کوره) کردن خدا
بابا این گوشی تو تهران باش بری بیرون نمیتونی دوربینشو باز کنی کلا خودش فاز داغی ور میداره چه برسه ما ک خوزستانیم خخخخخ
من پارسال با زد وان نمیتونستم عکس بگیرم تو دزفول خخخخ
بعد د این چی دارهههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارگونومی که…..
رابط کاربری که….
دوربینم که بعد چند سال تاااازه اومد تو دور و تازه میخواد رقابت کنه و هنوز والا هیچ سایت خارجی و معتبری ندیدم بگه از اس۶ و جی۴ بهتره
کلا خداییش خود سونی هم چشش به زد۵ هستش شما دیگه ا کجا اومدید که انقد زد۳ پلاسو گندش میکنید

amir_narimanpour

جالبه اچ تی سی ها هیچکدوم حرفی نمیزنن چون میدونن که واقعا باید منتظر پرچمدار بعدی باشن اما سونیا که خخخخ خود شرکتم خداییش انقد به زد۳ پلاس امید نداشت خخ
من سامی رو دوس ندارم اصلا اما تو اس۶ کارش عالی بود واقعا تحسینش کردم چون منطق دارم
خخخ خدا شاهده اگه سایتا نمیگفتن مشکل مدیریت رم داره هییییشکدومتون نمیفهمیدید خو
اما من خودم جی۴ رو میپسندم به خاطر خاص بودن و رابط کاربریه فووووق العادش پر از قابلیت و کاملا بهینه شده

amir_narimanpour

دیره ولی جواب معزز رو میدم
اقا معزز یا علی فک کنم جرقه زدی هاااا
تلویزیونای سونی کجا جایزه بهترین تلویزیونو میگیره؟؟؟؟؟؟
والا از فروش سامی اوله و اغلب یکی از اختراعات الجی بهترینه سال میشه شما کلا قاطی ها دوره سفسطه گذشت داداشی مانیتووراش در رده فوووق حرفه ای قرار میگیره؟؟؟/
اقا من نمیبینم و نمیشنوم تو واس من توضیح بده چرا این شرکت که تومیگی انقدتو صنعت نمایشگر پیشرفتس(ما ک ندیدیم)چرا نمایشگر گوشیاشو شرکت درجه چندم جی دی ای میسازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟قبلشم ک یه مدت شارپ میساخت
کلا چشاتو بستی داری تبلیغ میکنی سلطان بلامنازع هالیوود؟؟ والا تو هالیوود ما نشنیدیم سلطانس اینا باشن
اینو برای اطلاعت میگم بزرگترین کمپانیای هالیوود اینان یونیور سال پیکچرز _والت دیزنی پیکچرز_پارامونت پیکچرز_فاکس قرن بیستم_ وارنر برادرز وکلمبیا پیکچرز هستن
در بخش موسیقی هم باز دروووغ گفتی کجا موسیقی دنیا تو دستشه چون بازم اونجا بلامنازع دست یونیورسال موزیک و وارنر موزیکه
کلا تو هالیوود و موسیقی دنیا سونی به زور شاید زیر ۵ % سهم داشته باشه که البته شما میگی کل هالیوود و کل موسیقی دستشه
دیگه قضیه هدفونو ا کجا در اوردی؟؟؟؟؟ روزنامه تایم هیجده تاشونو با نظر کاربرا و متخصصین جمع کرده تو وب های ایرانی هم هست خخخ اسم سونی تو ۱۸ تای اول نی خخخ شاید نوزدهمه
بیشترین ثبت پتنت مگه مال ای بی ام نی؟؟؟ بعدشم که سامیه
جی ی ای شد بهترین کارخونه ساخت صفحه نمایش؟؟؟

amir_narimanpour

معزز من جای تو بودم دیگه کامنت نمیزاشتم داداش:wacko: :wacko:
برای طرفداری از یک برند دروغ نبندید چون اونور پای هممون گیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی