حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت سرفیس ۳ ارزان تری با پردازشگر Core i7 رونمایی کرد

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | مایکروسافت

مایکروسافت مدتی پیش از نسخه ای تازه از سری تبلت های سرفیس ۳ با پردازنده  Intel Core i7 رونمایی کرد. این نسخه که قیمت متعادل و بهتری دارد،مشخصات خوبی نیز برای ارائه دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سرفیس ۳ با تراشه Core i7

این نوع از سری سرفیس ۳ ها که دارای پردازنده Intel Core i7 و فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز هستند و با ۸ گیگ رم عرضه می‌شود،هم اکنون در فروشگاه ها علاوه بر نسخه های قبلی که دارای هارد ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی بودند،با ۱۲۸ گیگابایت فضا عرضه می‌شوند. تا کاربرانی که نیاز به حجم زیادی ندارند با پرداخت هزینه کمتر صاحب این دستگاه شوند.

پیش این از این کاربران درصورتی که قصد خرید سرفیس ۳ داشتند باید از میان دو حافظه (۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت، انتخاب می‌کردند که قیمت به مراتب بالاتری نیز داشت. در حال حاضر قیمت این نسخه تازه عرضه شده برابر با نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نسل دوم سرفیس است که با پردازشگر اینتل Core i7 عرضه می‌شود و به قیمت ۱۲۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

دیگر مشخصات این نسخه همانند مدل های بالاتر هستند و تفاوت دیگری مشاهده نمی‌شود.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BLACK box

ارزونم بشه برا ما گرونه

mehdi power

با نظر بلک باکس موافقم ارزون هم بشه برای ما گرونه تنها کاری که سرفیس میکنه اینه که انتظار من رو از تبلت بسیار بسیار بالا میبره و در اخر با خوندن برچسب قیمت تنها کاری که میتونم بکنم صبر کردنه تا شاید یه روزی بودجه برای خریدش پیدا کنم

.

Taskin

.

Taskin

..

_V_

داش خلی چیزی هستی؟

اشکان کمالوند

.

Auroro

یادش بخیر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....