حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۱۳ از شارژ وایرلس آهنربایی پشتیبانی خواهد کرد، مشابه Magsafe آیفون

نوشته

5 روز قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس فعالیت خود را در بخش عرضه محصولات پرچمدار فقط به ۱ محصول متمرکز کرده است. برخلاف رقبای آن که معمولا یک خانواده پرچمدار معرفی می‌کنند، آن‌ها ترجیح داده‌اند همه منابع را روی یک مدل صرف کنند. محصول پرچمدار بعدی این برند باید با نام OnePlus 13 عرضه شود. در گزارش جدیدی پیرامون این محصول می‌شنویم که وان پلاس ۱۳ از شارژ وایرلس آهنربایی پشتیبانی خواهد کرد، چیزی مشابه Magsafe آیفون که از سری آیفون ۱۲ به بعد عرضه شده بود.

شارژ وایرلس آهنربایی وان پلاس ۱۳

مستندات این گزارش به روشی کمی غیرعادی به دست آمده است. در شبکه اجتماعی چینی Weibo، لیو به سوال یکی از طرفداران در مورد بازگشت قاب پشتی از جنس بامبو برای OnePlus 13 پاسخ داد.

لی تصریح کرد که قاب چوبی برنمی‌گردند، زیرا در حال حاضر “هیچ برنامه‌ای برای آن” وجود ندارد. اما او به قاب‌های چوب‌دانه برای OnePlus 13 اشاره کرد که به گفته او حس بسیار خوبی دارد.

جالب‌تر اینکه او فاش کرد که این کیس‌ها دارای «عملکرد مکش مغناطیسی» هستند که نشان می‌دهد وان پلاس 13 از شارژ وایرلس آهنربایی پشتیبانی می‌کند.

برند خواهرخوانده وان پلاس یعنی Oppo هم با سری جدید Find X8 قابلیت شارژ وایرلس آهنربایی را ارائه خواهد کرد. اوپو حتی در حال آماده سازی طیف وسیعی از لوازم جانبی مغناطیسی از جمله پاور بانک است. به نظر می رسد کاربران OnePlus 13 نیز می توانند از آن اکوسیستم استفاده کنند و گزینه‌های شارژ خود را گسترش دهند.

علاوه بر استفاده در زمینه شارژ وایرلس، سیستم آهنربایی برای لوازم جانبی دیگر مانند هولدر ماشین و کیف کارت‌ها می‌تواند استفاده شود. این راهی برای ارائه یک تجربه کاربری یکپارچه است، مشابه آنچه اپل با MagSafe انجام داده است.

چرا ویژگی MagSafe آیفون ۱۲ برای آینده اکوسیستم اپل بسیار اهمیت دارد؟

چه مشخصات دیگری از OnePlus 13 داریم؟

افشای اطلاعات تاکنون نشان داده که وان پلاس 13 دارای صفحه نمایش 2K LTPO کمی خمیده، به‌روزترین تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 4، دوربین پشتی سه گانه 50 مگاپیکسلی و باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. انتظار می رود این گوشی از شارژ سریع سیمی 100 واتی به همراه شارژ بی سیم مغناطیسی 50 واتی پشتیبانی کند.

وان پلاس احتمالاً از الگوی عرضه معمول خود برای OnePlus 13 پیروی خواهد کرد. یعنی ابتدا عرضه در چین و سپس عرضه جهانی.

نظر شما چیست؟ ویژگی شارژ وایرلس آهنربایی چقدر برای‌تان اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)