حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X7c با تراشه مدیاتک Helio G85 فاش شد: شروع قیمت از ۱۸۵ دلار

نوشته

5 روز قبل | 2 دیدگاه | آنر، شایعات

چند روز پیش، مشخصات آنر X7c فاش شد. هم‌اکنون یک فروشگاه قزاقستانی مشخصات، طراحی و حتی قیمت این تلفن هوشمند آینده آنر را به اشتراک گذاشته است. اطلاعات منتشر شده جدید در بخش صفحه نمایش و تراشه، با شایعات گذشته متفاوت هستند.

آنر X7c دارای یک صفحه نمایش ۹۰ هرتزی خواهد بود 

گوشی Honor X7c دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۷ اینچی IPS LCD با وضوح 720p و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی خواهد بود. اطلاعات فاش شده قبلی نشان می‌دادند که این تلفن هوشمند آینده آنر دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی LCD است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آنر X7c درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. دوربین اصلی موجود در قاب پشتی وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین ماکرو یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

Honor X7c

Honor X7c

دومین تناقض اطلاعات جدید با شایعه گذشته، مربوط به تراشه درنظرگرفته شده برای Honor X7c است. در ابتدا ادعا شد که این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ بهره‌مند خواهد بود. هم‌اکنون اما انتظار می‌رود که این دستگاه به مدیاتک Helio G85 مجهز شود. این گوشی هوشمند با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل‌تهیه خواهد بود. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8.0 به دست کاربران می‌رسد.

Honor X7c

این گزارش جدید اشاره‌ای به باتری به‌کارگرفته شده در Honor X7c نمی‌کند. اما شایعات گذشته نشان داده‌اند که این تلفن هوشمند دارای باتری پرظرفیت ۵,۲۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می‌توان به گواهینامه IP64، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و NFC اشاره کرد.

قیمت Honor X7c

آنر X7c در رنگ های مشکی نیمه شب، سبز جنگلی و سفید مهتابی به دست کاربران خواهد رسید. نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی این دستگاه با قیمت معادل ۱۸۵ دلار عرضه می‌شود. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت معادل ۲۲۷ دلار قابل‌تهیه خواهد بود.

آنر X7b با تراشه اسنپدراگون، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت ۲۴۹ دلار معرفی شد

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
maryam-t

آنر یکم میان رده پریمیوم هم بده دیگه، توی یک حدود قیمتی شده

BeFair

قیاقه تکراری، مشخصات تکراری …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی