حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Evga کارت گرافیک GTX 980 Ti را با خنک کننده ACX 2.0 معرفی کرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

دیروز کمپانی آمریکایی Evga کارت گرافیک GeForce GTX 980 Ti Classified ACX 2.0 را با شماره مدل ۰۶G-P4-4998 معرفی کرد؛ کارت گرافیک GTX 980 Ti Classified Kingpin Edition مقداری از این کارت گرافیک قدرتمند‌تر است و قدرت بیش‌تری را برای اورکلاک در خود جای داده است اما کارت گرافیک GTX 980 Ti Hybrid از همین شرکت مدلی ضعیف‌تر از این کارت گرافیک می‌باشد بنابراین کارت گرافیک جدید Evga یعنی GTX 980 Ti Classified ACX 2.0 تا زمانی که کارت گرافیک GTX 980 Ti Classified Kingpin Edition برای فروش به بازار عرضه نشود بهترین نسخه از کارت گرافیک‌های GTX 980 Ti این شرکت خواهد بود.

با ترنجی در ادامه مطلب و آشنایی بیش‌تر با این کارت گرافیک همراه باشید.

فرکانس هسته این کارت گرافیک در حالت عادی ۱۱۹۰ مگاهرتز است و در حالت Boost به مقدار ۱۲۹۱ مگاهرتز افزایش می‌یابد؛ فرکانس مرجع هسته این کارت گرافیک در حالت عادی و Boost به‌ترتیب ۱۰۰۰ مگاهرتز و ۱۰۷۶ مگاهرتز می‌باشد. فرکانس حافظه این کارت گرافیک تغییری نکرده و همان مقدار ۷ گیگاهرتز است.

6aاین کارت گرافیک با سیستم خنک‌کننده قوی ACX 2.0 عرضه می‌شود که باعث اشغال ۲ اسلات PCI-E 3.0 از مادربرد می‌شود؛ از ویژگی‌های این خنک کننده می‌توان به وجود دو فن بزرگ با طراحی ویژه اشاره کرد.

Evga برای پایداری بیشتر کارت گرافیک بر روی برد آن مدار VRM 14+3 فاز را قرار داده است که مصرف برق کارت گرافیک را به‌وسیله دو کانکتور برق ۸ پینی تامین می‌کنند؛ این کارت گرافیک به دلیل سیستم خنک کننده خود وزن نسبتا زیادی را دارد و Evga برای جلوگیری از کج شدن برد در اثر گرما یا وزن در پشت این کارت گرافیک یک Back-Plate را قرار داده است؛ خروجی‌های این کارت گرافیک شامل سه درگاه DisplayPort 1.2 و یک درگاه HDMI 2.0 و DVI می‌شود. از ویژگی های دیگر این کارت گرافیک می‌توان به بایوس دوگانه آن اشاره کرد.

6bاین کارت گرافیک با قیمت ۷۰۰ دلار از همین امروز برای خرید در دسترس می‌باشد.

نظر شما چیست؟ به نظر شما در حال حاضر بهترین کارت گرافیک GTX 980 Ti کدام است؟

بخش نظرات با شما!

منبع: [button url=”http://www.techpowerup.com/213971/evga-unveils-the-geforce-gtx-980-ti-classified-acx-2-0.html” postid=”” style=”btn-primary” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]guru3d[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
negar

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com