حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۹ پرو (Mate 9 Pro) با نمایشگر دو لبه خمیده و حسگر اثرانگشت در جلو

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | حتما بخوانید، شایعات، هواوی

امسال وقت آن است که به فرمانروایی ۲ ساله سامسونگ بر دستگاه های لبه خمیده یا همان اج پایان داده شود و بالاخره منتظر معرفی دستگاه هایی با لبه خمیده و بدون برند سامسونگ باشیم. پس از شایعات می نوت ۲ شیائومی با نمایشگر دو لبه خمیده حالا هواوی نیز می خواهد یک نسخه Pro از فبلت  میت ۹ احتمالی که پنج شنبه هفته آتی باید منتظر آن باشیم، معرفی کند. با هواوی میت ۹ قبلا در ترنجی آشنا شدیم و حالا وقت آن است که @evleaks رندر با کیفیت تری از هواوی میت ۹ پرو منتشر کند، با ترنجی همراه باشید.

هواوی میت ۹ با نمایشگر احتمالی ۶ اینچی و به رزلوشن FHD ارایه خواهد شد. در مدل پرو شاهد رزلوشن بیشتر یعنی QHD خواهیم بود و شاید ۰٫۱ اینچ اندازه کمتری داشته باشد، اما این ها تفاوت اصلی نیست، تفاوت اصلی در خمیده بودن دو لبه نمایشگر آن است، بله هواوی هم دستگاهی که به اصطلاح سامسونگ دوال اج خوانده می شود خواهد ساخت که رندر کامل آن را در تصویر زیر می بینید:

mate9pro

البته اگر کمی تیزبین تر باشید می بینید که هم جلوی دستگاه و هم پشت آن حسگر اثرانگشت دیده می شود

همانطور که می بینید رندر کلی تفاوت زیادی به مدل میت ۹ (Mate 9) ندارد و نمایشگر دو لبه خمیده آن جلب توجه می کند. البته اگر کمی تیزبین تر باشید می بینید که هم جلوی دستگاه و هم پشت آن حسگر اثرانگشت دیده می شود، اینجا مشخص است که یک ایرادی وجود دارد، یا رندر فیک است چرا که دکمه هوم بسیار شبیه به محصولات سامسونگ است و البته این نکته از دید ارایه دهنده رندر به دور مانده است. البته دو مورد دیگر نیز وجود دارد، اول اینکه هواوی مدت هاست لوگوی خود را در پنل جلو، زیر نمایشگر قرار می دهد و در رندر میت ۹ نیز اینطور بود و مورد دوم درباره رنگ پنل جلوست که در رندر میت ۹ مشکی عمیق تری بود اما اینجا مثل عادت سامسونگ و آنچه در نوت ۷ دیدیم، کمی روشن تر! در ضمت حتما توجه دارید که جک ۳٫۵ میلی متری هدفون نیز در بالای این رندر دیده نمی شود در حالی که در رندر میت ۹ وجود داشت.

huawei-mate-9

رزلوشن بالای نمایشگر می تواند نوید ورود هواوی به دنیای VR یا همان واقعیت مجازی نیز باشد. مورد دیگری که شایعه شده است تفاوت بین نسخه سیستم عامل مدل Pro و معمولی می باشد، گفته شده که مدل Pro با سیستم عامل اندروید ۷ و مدل عادی با اندروید ۶ عرضه می شود که دلیل آن را دقیقا نمی توان فهمید اما شاید به پشتیبانی از Day Dream که برای واقعیت مجازی در اندروید ۷ در نظر گرفته شده است نیز باشد اما دلیل اندروید ۶ بودن مدل معمولی قابل هضم نیست!

اما اگر باز هم اطلاعات درست باشد و رندر اشتباه باید به هواوی تبریک گفت. علاوه بر این ها گویا هواوی می خواهد اولین تولیدکننده اندرویدی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت باشد. برای بررسی صحت این شایعات باید ۱۱ روز دیگر منتظر بمانید. نظر شما چیست؟ هواوی میت ۹ پرو با چه مشخصاتی ارایه خواهد شد؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://venturebeat.com/2016/10/22/this-is-long-island-huaweis-curved-screen-flagship-will-be-dubbed-the-mate-9-pro/”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alireza

دوستان ترنجی چرا اینو پوشش نمیدین؟
http://www.gsmarena.com/camera_shootout_iphone7_galaxy_s7_xperia_xz_lg_g5-review-1509.php

ALiKiNG

صاحب رندر
داری اشتباه میزنی!!!!
اگه صفه اجه پس چرا از پایین گوشی اج نیس؟؟؟
و چرا بالای دو گوشی کنار بلندگو هاشون با هم فرق داره؟؟؟
و چرا جفتشون بنفش لو رفته؟؟؟

BENI.chalton

هنوز هیچ شرکتی علمش رو کامل نداره مثل سامسونگ اج بزنه،هواوی هم اگه دقت کنیدخمیدگیش خیلی خیلی کمه مثل اس هفت نیست،البته این عکس ها که فیک هست سوتی هم زیاد داره توش،و در اخر که جنسی که سامسونگ به کار برده و کیفیتی که سامسونگ تو اس هفت ادج به کار برده حالا حالاها شرکت ها نمیتونن به کار ببرن.

mehrdad_ma

رند پیکسل هم دکمه هوم براش گذاشتن .
اینکه خمیدگی هواوی یا شیاومی کمتره بهتره چون خمیدگی زیاد نوت ۷ باعث انفجارش شد .
تازه از زمان معرفی نوت ۴ اج شرکت های چینی ( در پیتی ها ) کپی با پنل خمیده تولید کردن الانم تو ماهواره تبلیغ میکنن . وقتی اونها پنل اج میسازن پس برای صنایع مادر مثل شارپ سونی الجی و… کاری نداره پنل خمیده تولید کنن .
کامنت اول نوشته چرا بالا و پایین اج نیست مگه s6 اج و نسخه پلاس بالا پایین اج داشتند .
گویا اسکنر عنبیه هم گذاشته تو رندر !!!! یا دوربین خیلی بزرگیه .

BENI.chalton

خخخ والا ما اولین باره میشنویم که خمیدگی زیاد نوت باعث شده اتیش بگیره،اتفاقا اصل ادج بودن برای اس هفت هست که کاربر چند تا امکانات هم برای اج بودنش داره.

mehrdad_ma

چون همینجوری نظر میدی . خود ترنجی مطلبشو گذاشت .
خمیدگی صفحه نمایش و پشت گوشی برای ایجاد تقارن باعث فشار به کاتد باتری شده و……
سرچ بزن پیداش میکنی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)