حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X7b با تراشه اسنپدراگون، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت ۲۴۹ دلار معرفی شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

آنر X7b معرفی شد. این گوشی هوشمند با وجود قیمت مقرون به صرفه ای که دارد، از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ به همراه باتری پرظرفیت برخوردار است.

آنر X7b از باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری و اسنپدراگون ۶۸۰ بهره می‌برد

اسنپدراگون ۶۸۰ به کار گرفته شده در Honor X7b، یک تراشه 4G است. در حقیقت این تلفن هوشمند به شبکه 4G محدود بوده و از اینترنت 5G پشتیبانی نخواهد کرد. X7b دارای یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی LCD با وضوح 1080p و رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. پنل این دستگاه توسط TUV Rheinland تأیید شده و نور آبی کمی ساطع می‌کند. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. سه لنز دوربین در قاب پشتی Honor X7b دیده می‌شود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.8 دارد. در کنار آن، دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته است.

Honor X7b

یکی از نکات برجسته Honor X7b، برخورداری آن از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری است. این گوشی هوشمند می‌تواند تا ۱۸ ساعت به پخش ویدئو ادامه داده، ۶۹ ساعت موسیقی پخش کند و ۲۴ ساعت نیز امکان مرور شبکه های اجتماعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با آداپتور  SuperCharge آنر موجود در جعبه می‌توان این تلفن هوشمند را از طریق درگاه USB type-C شارژ کرد. آداپتور مذکور حداکثر توان ۳۵ واتی دارد. آنر X7b دارای ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم بوده و در نسخه های ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از رابط کاربری MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید ۱۳ بهره‌مند است.

Honor X7b

مطابق با گزارش GSMArena، آنر X7b در سه رنگ نقره ای، سبز زمردی و مشکی نیمه شب قابل تهیه خواهد بود. قیمت رسمی این دستگاه ۲۴۹ دلار، معادل ۲۲۹ یورو است. اما بدیهی است که قیمت مذکور از بازاری به بازار دیگر کمی متفاوت خواهد بود.

گوشی آنر X7a با تراشه Helio G37 و باتری 6000mAh معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون به صرفه جدید آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی